eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gąsawa › Modernizacja stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Gąsawie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Gąsawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GĄSAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żnińska 8

1.5.2.) Miejscowość: Gąsawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gasawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gasawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/816201

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Gąsawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a29aa535-5c65-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030295/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Gąsawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414588

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.36.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 377248,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń kuchni w związku z modernizacją stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Gąsawie.
Zakres prac:
 istniejąca farba olejna lub emulsyjna na ścianach i stropach do zeskrobania,
 rozbiórki okładzin ściennych i podłogowych z płytek gress/ceramicznych,
 rozbiórki istniejących ścian działowych (nienośnych),
 poszerzenia istniejących otworów drzwiowych wraz z osadzeniem nowych nadproży strunobetonowych,
 wykonanie uzupełnień tynków, posadzek w miejscach rozkuć,
 wykonanie okładzin sufitu systemowych REI120
 demontaż istniejących urządzeń sanitarnych oraz kuchennych wraz z zakorkowaniem podejść,
 wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych oraz pionów kanalizacyjnych z PCV oraz wodnych z rur Pex, wpięcie do istniejącej instalacji oraz pionów,
 demontaż istniejących grzejników wraz z wkuciem rur instalacyjnych c.o. w przegrody budowane budynku, rury instalacyjne z Pex,
 montaż nowych grzejników wraz z głowicami termostatycznymi z podpięciem w istniejącą instalację,
 okładzina podłogi w pomieszczeniach kuchennych z płytek gresowych antypoślizgowych,
 wykonanie izolacji wodoodpornej (folia w płynie) na ścianach i podłodze w miejscu montażu płytek,
 okładzina ścian w pomieszczeniach kuchennych do wysokości min. 2,0 m wykonana z materiałów łatwo zmywalnych (płytki),
 na ścianach i sufitach powyżej płytek wykonanie gładzi gipsowych oraz malowania z gruntowaniem,
 wymiana istniejących parapetów wewnętrznych okiennych na parapety z konglomeratu,
 montaż nowych zlewów, umywalki, złączek do węża, kratek i wpustów podłogowych, baterii oraz niezbędnego osprzętu,
 obudowa pionów kanalizacji sanitarnej oraz c.o. z płyt gkf w rozwiązaniu systemowym producenta,
 montaż ościeżnic i drzwi do pomieszczeń, drzwi z podcięciem wentylacyjnym zgodnym z obowiązującymi przepisami,
 wymiana istniejących łączników i gniazd instalacji elektrycznej wraz z wymianą okablowania w obszarze przebudowywanych pomieszczeń kuchennych,
 demontaż i montaż nowych lamp oświetleniowych typu LED,
 montaż kanałów wentylacyjnych typu „SPIRO” wraz z kratkami wentylacyjnymi, wentylatorem automatycznym oraz obudową z płyt gkf,
 montaż kratek wentylacyjnych,
 montaż wyposażenia kuchennego zgodnie z technologią kuchni,
 montaż ściennych nawiewników podokiennych w pomieszczeniach kuchennych dla zapewnienia napływu powietrza do pomieszczeń.

Oprócz wyżej wymienionego zakresu prac, Wykonawca będzie zobowiązany również do wymiany stolarki okiennej PCV na drewnianą w przebudowywanych pomieszczeniach (zgodnie z Rys. 10 Zestawienie stolarki). Należy wymienić trzy okna ozn. jako okna O1 (2 okna w kuchni, 1 okno w pomieszczeniu zmywalni) oraz okno O2 w pomieszczeniu socjalnym/szatni.
Okna muszą być wyposażone w nawiewniki okienne ciśnieniowe, automatyczne z możliwością ręcznego zamknięcia. Należy zachować wielkość otworów i istniejący układ podziałów okiennych. W przypadku okna ozn. O2 zlokalizowanego w pomieszczeniu socjalnym/szatni Wykonawca będzie zobowiązany do powiększenia otworu okiennego i montażu okna O2 w rozmiarze wskazanym zgodnie z załącznikiem Rys. 10 Zestawienie stolarki.
Konstrukcja okienna jednoramowa o przekroju ramy i skrzydła 92x81 mm, wykonana z kantówki trójwarstwowo klejonej, jednorodnej lub łączonej na długości, z drewna sosnowego. Szklenie: zestaw 3-szybowy, dwukomorowy (4-18Kr-4-18kR-4), pakiet 48 mm.
Współczynnik przenikania ciepła Ug=0,5 W/m2K (EN-PN 674, przestrzeń międzyszybowa wypełniona kryptonem, szyby bezpieczne. Okucia obwiedniowe uchylne, uchylno-rozwieralne bądź rozwieralne (wg schematów na rysunkach) z zaczepami antywyważeniowymi. Malowanie w systemie 4 powłokowym – impregnat, grunt, międzywarstwa, farba nawierzchniowa. Od zewnątrz i od wewnątrz kolor RAL 8016.
Wykonawca w związku z wymianą wskazanych okien, zamontuje również parapety zewnętrzne z blachy tytanowo-cynkowej, kolor RAL 8016.

Uwaga: powyższy opis stanowi jedynie wyszczególnienie zakresu prac. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach stanowiących załączniki do SWZ:
1) Załącznik nr 1 Projekt architektoniczno-budowlany Przebudowa pomieszczeń kuchni w ramach zadania „Modernizacja stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Gąsawie”;
2) Załącznik nr 2 Projekt techniczny Przebudowa pomieszczeń kuchni w ramach zadania „Modernizacja stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Gąsawie”;
3) Załącznik nr 3 Stolarka okienna – część rysunkowa;
4) Załącznik nr 4 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Instalacje elektryczne;
5) Załącznik nr 5 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Instalacje sanitarne;
6) Załącznik nr 6 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – Roboty ogólnobudowlane;
7) Załącznik nr 7 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Roboty ogólnobudowlane: Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie (w części dotyczącej stolarki okiennej);
8) Załącznik nr 8 Przedmiary robót.

Z uwagi na to, że w dokumentacji projektowej (w przedmiarze robót) pewne urządzenia i materiały mogą być oznaczone za pomocą znaków towarowych lub nazw pochodzenia, należy założyć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” to znaczy o parametrach, cechach, wartościach technicznych, jakościowych wartościach estetycznych nie gorszych niż określone w projekcie, gwarantujących realizację robót zgodnie z projektem budowlanym. Wszelkie nazwy własne użyte w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w realizacji zadania, nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalno-użytkowe oraz wymagany standard. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidywanych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392466,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522904,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392466,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRINGO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7662006442

7.3.3) Ulica: Lipowa 29 A

7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 62-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392466,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.