Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa DW 162 odc. granica RDW – Zarańsko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.drawsko@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa DW 162 odc. granica RDW – Zarańsko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3c997cc-7ed0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111079/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.96 Przebudowa DW 162 odc. granica RDW - Zarańsko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wszystkie przesłanki uzasadniające możliwość skorzystania z trybu zamówienia z wolnej ręki zostały spełnione: 1) zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 2) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; 3) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, zakres robót w/w zamówienia nie przekroczy zakresu robót przewidzianych w zamówieniu podstawowym do wysokości kwoty netto 453 000 zł, 4) zamówienie zostanie udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego, 5) powodem rozszerzenia zakresu zam. podst. jest wykonanie kolejnego odcinka drogi ze względu na zły stan techniczny istniejącej nawierzchni spowodowany powstawaniem licznych nowych ubytków w nawierzchni
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZDW-6.3810.187.2023.3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane będą realizowane w km 61+832 – 61+880 oraz w km 62+140 – 62+212. Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia obejmuje wykonanie: frezowania nawierzchni, wyrównania podbudowy z AC 16W; wykonania warstwy ścieralnej z SMA 8; regulację poboczy, wykonania oznakowania poziomego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123277,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123277,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123277,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123277,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 43 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DZP.261.7.2025 Nadzór nad elektronicznymi systemami alarmowymi kontroli i powiadamiania w Parku Wodnym Koszalin
- 25/TP1/SZP-3/2025 Dostosowanie budynku Domu Studenta DS3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży i bijaków młotkowych do kosiarek i linoszczotek do odchwaszczarki dla RDW w Pyrzycach
- 22/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami pomieszczeń SWFiS w budynku "W" przy ul. Racławickiej 15 w Koszalinie
- Środki dezynfekcyjne skóry i błon śluzowych
- Dostawa instrumentów muzycznych i akcesoriów dla Filharmonii Koszalińskiej (3 zadania).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Krzyżewo oraz przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Kowalewszczyzna
- Mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta Marki.
- Przebudowa ul. Jeziornej w Jeleńskiej Hucie (modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych)
- Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 363 i 415 w miejscowości Góry Zborowskie
- Modernizacja drogi w miejscowości Olszowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.