Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00426553/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00426575/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni w Zespole Placówek Oświatowych w Ruszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W RUSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260037148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Ruszcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 865 58 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs_ruszcza@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsruszcza.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6754541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni w Zespole Placówek Oświatowych w Ruszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63e37d80-5f32-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023841/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i wyładunek oleju opałowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426553/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 159000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i wyładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni w Zespole Placówek Oświatowych w Ruszczy ul. Szkolna 2, 28-230 Połaniec w szacowanej ilości 25 tysięcy litrów w dostawach na przestrzeni od 01.01.2023r. do 30.06.2023 roku.
2. Wskazane ilości są poglądowe, w okresie obowiązywania umowy wskazane ilości mogą ulec zmianie zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu, pod warunkiem nie przekroczenia kwoty wskazanej w umowie. Zamawiający nie jest zobowiązany do pełnego wykorzystania wskazanych ilości.
3. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ oraz zakresie rzeczowym zamówienia.
Wymagania dodatkowe:
4. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli w przypadkach, o których mowa w art. 248 ust. 3, art. 249 i art. 250 ust. 2, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie.W związku z poprawieniem przez Zamawiającego innej omyłki w ofercie Petrojet Sp. z o.o., Kieszek, cena tej oferty była taka sama jak cena oferty Wykonawcy ARON Sp. z o.o., Kielce i wynosiła 160 791,75 zł. Zamawiający na podstawie art. 249 ustawy Pzp wezwał w/w Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej w terminie do dnia 02.12.2022r. do godz. 09:00. Obaj Wykonawcy złożyli oferty dodatkowe o takiej samej cenie - 160 484,25 zł. Postępowanie podlega więc unieważnieniu
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego grzewczego dodwóch kotłowni znajdujących się na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie
- Dostawa oleju opałowego - Kochcice
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.