eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętów RTV i AGD dla Domu Seniora Uniwersytetu Łódzkiego



Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętów RTV i AGD dla Domu Seniora Uniwersytetu Łódzkiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 635 5080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętów RTV i AGD dla Domu Seniora Uniwersytetu Łódzkiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-666ff30a-76ee-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

. „Przebudowa i rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynków UŁ na potrzeby Domu Seniora Uniwersytetu Łódzkiego zlokalizowanego przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 66 90-221 Łódź” - 16. Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu UDA-RPLD.06.03.02-10-0009/17

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiający
ma Wykonawcą, w tym składanie ofert, odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwanej dalej
Platformą) dostępnej pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji, odbywać się będzie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”. Za datę
przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij
wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź informuje, że:
a. Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki z siedzibą ul. Narutowicza 68; 90-136
Łódź.
b. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za
pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@uni.lodz.pl . c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego zgodnie z art. 11 ust. 5 pkt 1) ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) pod nazwą
Dostawa sprzętów RTV i AGD dla Domu Seniora Uniwersytetu Łódzkiego
nr sprawy 102/ZP/2022.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp).
d. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp tj. przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania
umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, czas przechowywania obejmuje cały
okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
f. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
g. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to
może zostać ograniczone w oparciu o art. 75 ustawy Pzp (zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia);
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych prawo to może
zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy Pzp (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może
zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 3 oraz art. 74 ust. 3 ustawy Pzp; (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
Nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 102/ZP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 14

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa przemysłowego magla elektrycznego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane minimalne
parametry, zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39713211-5 - Urządzenia do suszenia i prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Termin płatności faktury (F) 40 %
KRYTERIUM I:
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium,
zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena ofert badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE
60 pkt
KRYTERIUM II:
Zamawiający określa minimalny termin płatności, obowiązujący zarówno w zakresie zamówienia podstawowego, jak i ewentualnych
zamówień z opcji, wynoszący 20 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu w całości zamówienia
zgodnie z umową. Złożenie oferty z terminem płatności krótszym niż 20 dni lub brak podania oferowanego terminu płatności
spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na
podstawie treści oferty Wykonawcy w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Oferta z terminem płatności 30 dni - otrzyma maksymalną liczbę 40,00 pkt
Oferta z minimalnym możliwym do zaoferowania terminem 20 dni – otrzyma 0,00
W przypadku zaoferowania innej niż powyżej wskazane długości terminu dostawy urządzeń – Zamawiający dokona przeliczenia
według następującego wzoru:
Fof - Fmin
F = ____________________________ x 100 x 40%
Fmax - Fmin
Gdzie:
F – liczba punktów w kryterium oferty ocenianej
Fof – wartość parametru oferty ocenianej
Fmin = stała minimalna wartość parametru, tj. 20
Fmax = stała maksymalna wartość parametru, tj. 30
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni – Zamawiający do obliczeń przyjmie termin wynoszący 30
dni (termin dłuższy nie będzie dodatkowo punktowany), treść zawartej umowy będzie jednak uwzględniała treść oferty w zakresie
terminu płatności, tj. obowiązywał będzie termin faktycznie zaoferowany przez wykonawcę.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „termin płatności faktury” wynosi 40 pkt
W każdej z części, za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa suszarek przemysłowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane minimalne parametry,
zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39713211-5 - Urządzenia do suszenia i prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Termin płatności faktury (F) 40 %
