eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rakoniewice › Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Rakoniewice



Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Rakoniewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rakoniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Parkowe 1

1.5.2.) Miejscowość: Rakoniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-067

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rakoniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakoniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rakoniewice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Rakoniewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1efbc53-58f7-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002350/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Rakoniewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417280/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GG.271.21.2022.TS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest "Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Rakoniewice ", zgodnie z dokumentacją projektową i szczegółową specyfikacją techniczną. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji,
1. Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.:
1.1. Rakoniewice - Wieś dz.342/1
1.1.1. Szafka sterownicza z przyłączem kablowym
1.1.2. Linia kablowa
1.1.3. Montaż elementów oświetlenia
1.1.4. Pomiary
1.1.5. Obsługa administracyjna
1.2. Rakoniewice-Wieś 0015 dz.nr 200/1: 200/17
Etap I
1.2.1. Szafka sterownicza z przyłączem kablowym
1.2.2. Linia kablowa
1.2.3. Montaż elementów oświetlenia
1.2.4. Pomiary
1.2.5. Obsługa administracyjna
Etap II
1.2.6. Linia kablowa
1.2.7. Montaż elementów oświetlenia
1.2.8. Pomiary
1.2.9. Obsługa administracyjna
1.3. Ruchocice ul. wspólna dz. nr 507/2
1.3.1. Szafka sterownicza z przyłączem kablowym
1.3.2. Linia kablowa
1.3.3. Montaż elementów oświetlenia
1.3.4. Pomiary
1.3.5. Obsługa administracyjna
1.4. Ruchocice ul.Polna dz.nr 379
1.4.1. Szafka sterownicza z przyłączem kablowym
1.4.2. Linia kablowa
1.4.3. Montaż elementów oświetlenia
1.4.4. Pomiary
1.4.5. Obsługa administracyjna
1.5. Komorówka 0012 działka nr 135
Etap I
1.5.1. Szafka sterownicza z przyłączem kablowym
1.5.2. Linia kablowa
1.5.3. Montaż elementów oświetlenia
1.5.4. Pomiary
1.5.5. Obsługa administracyjna
Etap II
1.5.6. Linia kablowa
1.5.7. Montaż elementów oświetlenia
1.5.8. Pomiary
1.5.9. Obsługa administracyjna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165668,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208360,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165668,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sigma Electro-Networks Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881994693

7.3.3) Ulica: ul. Śniadeckich 11

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165668,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.