Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00481812/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00566571/01 - Wynik z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż mebli biurowych, kuchennych oraz BHP dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8212068188
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 29
1.4.2.) Miejscowość: Siedlce
1.4.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.4.7.) Numer telefonu: 25 632 64 59
1.4.8.) Numer faksu: 25 632 55 84
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wiw@mazowsze.wiw.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.mazowsze.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485109
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00481812
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-11 10:00
Po zmianie:
2024-09-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-11 13:00
Po zmianie:
2024-09-12 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-10-10
Po zmianie:
2024-10-11
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa sprzętu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach .
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych z podziałem na 3 części (zadania)
- Dostawa tonerów, tuszy, bębnów, etykiet oraz rolek termicznych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa koszulek z nadrukiem dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - kierunek Dietetyka
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
- Dostawa pierwszego wyposażenia do żłobka, w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- "Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do przedszkola w miejscowości Rzepedź"
- ,, Wyposażenie żłobka i przedszkola w meble, urządzenia i sprzęt oraz akcesoria; zabawki i pomoce dydaktyczne; wyposażenie kuchni i bloku żywieniowego"
- "Utworzenie mieszkań wspomaganych przy ul. Lipowej 2a w Bojanowie"
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych inspektoratów
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.