KRYTERIUM I:
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium,
zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena ofert badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE
60 pkt
KRYTERIUM II:
Zamawiający określa minimalny termin płatności, obowiązujący zarówno w zakresie zamówienia podstawowego, jak i ewentualnych
zamówień z opcji, wynoszący 20 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu w całości zamówienia
zgodnie z umową. Złożenie oferty z terminem płatności krótszym niż 20 dni lub brak podania oferowanego terminu płatności
spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na
podstawie treści oferty Wykonawcy w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Oferta z terminem płatności 30 dni - otrzyma maksymalną liczbę 40,00 pkt
Oferta z minimalnym możliwym do zaoferowania terminem 20 dni – otrzyma 0,00
W przypadku zaoferowania innej niż powyżej wskazane długości terminu dostawy urządzeń – Zamawiający dokona przeliczenia
według następującego wzoru:
Fof - Fmin
F = ____________________________ x 100 x 40%
Fmax - Fmin
Gdzie:
F – liczba punktów w kryterium oferty ocenianej
Fof – wartość parametru oferty ocenianej
Fmin = stała minimalna wartość parametru, tj. 20
Fmax = stała maksymalna wartość parametru, tj. 30
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni – Zamawiający do obliczeń przyjmie termin wynoszący 30
dni (termin dłuższy nie będzie dodatkowo punktowany), treść zawartej umowy będzie jednak uwzględniała treść oferty w zakresie
terminu płatności, tj. obowiązywał będzie termin faktycznie zaoferowany przez wykonawcę.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „termin płatności faktury” wynosi 40 pkt
W każdej z części, za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pralek przemysłowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane minimalne parametry,
zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39713210-8 - Pralki i suszarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Termin płatności faktury (F) 40 %
KRYTERIUM I:
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium,
zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena ofert badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE
60 pkt
KRYTERIUM II:
Zamawiający określa minimalny termin płatności, obowiązujący zarówno w zakresie zamówienia podstawowego, jak i ewentualnych
zamówień z opcji, wynoszący 20 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu w całości zamówienia
zgodnie z umową. Złożenie oferty z terminem płatności krótszym niż 20 dni lub brak podania oferowanego terminu płatności
spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na
podstawie treści oferty Wykonawcy w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Oferta z terminem płatności 30 dni - otrzyma maksymalną liczbę 40,00 pkt
Oferta z minimalnym możliwym do zaoferowania terminem 20 dni – otrzyma 0,00
W przypadku zaoferowania innej niż powyżej wskazane długości terminu dostawy urządzeń – Zamawiający dokona przeliczenia
według następującego wzoru:
Fof - Fmin
F = ____________________________ x 100 x 40%
Fmax - Fmin
Gdzie:
F – liczba punktów w kryterium oferty ocenianej
Fof – wartość parametru oferty ocenianej
Fmin = stała minimalna wartość parametru, tj. 20
Fmax = stała maksymalna wartość parametru, tj. 30
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni – Zamawiający do obliczeń przyjmie termin wynoszący 30
dni (termin dłuższy nie będzie dodatkowo punktowany), treść zawartej umowy będzie jednak uwzględniała treść oferty w zakresie
terminu płatności, tj. obowiązywał będzie termin faktycznie zaoferowany przez wykonawcę.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „termin płatności faktury” wynosi 40 pkt
W każdej z części, za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zmywarki przemysłowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane minimalne parametry,
zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39713100-4 - Zmywarki do naczyń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Termin płatności faktury (F) 40 %
KRYTERIUM I:
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium,
zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena ofert badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE
60 pkt
KRYTERIUM II:
Zamawiający określa minimalny termin płatności, obowiązujący zarówno w zakresie zamówienia podstawowego, jak i ewentualnych
zamówień z opcji, wynoszący 20 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu w całości zamówienia
zgodnie z umową. Złożenie oferty z terminem płatności krótszym niż 20 dni lub brak podania oferowanego terminu płatności
spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na
podstawie treści oferty Wykonawcy w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Oferta z terminem płatności 30 dni - otrzyma maksymalną liczbę 40,00 pkt
Oferta z minimalnym możliwym do zaoferowania terminem 20 dni – otrzyma 0,00
W przypadku zaoferowania innej niż powyżej wskazane długości terminu dostawy urządzeń – Zamawiający dokona przeliczenia
według następującego wzoru:
Fof - Fmin
F = ____________________________ x 100 x 40%
Fmax - Fmin
Gdzie:
F – liczba punktów w kryterium oferty ocenianej
Fof – wartość parametru oferty ocenianej
Fmin = stała minimalna wartość parametru, tj. 20
Fmax = stała maksymalna wartość parametru, tj. 30
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni – Zamawiający do obliczeń przyjmie termin wynoszący 30
dni (termin dłuższy nie będzie dodatkowo punktowany), treść zawartej umowy będzie jednak uwzględniała treść oferty w zakresie
terminu płatności, tj. obowiązywał będzie termin faktycznie zaoferowany przez wykonawcę.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „termin płatności faktury” wynosi 40 pkt
W każdej z części, za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa chłodziarek do zabudowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane minimalne parametry,
zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Termin płatności faktury (F) 40 %
KRYTERIUM I:
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium,
zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena ofert badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE
60 pkt
KRYTERIUM II:
Zamawiający określa minimalny termin płatności, obowiązujący zarówno w zakresie zamówienia podstawowego, jak i ewentualnych
zamówień z opcji, wynoszący 20 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu w całości zamówienia
zgodnie z umową. Złożenie oferty z terminem płatności krótszym niż 20 dni lub brak podania oferowanego terminu płatności
spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na
podstawie treści oferty Wykonawcy w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Oferta z terminem płatności 30 dni - otrzyma maksymalną liczbę 40,00 pkt
Oferta z minimalnym możliwym do zaoferowania terminem 20 dni – otrzyma 0,00
W przypadku zaoferowania innej niż powyżej wskazane długości terminu dostawy urządzeń – Zamawiający dokona przeliczenia
według następującego wzoru:
Fof - Fmin
F = ____________________________ x 100 x 40%
Fmax - Fmin
Gdzie:
F – liczba punktów w kryterium oferty ocenianej
Fof – wartość parametru oferty ocenianej
Fmin = stała minimalna wartość parametru, tj. 20
Fmax = stała maksymalna wartość parametru, tj. 30
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni – Zamawiający do obliczeń przyjmie termin wynoszący 30
dni (termin dłuższy nie będzie dodatkowo punktowany), treść zawartej umowy będzie jednak uwzględniała treść oferty w zakresie
terminu płatności, tj. obowiązywał będzie termin faktycznie zaoferowany przez wykonawcę.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „termin płatności faktury” wynosi 40 pkt
W każdej z części, za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa płyty grzewczej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane minimalne parametry, zawiera
formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Termin płatności faktury (F) 40 %
KRYTERIUM I:
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium,
zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena ofert badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE
60 pkt
KRYTERIUM II:
Zamawiający określa minimalny termin płatności, obowiązujący zarówno w zakresie zamówienia podstawowego, jak i ewentualnych
zamówień z opcji, wynoszący 20 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu w całości zamówienia
zgodnie z umową. Złożenie oferty z terminem płatności krótszym niż 20 dni lub brak podania oferowanego terminu płatności
spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na
podstawie treści oferty Wykonawcy w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Oferta z terminem płatności 30 dni - otrzyma maksymalną liczbę 40,00 pkt
Oferta z minimalnym możliwym do zaoferowania terminem 20 dni – otrzyma 0,00
W przypadku zaoferowania innej niż powyżej wskazane długości terminu dostawy urządzeń – Zamawiający dokona przeliczenia
według następującego wzoru:
Fof - Fmin
F = ____________________________ x 100 x 40%
Fmax - Fmin
Gdzie:
F – liczba punktów w kryterium oferty ocenianej
Fof – wartość parametru oferty ocenianej
Fmin = stała minimalna wartość parametru, tj. 20
Fmax = stała maksymalna wartość parametru, tj. 30
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni – Zamawiający do obliczeń przyjmie termin wynoszący 30
dni (termin dłuższy nie będzie dodatkowo punktowany), treść zawartej umowy będzie jednak uwzględniała treść oferty w zakresie
terminu płatności, tj. obowiązywał będzie termin faktycznie zaoferowany przez wykonawcę.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „termin płatności faktury” wynosi 40 pkt
W każdej z części, za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa chłodziarko-zamrażarki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane minimalne parametry,
zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Termin płatności faktury (F) 40 %
KRYTERIUM I:
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium,
zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena ofert badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE
60 pkt
KRYTERIUM II:
Zamawiający określa minimalny termin płatności, obowiązujący zarówno w zakresie zamówienia podstawowego, jak i ewentualnych
