Zamówienia publicznego
1.3.3 Dostosowanie baz danych geodezyjnych prowadzonych w powiecie międzyrzeckim do wymogów nowych rozporządzeń w zakresie geodezji i kartografii
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyfryzacji wskazanych przez zamawiającego dokumentów, tj. akt będących dowodami zmian wpisów w rejestrze ewidencji gruntów i budynków za okres od około 1999 roku do 2022, co obejmuje 87 obrębów ewidencyjnych w ramach 9 jednostek ewidencyjnych zaliczających się do powiatu międzyrzeckiego wytworzonych przez służby geodezyjne prowadzące ewidencję gruntów i budynków wchodzących w skład zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Międzyrzeczu.
2. Skanowane dowody zmian należy przyporządkować do danej jednostki ewidencyjnej wg schematu przedstawionego w załączniku nr 1 do SWZ.
3. Dokumentacja przeznaczona do przetworzenia pochodzi z lat 1999 – 2022.
4. Zeskanowane dokumenty należy zapisać w pliku w formacie pdf.
5. Szacuje się, że dokumenty, które w ramach zamówienia Wykonawca przekształci do postaci cyfrowej w drodze skanowania liczą: ok. 180 000 stron w formatach standardowych A4 oraz A3. Jest możliwość wystąpienia dokumentów w formacie niestandardowym, większym niż A4 i A3, maksymalnie do formatu A0, które w przeważającej części będą stanowić dokumentację mapową, będącą załącznikiem do decyzji podziałowej.
6. Dokumenty są w postaci papierowej, składającej się z kilkustronicowej dokumentacji zaewidencjonowanych pod dwuczłonowym numerem zmiany, przypisanym odpowiednio do numeru zmiany w dzienniku zgłoszeń oraz numeru zmiany w konkretnym obrębie w danym roczniku.
7. Skanowaniu podlegają wszystkie dokumenty wchodzące w skład jednej zmiany ewidencyjnej m.in. :
a)akty notarialne,
b)decyzje podziałowe wraz z załącznikami mapowymi,
c)dokumentacja dokonująca zmiany w ewidencji gruntów w zakresie działek i budynkowe,
d)decyzje zmieniające prawo własności nieruchomości,
e)umowy dzierżaw,
f)zawiadomienia o zmianach w KW,
g)wnioski o zmianę danych osobowych,
h)itp.;
8. W skład jednej zmiany może wchodzić więcej niż jeden z powyższych dokumentów, dlatego należy w jednym dokumencie PDF zeskanować zawartość wszystkich dokumentów w zmianie.
9. Ze względu na różną jakość techniczną materiałów stanowiących przedmiot zlecenia, Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania takiej metody skanowania i takiego rodzaju sprzętu, aby uniknąć zniszczenia (pogorszenia stanu technicznego) skanowanej dokumentacji.
10. Prace związane z indeksacją, skanowaniem i przetworzeniem plików zgodnie z niniejszą specyfikacją techniczną zostaną wykonane w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca wykona zlecone prace na własnym sprzęcie, oprogramowaniu oraz innych materiałach niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zlecenia.
11. Starosta udostępni Wykonawcy dokumentację w terminie ustalonym w harmonogramie, o którym mowa w punkcie X.1 załącznika nr 1 do SWZ (OPZ).
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.
Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą: