Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00409079/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH TEKSTYLIÓW HOTELOWYCH I ODZIEŻY PRACOWNICZEJ DLA GEOTERMII PODDEBICE SP. Z O.O.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Geotermia Poddębice Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731426010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 17A
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@geotermia.poddebice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://geotermia.poddebice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-178cb11c-2f51-4940-b726-bffc3224dfb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednoosobowa spółka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH TEKSTYLIÓW HOTELOWYCH I ODZIEŻY PRACOWNICZEJ DLA GEOTERMII PODDEBICE SP. Z O.O.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-178cb11c-2f51-4940-b726-bffc3224dfb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00484550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409079
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP/2196/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych tekstyliów hotelowych i odzieży pracowniczej, zgodnie z zasadami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie, z zastosowaniem dopuszczonych atestem PZH środków piorących i dezynfekujących dla Geotermii Poddębice Sp. z o.o. Asortyment oraz ilości określone zostały poniżej oraz w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Szacowana ilość prania przez cały okres trwania umowy wynosi 31 260 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140670 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177333,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140670 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU VERONA Światkowska Agnieszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651875926
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VERONA" ŚWIĄTKOWSKA AGNIESZKA
jakie przetargi wygrała firma 
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VERONA" ŚWIĄTKOWSKA AGNIESZKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140670 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-09-30INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Sukcesywna dostawa paliwa wraz z transportem do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o.
 - Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do dnia 31 grudnia 2026 roku
 - "Zakup i dostawa dwóch samochodów 9-osobowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych"
 - Działanie na rzecz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej i ich otoczenia - usługi pedagogiczne w ramach projektu: Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie Powiatu Poddębickiego
 
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
 - Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej, odzieży szpitalnej i pozostałego asortymentu Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
 - ZP/73/2025 Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia
 - KOMPLEKSOWA USŁUGA WYNAJMU I SERWISOWANIA ODZIEŻY ROBOCZEJ DLA PRACOWNIKÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O. O. W KSIĘGINICACH
 - Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z najmem bielizny szpitalnej, obsługą magazynu prania czystego w siedzibie Zmawiającego oraz wdrożenie systemu RFID dla CPiT w Bystrej
 - Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Strzelcach Kraj.
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