zamówień z opcji, wynoszący 20 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu w całości zamówienia
zgodnie z umową. Złożenie oferty z terminem płatności krótszym niż 20 dni lub brak podania oferowanego terminu płatności
spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na
podstawie treści oferty Wykonawcy w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Oferta z terminem płatności 30 dni - otrzyma maksymalną liczbę 40,00 pkt
Oferta z minimalnym możliwym do zaoferowania terminem 20 dni – otrzyma 0,00
W przypadku zaoferowania innej niż powyżej wskazane długości terminu dostawy urządzeń – Zamawiający dokona przeliczenia
według następującego wzoru:
Fof - Fmin
F = ____________________________ x 100 x 40%
Fmax - Fmin
Gdzie:
F – liczba punktów w kryterium oferty ocenianej
Fof – wartość parametru oferty ocenianej
Fmin = stała minimalna wartość parametru, tj. 20
Fmax = stała maksymalna wartość parametru, tj. 30
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni – Zamawiający do obliczeń przyjmie termin wynoszący 30
dni (termin dłuższy nie będzie dodatkowo punktowany), treść zawartej umowy będzie jednak uwzględniała treść oferty w zakresie
terminu płatności, tj. obowiązywał będzie termin faktycznie zaoferowany przez wykonawcę.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „termin płatności faktury” wynosi 40 pkt
W każdej z części, za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa warnika do wody - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane minimalne parametry, zawiera
formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39711300-2 - Urządzenia elektrotermiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Termin płatności faktury (F) 40 %
KRYTERIUM I:
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium,
zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena ofert badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE
60 pkt
KRYTERIUM II:
Zamawiający określa minimalny termin płatności, obowiązujący zarówno w zakresie zamówienia podstawowego, jak i ewentualnych
zamówień z opcji, wynoszący 20 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu w całości zamówienia
zgodnie z umową. Złożenie oferty z terminem płatności krótszym niż 20 dni lub brak podania oferowanego terminu płatności
spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na
podstawie treści oferty Wykonawcy w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Oferta z terminem płatności 30 dni - otrzyma maksymalną liczbę 40,00 pkt
Oferta z minimalnym możliwym do zaoferowania terminem 20 dni – otrzyma 0,00
W przypadku zaoferowania innej niż powyżej wskazane długości terminu dostawy urządzeń – Zamawiający dokona przeliczenia
według następującego wzoru:
Fof - Fmin
F = ____________________________ x 100 x 40%
Fmax - Fmin
Gdzie:
F – liczba punktów w kryterium oferty ocenianej
Fof – wartość parametru oferty ocenianej
Fmin = stała minimalna wartość parametru, tj. 20
Fmax = stała maksymalna wartość parametru, tj. 30
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni – Zamawiający do obliczeń przyjmie termin wynoszący 30
dni (termin dłuższy nie będzie dodatkowo punktowany), treść zawartej umowy będzie jednak uwzględniała treść oferty w zakresie
terminu płatności, tj. obowiązywał będzie termin faktycznie zaoferowany przez wykonawcę.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „termin płatności faktury” wynosi 40 pkt
W każdej z części, za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa czajników elektrycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane minimalne parametry
zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39711300-2 - Urządzenia elektrotermiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Termin płatności faktury (F) 40 %
KRYTERIUM I:
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium,
zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena ofert badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE
60 pkt
KRYTERIUM II:
Zamawiający określa minimalny termin płatności, obowiązujący zarówno w zakresie zamówienia podstawowego, jak i ewentualnych
zamówień z opcji, wynoszący 20 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu w całości zamówienia
zgodnie z umową. Złożenie oferty z terminem płatności krótszym niż 20 dni lub brak podania oferowanego terminu płatności
spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na
podstawie treści oferty Wykonawcy w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Oferta z terminem płatności 30 dni - otrzyma maksymalną liczbę 40,00 pkt
Oferta z minimalnym możliwym do zaoferowania terminem 20 dni – otrzyma 0,00
W przypadku zaoferowania innej niż powyżej wskazane długości terminu dostawy urządzeń – Zamawiający dokona przeliczenia
według następującego wzoru:
Fof - Fmin
F = ____________________________ x 100 x 40%
Fmax - Fmin
Gdzie:
F – liczba punktów w kryterium oferty ocenianej
Fof – wartość parametru oferty ocenianej
Fmin = stała minimalna wartość parametru, tj. 20
Fmax = stała maksymalna wartość parametru, tj. 30
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni – Zamawiający do obliczeń przyjmie termin wynoszący 30
