eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023- zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023– zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092366502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podgórzyn 62a

1.5.2.) Miejscowość: Żnin

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523020668

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@znin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.powiatzninski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_znin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pełnienie funkcji zarządcy drogi w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych w odniesieniu do dróg powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023– zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95b6457e-4fa2-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334693/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023– zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych (z podziałem na 3 części)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400499/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT 2410.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 815850,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie na łącznej długości 158,386 km (odcinki dróg przeznaczone do zimowego utrzymania w zakresie części 1 zostały zapisane pkt. VI ppkt. 1 SWZ, która jest załącznikiem do niniejszego postępowania. Zamówienie polega na : odśnieżaniu – usuwaniu śniegu z nawierzchni jezdni i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg, zapobieganiu i usuwaniu śliskości na wyznaczonych odcinkach dróg, utrzymaniu w gotowości technicznej sprzętu przewidzianego do realizacji zadań wraz z obsługą, Wykonawca w ramach części zamówienia zobowiązany jest do:
a) posiadania przygotowanej mieszanki pisaku z solą w stosunku 4:1 w ilości szacunkowej około 160 Mg z zabezpieczeniem pryzm folią i składowaniem gotowej mieszanki (Zamawiający podczas niesprzyjających warunków pogodowych może zażądać od Wykonawcy dodatkowego przygotowania mieszanki piasku z solą, natomiast w sytuacji gdzie zima będzie łagodna a zmagazynowany materiał nie zostanie wykorzystany nie będzie to żadną podstawą do roszczenia ze strony Wykonawcy),
b) wyposażenia kierowców i operatorów sprzętu biorącego udział przy akcji zimowego utrzymania dróg w telefon komórkowy, koszt utrzymania telefonów ponosi Wykonawca;
c)wyposażenia kierowców odbierających solankę w kaski, kamizelki odblaskowe, okulary i obuwie ochronne;
d)przygotowania cysterny odbierającej solankę w zawór do tankowania z końcówką umożliwiającą podłączenie węża strażackiego DN 75 z poziomu nawierzchni;
e)szczelnego zamknięcia cysterny odbierającej solankę i wyposażenia w zawór odpowietrzający;
f)oddelegowania pracowników odpowiedzialnych za odbiór solanki na szkolenie BHP które odbędzie się w Kopali Soli w m. Przyjma;
g)zapewnienia stałej łączności telefonicznej z koordynującym pracownikiem Zamawiającego umożliwiającej wezwanie sprzętu do wykonania usługi;
h)przekazaniu Zamawiającemu wykazu osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z aktualnymi numerami telefonów w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy;
i)przedstawienia w formie pisemnej w przypadku trudnych warunków atmosferycznych na każdorazowe wezwanie Zamawiającego tygodniowego harmonogramu pracy osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia w układzie całodobowym wraz z podaniem osoby odpowiedzialnej za wskazany potencjał kadrowy wraz z numerem telefon u do kontaktu;
j)umożliwienia Zamawiającemu zamontowania i zdemontowania w pojeździe i sprzęcie biorącym udział w akcji zimowego utrzymania urządzeń lokalizacji GPS w terminie ustalonym z Zamawiającym na terenie ZDP w m. Podgórzyn;
k)utrzymania urządzeń GPS w sprawności technicznej, w przypadku uszkodzenia urządzenia GPS koszty naprawy ponosi Wykonawca łącznie z wymianą na nowe w przypadku stwierdzenia przez serwisanta że urządzenie nie da się naprawić;
l)ponoszenia kosztów związanych z przełożeniem urządzenia GPS pomiędzy pojazdami w ramach wykonywanego zadania w przypadku awarii lub zamiany pojazdów;
ł)podstawienia zastępczego pojazdu lub sprzętu w przypadku awarii,
m) przeszkolenia pracowników w zakresie prowadzonych prac przy zimowym utrzymaniu dróg;
n) podstawienia usprzętowionego pojazdu z obsługą, nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania wezwania, wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby;
o)składowania mieszanki piasku z solą na placach składowych Wykonawcy, za które Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego dodatkowej opłaty;
p)utrzymania w całym okresie obowiązywania umowy gotowości technicznej oferowanego sprzętu;
q)naprawy na własny koszt uszkodzonych znaków, barier, nawierzchni, ogrodzeń itp. podczas wykonywanych usług zimowego utrzymania dróg;
r)wyposażenia pojazdów i sprzętu biorącego udział w akcji zimowego utrzymania w światła pulsacyjne koloru pomarańczowego;
s)wyposażenie w światła obrysowe pługu śnieżnego;
t)prowadzenia własnej kontroli w zakresie prawidłowości wykonywania prac;
u)posiadania przez cały okres trwania umowy, środków technicznych w ilości oraz rodzajach niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy Wykonawca ubezpieczy środki techniczne we własnym zakresie, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy wykorzystywane do realizacji niniejszej umowy;
