Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00372374/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
- 2025/BZP 00381536/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Środki czystości II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KOSZALINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330006292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tytusa Chałubińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-581
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 34 88 104
1.5.8.) Numer faksu: 94 34 88 299
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.bullo@swk.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.swk.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-200cb88a-bae9-4698-8368-98cac1c11e011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Środki czystości II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-200cb88a-bae9-4698-8368-98cac1c11e01
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00484767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00187691/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Środki czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372374
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.382.082.2025 MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 37555,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Płyn do mycia naczyń - 4 900 litrów
2. Pasta czyszcząca - 160 kilogramów
3. Preparat do mycia wodoodpornych podłóg - 150 litrów
4. Proszek do szorowania - 50 kilogramów
5. Mleczko czyszczące - 37,5 litrów
6. Płyn do usuwania kamienia - 50 litrów
7. Antybakteryjny preparat na bazie chloru aktywnego - 400 litrów
8. Odświeżacz powietrza - 480 litrów
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38182,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49966,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38182,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930754160
7.3.3) Ulica: Kolejowa 3
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38182,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Remont przepustu w ciągu DW nr 171 w km 19+600 k/m Lubogoszcz
- Budowa zatok autobusowych w ciągu DW 167 k/m Bukowo
- Montaż homogenicznej winylowej wykładziny podłogowej w części pomieszczeń dydaktycznych przeznaczonych na strzelnicę wirtualną w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. St. Staszica w Koszalinie
- Budowa przyłącza i instalacji kanalizacji deszczowej przy ul. Jana z Kolna w Koszalinie wraz z izolacją pionową ścian fundamentowych budynku nr 24B.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno-porządkowego części wspólnych w zarządzanych przez ZBM w Koszalinie budynkach czterech przychodni lekarskich oraz przyległych terenów zewnętrznych.
- Dostawy napojów bezalkoholowych, dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2026 roku.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy chemii gospodarczej, kosmetyków oraz artykułów do utrzymania czystości dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
- Dostawa środków czystości
- Dostawa artykułów czystościowych i płynów do myjko-dezynfektorów w podziale na pakiety. (Powtórka)
- Dostawa materiałów i preparatów eksploatacyjnych niezbędnych do mycia i dezynfekcji manualnej oraz maszynowej endoskopów i bronchoskopów dla Pracowni Endoskopowej, Pracowni Bronchoskopowej.
- Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego w roku 2026
- Dostawa wkładów eksploatacyjnych, wyrobów foliowych, materiałów gospodarczych oraz środków i substancji chemicznych dla Hotelu Pozyton
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