dni (termin dłuższy nie będzie dodatkowo punktowany), treść zawartej umowy będzie jednak uwzględniała treść oferty w zakresie
terminu płatności, tj. obowiązywał będzie termin faktycznie zaoferowany przez wykonawcę.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „termin płatności faktury” wynosi 40 pkt
W każdej z części, za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa telewizorów z uchwytami - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane minimalne parametry,
zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 32324600-6 - Telewizory cyfrowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Termin płatności faktury (F) 40 %
KRYTERIUM I:
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium,
zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena ofert badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE
60 pkt
KRYTERIUM II:
Zamawiający określa minimalny termin płatności, obowiązujący zarówno w zakresie zamówienia podstawowego, jak i ewentualnych
zamówień z opcji, wynoszący 20 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu w całości zamówienia
zgodnie z umową. Złożenie oferty z terminem płatności krótszym niż 20 dni lub brak podania oferowanego terminu płatności
spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na
podstawie treści oferty Wykonawcy w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Oferta z terminem płatności 30 dni - otrzyma maksymalną liczbę 40,00 pkt
Oferta z minimalnym możliwym do zaoferowania terminem 20 dni – otrzyma 0,00
W przypadku zaoferowania innej niż powyżej wskazane długości terminu dostawy urządzeń – Zamawiający dokona przeliczenia
według następującego wzoru:
Fof - Fmin
F = ____________________________ x 100 x 40%
Fmax - Fmin
Gdzie:
F – liczba punktów w kryterium oferty ocenianej
Fof – wartość parametru oferty ocenianej
Fmin = stała minimalna wartość parametru, tj. 20
Fmax = stała maksymalna wartość parametru, tj. 30
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni – Zamawiający do obliczeń przyjmie termin wynoszący 30
dni (termin dłuższy nie będzie dodatkowo punktowany), treść zawartej umowy będzie jednak uwzględniała treść oferty w zakresie
terminu płatności, tj. obowiązywał będzie termin faktycznie zaoferowany przez wykonawcę.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „termin płatności faktury” wynosi 40 pkt
W każdej z części, za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa projektora z uchwytem - szczegółowy opis przedmioty zamówienia, w tym wymagane minimalne parametry,
zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Termin płatności faktury (F) 40 %
KRYTERIUM I:
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium,
zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena ofert badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE
60 pkt
KRYTERIUM II:
Zamawiający określa minimalny termin płatności, obowiązujący zarówno w zakresie zamówienia podstawowego, jak i ewentualnych
zamówień z opcji, wynoszący 20 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu w całości zamówienia
zgodnie z umową. Złożenie oferty z terminem płatności krótszym niż 20 dni lub brak podania oferowanego terminu płatności
spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na
podstawie treści oferty Wykonawcy w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Oferta z terminem płatności 30 dni - otrzyma maksymalną liczbę 40,00 pkt
Oferta z minimalnym możliwym do zaoferowania terminem 20 dni – otrzyma 0,00
W przypadku zaoferowania innej niż powyżej wskazane długości terminu dostawy urządzeń – Zamawiający dokona przeliczenia
według następującego wzoru:
Fof - Fmin
F = ____________________________ x 100 x 40%
Fmax - Fmin
Gdzie:
F – liczba punktów w kryterium oferty ocenianej
Fof – wartość parametru oferty ocenianej
Fmin = stała minimalna wartość parametru, tj. 20
Fmax = stała maksymalna wartość parametru, tj. 30
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni – Zamawiający do obliczeń przyjmie termin wynoszący 30
dni (termin dłuższy nie będzie dodatkowo punktowany), treść zawartej umowy będzie jednak uwzględniała treść oferty w zakresie
terminu płatności, tj. obowiązywał będzie termin faktycznie zaoferowany przez wykonawcę.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „termin płatności faktury” wynosi 40 pkt
W każdej z części, za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ekranu elektrycznego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane parametry minimalne, zawiera
formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 38653400-1 - Ekrany projekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Termin płatności faktury (F) 40 %
KRYTERIUM I:
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium,
zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena ofert badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE
60 pkt
KRYTERIUM II:
Zamawiający określa minimalny termin płatności, obowiązujący zarówno w zakresie zamówienia podstawowego, jak i ewentualnych
zamówień z opcji, wynoszący 20 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu w całości zamówienia
zgodnie z umową. Złożenie oferty z terminem płatności krótszym niż 20 dni lub brak podania oferowanego terminu płatności
spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na
podstawie treści oferty Wykonawcy w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Oferta z terminem płatności 30 dni - otrzyma maksymalną liczbę 40,00 pkt
Oferta z minimalnym możliwym do zaoferowania terminem 20 dni – otrzyma 0,00
W przypadku zaoferowania innej niż powyżej wskazane długości terminu dostawy urządzeń – Zamawiający dokona przeliczenia
według następującego wzoru:
Fof - Fmin
F = ____________________________ x 100 x 40%
Fmax - Fmin
Gdzie:
F – liczba punktów w kryterium oferty ocenianej
Fof – wartość parametru oferty ocenianej
Fmin = stała minimalna wartość parametru, tj. 20
Fmax = stała maksymalna wartość parametru, tj. 30
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni – Zamawiający do obliczeń przyjmie termin wynoszący 30
dni (termin dłuższy nie będzie dodatkowo punktowany), treść zawartej umowy będzie jednak uwzględniała treść oferty w zakresie
terminu płatności, tj. obowiązywał będzie termin faktycznie zaoferowany przez wykonawcę.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „termin płatności faktury” wynosi 40 pkt
W każdej z części, za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mikrofalówek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane parametry minimalne, zawiera
formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Termin płatności faktury (F) 40 %
KRYTERIUM I:
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium,
zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena ofert badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE
60 pkt
KRYTERIUM II:
Zamawiający określa minimalny termin płatności, obowiązujący zarówno w zakresie zamówienia podstawowego, jak i ewentualnych
zamówień z opcji, wynoszący 20 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu w całości zamówienia
zgodnie z umową. Złożenie oferty z terminem płatności krótszym niż 20 dni lub brak podania oferowanego terminu płatności
spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na
podstawie treści oferty Wykonawcy w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Oferta z terminem płatności 30 dni - otrzyma maksymalną liczbę 40,00 pkt
Oferta z minimalnym możliwym do zaoferowania terminem 20 dni – otrzyma 0,00
W przypadku zaoferowania innej niż powyżej wskazane długości terminu dostawy urządzeń – Zamawiający dokona przeliczenia
według następującego wzoru:
Fof - Fmin
F = ____________________________ x 100 x 40%
Fmax - Fmin
Gdzie:
F – liczba punktów w kryterium oferty ocenianej
Fof – wartość parametru oferty ocenianej
Fmin = stała minimalna wartość parametru, tj. 20
Fmax = stała maksymalna wartość parametru, tj. 30
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni – Zamawiający do obliczeń przyjmie termin wynoszący 30
dni (termin dłuższy nie będzie dodatkowo punktowany), treść zawartej umowy będzie jednak uwzględniała treść oferty w zakresie
terminu płatności, tj. obowiązywał będzie termin faktycznie zaoferowany przez wykonawcę.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „termin płatności faktury” wynosi 40 pkt
W każdej z części, za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa suszarek automatycznych do rąk - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane parametry
minimalne, zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39712300-9 - Aparaty do suszenia rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Termin płatności faktury (F) 40 %
KRYTERIUM I:
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium,
zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena ofert badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE
60 pkt
KRYTERIUM II:
Zamawiający określa minimalny termin płatności, obowiązujący zarówno w zakresie zamówienia podstawowego, jak i ewentualnych
zamówień z opcji, wynoszący 20 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu w całości zamówienia
zgodnie z umową. Złożenie oferty z terminem płatności krótszym niż 20 dni lub brak podania oferowanego terminu płatności
spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na
podstawie treści oferty Wykonawcy w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Oferta z terminem płatności 30 dni - otrzyma maksymalną liczbę 40,00 pkt
Oferta z minimalnym możliwym do zaoferowania terminem 20 dni – otrzyma 0,00
W przypadku zaoferowania innej niż powyżej wskazane długości terminu dostawy urządzeń – Zamawiający dokona przeliczenia
według następującego wzoru:
Fof - Fmin
F = ____________________________ x 100 x 40%
Fmax - Fmin
Gdzie:
F – liczba punktów w kryterium oferty ocenianej
Fof – wartość parametru oferty ocenianej
Fmin = stała minimalna wartość parametru, tj. 20
Fmax = stała maksymalna wartość parametru, tj. 30
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni – Zamawiający do obliczeń przyjmie termin wynoszący 30
dni (termin dłuższy nie będzie dodatkowo punktowany), treść zawartej umowy będzie jednak uwzględniała treść oferty w zakresie
terminu płatności, tj. obowiązywał będzie termin faktycznie zaoferowany przez wykonawcę.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „termin płatności faktury” wynosi 40 pkt