v)koordynowania i realizacji usług związanych z wykonaniem prac w warunkach zimowych;
w)powiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach (wymianach) sprzętu zadeklarowanego do realizacji umowy, zmiana sprzętu może być dokonana jedynie na sprzęt inny o tych samych lub lepszych parametrach technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 271950,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie na łącznej długości 149,015 km (odcinki dróg przeznaczone do zimowego utrzymania w zakresie części 2 zostały zapisane w pkt. VI ppkt. 2 SWZ, która jest załącznikiem do niniejszego postępowania. Zamówienie polega na : odśnieżaniu – usuwaniu śniegu z nawierzchni jezdni i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg,
zapobieganiu i usuwaniu śliskości na wyznaczonych odcinkach dróg, utrzymaniu w gotowości technicznej sprzętu przewidzianego do realizacji zadań wraz z obsługą, Wykonawca w ramach części zamówienia zobowiązany jest do:
a) posiadania przygotowanej mieszanki pisaku z solą w stosunku 4:1 w ilości szacunkowej około 160 Mg z zabezpieczeniem pryzm folią i składowaniem gotowej mieszanki (Zamawiający podczas niesprzyjających warunków pogodowych może zażądać od Wykonawcy dodatkowego przygotowania mieszanki piasku z solą, natomiast w sytuacji gdzie zima będzie łagodna a zmagazynowany materiał nie zostanie wykorzystany nie będzie to żadną podstawą do roszczenia ze strony Wykonawcy),
b) wyposażenia kierowców i operatorów sprzętu biorącego udział przy akcji zimowego utrzymania dróg w telefon komórkowy, koszt utrzymania telefonów ponosi Wykonawca;
c)wyposażenia kierowców odbierających solankę w kaski, kamizelki odblaskowe, okulary i obuwie ochronne;
d)przygotowania cysterny odbierającej solankę w zawór do tankowania z końcówką umożliwiającą podłączenie węża strażackiego DN 75 z poziomu nawierzchni;
e)szczelnego zamknięcia cysterny odbierającej solankę i wyposażenia w zawór odpowietrzający;
f)oddelegowania pracowników odpowiedzialnych za odbiór solanki na szkolenie BHP które odbędzie się w Kopali Soli w m. Przyjma;
g)zapewnienia stałej łączności telefonicznej z koordynującym pracownikiem Zamawiającego umożliwiającej wezwanie sprzętu do wykonania usługi;
h)przekazaniu Zamawiającemu wykazu osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z aktualnymi numerami telefonów w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy;
i)przedstawienia w formie pisemnej w przypadku trudnych warunków atmosferycznych na każdorazowe wezwanie Zamawiającego tygodniowego harmonogramu pracy osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia w układzie całodobowym wraz z podaniem osoby odpowiedzialnej za wskazany potencjał kadrowy wraz z numerem telefon u do kontaktu;
j)umożliwienia Zamawiającemu zamontowania i zdemontowania w pojeździe i sprzęcie biorącym udział w akcji zimowego utrzymania urządzeń lokalizacji GPS w terminie ustalonym z Zamawiającym na terenie ZDP w m. Podgórzyn;
k)utrzymania urządzeń GPS w sprawności technicznej, w przypadku uszkodzenia urządzenia GPS koszty naprawy ponosi Wykonawca łącznie z wymianą na nowe w przypadku stwierdzenia przez serwisanta że urządzenie nie da się naprawić;
l)ponoszenia kosztów związanych z przełożeniem urządzenia GPS pomiędzy pojazdami w ramach wykonywanego zadania w przypadku awarii lub zamiany pojazdów;
ł)podstawienia zastępczego pojazdu lub sprzętu w przypadku awarii,
m) przeszkolenia pracowników w zakresie prowadzonych prac przy zimowym utrzymaniu dróg;
n) podstawienia usprzętowionego pojazdu z obsługą, nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania wezwania, wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby;
o)składowania mieszanki piasku z solą na placach składowych Wykonawcy, za które Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego dodatkowej opłaty;
p)utrzymania w całym okresie obowiązywania umowy gotowości technicznej oferowanego sprzętu;
q)naprawy na własny koszt uszkodzonych znaków, barier, nawierzchni, ogrodzeń itp. podczas wykonywanych usług zimowego utrzymania dróg;
r)wyposażenia pojazdów i sprzętu biorącego udział w akcji zimowego utrzymania w światła pulsacyjne koloru pomarańczowego;
s)wyposażenie w światła obrysowe pługu śnieżnego;
t)prowadzenia własnej kontroli w zakresie prawidłowości wykonywania prac;
u)posiadania przez cały okres trwania umowy, środków technicznych w ilości oraz rodzajach niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy Wykonawca ubezpieczy środki techniczne we własnym zakresie, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy wykorzystywane do realizacji niniejszej umowy;
v)koordynowania i realizacji usług związanych z wykonaniem prac w warunkach zimowych;
w)powiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach (wymianach) sprzętu zadeklarowanego do realizacji umowy, zmiana sprzętu może być dokonana jedynie na sprzęt inny o tych samych lub lepszych parametrach technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 271950 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie na łącznej długości 180,694 km (odcinki dróg przeznaczone do zimowego utrzymania w zakresie części 3 zostały zapisane w pkt. VI ppkt. 3 SWZ, która jest załącznikiem do niniejszego postępowania. Zamówienie polega na : odśnieżaniu – usuwaniu śniegu z nawierzchni jezdni i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg,
zapobieganiu i usuwaniu śliskości na wyznaczonych odcinkach dróg, utrzymaniu w gotowości technicznej sprzętu przewidzianego do realizacji zadań wraz z obsługą, Wykonawca w ramach części zamówienia zobowiązany jest do:
a) posiadania przygotowanej mieszanki pisaku z solą w stosunku 4:1 w ilości szacunkowej około 160 Mg z zabezpieczeniem pryzm folią i składowaniem gotowej mieszanki (Zamawiający podczas niesprzyjających warunków pogodowych może zażądać od Wykonawcy dodatkowego przygotowania mieszanki piasku z solą, natomiast w sytuacji gdzie zima będzie łagodna a zmagazynowany materiał nie zostanie wykorzystany nie będzie to żadną podstawą do roszczenia ze strony Wykonawcy),
b) wyposażenia kierowców i operatorów sprzętu biorącego udział przy akcji zimowego utrzymania dróg w telefon komórkowy, koszt utrzymania telefonów ponosi Wykonawca;
c)wyposażenia kierowców odbierających solankę w kaski, kamizelki odblaskowe, okulary i obuwie ochronne;
d)przygotowania cysterny odbierającej solankę w zawór do tankowania z końcówką umożliwiającą podłączenie węża strażackiego DN 75 z poziomu nawierzchni;
e)szczelnego zamknięcia cysterny odbierającej solankę i wyposażenia w zawór odpowietrzający;
f)oddelegowania pracowników odpowiedzialnych za odbiór solanki na szkolenie BHP które odbędzie się w Kopali Soli w m. Przyjma;
g)zapewnienia stałej łączności telefonicznej z koordynującym pracownikiem Zamawiającego umożliwiającej wezwanie sprzętu do wykonania usługi;
h)przekazaniu Zamawiającemu wykazu osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z aktualnymi numerami telefonów w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy;
i)przedstawienia w formie pisemnej w przypadku trudnych warunków atmosferycznych na każdorazowe wezwanie Zamawiającego tygodniowego harmonogramu pracy osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia w układzie całodobowym wraz z podaniem osoby odpowiedzialnej za wskazany potencjał kadrowy wraz z numerem telefon u do kontaktu;
j)umożliwienia Zamawiającemu zamontowania i zdemontowania w pojeździe i sprzęcie biorącym udział w akcji zimowego utrzymania urządzeń lokalizacji GPS w terminie ustalonym z Zamawiającym na terenie ZDP w m. Podgórzyn;
k)utrzymania urządzeń GPS w sprawności technicznej, w przypadku uszkodzenia urządzenia GPS koszty naprawy ponosi Wykonawca łącznie z wymianą na nowe w przypadku stwierdzenia przez serwisanta że urządzenie nie da się naprawić;
l)ponoszenia kosztów związanych z przełożeniem urządzenia GPS pomiędzy pojazdami w ramach wykonywanego zadania w przypadku awarii lub zamiany pojazdów;
ł)podstawienia zastępczego pojazdu lub sprzętu w przypadku awarii,
m) przeszkolenia pracowników w zakresie prowadzonych prac przy zimowym utrzymaniu dróg;
n) podstawienia usprzętowionego pojazdu z obsługą, nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania wezwania, wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby;
o)składowania mieszanki piasku z solą na placach składowych Wykonawcy, za które Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego dodatkowej opłaty;
p)utrzymania w całym okresie obowiązywania umowy gotowości technicznej oferowanego sprzętu;
q)naprawy na własny koszt uszkodzonych znaków, barier, nawierzchni, ogrodzeń itp. podczas wykonywanych usług zimowego utrzymania dróg;
r)wyposażenia pojazdów i sprzętu biorącego udział w akcji zimowego utrzymania w światła pulsacyjne koloru pomarańczowego;
s)wyposażenie w światła obrysowe pługu śnieżnego;
t)prowadzenia własnej kontroli w zakresie prawidłowości wykonywania prac;
u)posiadania przez cały okres trwania umowy, środków technicznych w ilości oraz rodzajach niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy Wykonawca ubezpieczy środki techniczne we własnym zakresie, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy wykorzystywane do realizacji niniejszej umowy;
v)koordynowania i realizacji usług związanych z wykonaniem prac w warunkach zimowych;
w)powiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach (wymianach) sprzętu zadeklarowanego do realizacji umowy, zmiana sprzętu może być dokonana jedynie na sprzęt inny o tych samych lub lepszych parametrach technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 271950,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298738,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298738,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298738,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM - BRUK, Paweł Domagała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621503421

7.3.4) Miejscowość: Januszkowo 43,

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298738,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299948,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299948,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299948,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BE - DROGS Zenon Budziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5620006270

7.3.3) Ulica: Orężna 13

7.3.4) Miejscowość: Bożejewiczki

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299948,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299111,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299111,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299111,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621804660

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299111,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.