W każdej z części, za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty wykonawca
dołącza:
a. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego
podmiotowe środki dowodowe, w zakresie wskazanym przez zamawiającego – załącznik nr 3a i 3b do SWZ;
b. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1)a. SWZ składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
a. oświadczenia wykonawcy, w zakresie informacji z art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z
późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od
innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.
b. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
a. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o
których mowa w pkt. 9.2)b SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju
sytuacji wynikającej z podobnej sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia
procedury;
b. Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.3)a SWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
c. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.
9.3)a SWZ, zastępuje się je odpowiednio dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy. Przepis pkt. 9.3)b SWZ stosuje się

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt
9.1)a SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3)
Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków
udziału w postępowaniu składa wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) w przypadku np. wycofania z sieci dystrybucji zaoferowanego przez Wykonawcę asortymentu będącego przedmiotem
zamówienia i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić produkt równoważny
lub model będący jego technologicznym następcą, pod warunkiem, że posiada on właściwości/spełnia parametry
techniczne, jakościowe, funkcjonalne wyszczególnione w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do umowy) kolumna nr 1. W
sytuacji, gdy asortyment równoważny/model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech
użytkowych wymienionych w formularzu cenowym - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć inny asortyment spełniający
ww. wymagania. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie
potwierdzające niemożność dostarczenia oferowanego asortymentu wskazując produkt proponowany wraz z zapewnieniem
o spełnianiu wymaganych minimalnych parametrów. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 5 dni od
otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę asortymentu;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany
ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia
Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu
bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy,
3) zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej,
4) zmiany adresu siedziby firmy, adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy,
5) zmiany dotychczasowego wykonawcy w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie
przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego
Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą
wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia
stosowania przepisów ustawy Pzp.
6) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając
z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny
spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50 % wartości pierwotnej umowy.
7) których łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a
zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy. 2. Ewentualne zmiany umowy inne niż określone w ust. 1 pkt 1), pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej, w
postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić naPlatformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

Część 11 : Tak

Część 12 : Tak

Część 13 : Tak

Część 14 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W związku z trwającą agresją wojskową Rosji wobec Ukrainy oraz doniesieniami
o okrucieństwach popełnianych przez rosyjskie siły zbrojne w Ukrainie w ramach piątego pakietu sankcji gospodarczych i
indywidualnych wobec Rosji, na mocy art. 1 pkt 23 rozporządzenia 2022/576 do rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z
dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na
Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) dodano przepisy art. 5k. Na mocy ww. przepisu, Zamawiający nie udzieli
zamówienia publicznego wykonawcom, których obejmują dyrektywy w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem
art. 10 ust. 1, 3, ust. 6 lit. a)–e), ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8, art. 10 lit. b)–f) i lit. h)–j)
dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)–e) i lit. g)–i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)–d), lit. f)–h) i
lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem:
a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji
b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą
do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym
mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości
zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.