eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1 - numer postępowania: 45/ZP/23



Ogłoszenie z dnia 2023-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1 – numer postępowania: 45/ZP/23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1 – numer postępowania: 45/ZP/23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad31d0b0-4333-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00518899/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373912

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 45/ZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3088404,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie dokumentacji projektowej oraz decyzji o pozwoleniu na budowę w ramach realizacji zadania pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1.

Przedmiotem inwestycji zgodnie z Projektem Budowlanym i Technicznym jest m.in. rozbudowa nowej części budynku z salami lekcyjnymi z modernizacją istniejących pomieszczeń przylegających do rozbudowywanej części ww. szkoły.

2) Ze względu na realizację modernizacji na czynnym obiekcie (także w trakcie roku szkolnego) prace będą wykonywane etapami, co będzie wymagało wykonania tymczasowych zabezpieczeń (ścianek) oddzielających teren prac od czynnej części szkoły, każdorazowo uzgodnionych z użytkownikiem budynku. Tymczasowe zabezpieczenia i wyłączanie części budynku i instalacji z użytkowania nie mogą uniemożliwiać korzystania przez nauczycieli i uczniów, w tym niepełnosprawnych, z pomieszczeń szkolnych nie objętych robotami budowlanymi.

3) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej wymienionej w ppkt. 5.1), które polegają na wykonaniu m.in. następujących elementów:

3.1) Roboty budowlane:
a) prace rozbiórkowe – demontaż istniejących okien w ścianie od strony przybudówki,
b) wykonanie nowej części budynku,
c) wymiana fragmentu kanalizacji zewnętrznej na terenie placówki,
d) prace wykończeniowe wewnątrz nowego budynku:
- wykonanie posadzek wraz z podłożami i izolacjami,
- wykonanie tynków, okładzin ścian i sufitów,
- montaż sufitów podwieszanych,
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
e) prace wykończeniowe w istniejącej części budynku:
- wymiana wykładziny podłogowej w korytarzu przy dobudówce,
- uzupełnienie glazury po montażu nowych umywalek z podłączeniem,
f) prace zieleniarskie z przesadzeniami,
g) prace zewnętrzne zagospodarowania terenu (w tym chodniki z namalowaniem miejsc parkingowych
na istniejącej nawierzchni z koski betonowej),
h) dostawa gaśnic i oznakowania ewakuacyjnego,
i) dostawa wyposażenia budynku na etapie budowy.

3.2) Instalacje sanitarne:
a) wodno-kanalizacyjne z armaturą,
b) instalacje centralnego ogrzewania z adaptacją węzła cieplnego z automatyką i rozruchem,
c) instalacje wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewną z klimatyzacją,
d) montaż nowych umywalek w sanitariacie z podłączeniem w istniejącym budynku,
e) wymiana fragmentu istniejącej kanalizacji ogólnospławnej na terenie placówki.

3.3) Instalacje elektryczne i teletechniczne:
a) oświetlenie podstawowego, awaryjnego, oprawy,
b) instalacji gniazd wtyczkowych, w tym dla zasilania komputerów,
c) zasilania odbiorników wentylacji,
d) przebudowa tablic zasilających,
e) instalacja zasilania odbiorów teletechnicznych,
f) instalacja dodatkowej ochrony od porażeń,
g) instalacja sieci strukturalnej,
h) instalacja monitoringu CCTV, SSWIN, RTV,
i) przebudowa okablowania oświetlenia boiska.

3.4) Opracowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia - 2 egz. w wersji papierowej oraz elektronicznej; wraz z uzgodnieniem rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych (jeżeli będzie konieczne) wraz z:
a) dowodami dopuszczenia do stosowania w budownictwie materiałów i wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych (atesty) – zatwierdzone karty zatwierdzenia materiału/urządzeń,
b) gwarancjami producentów na zastosowane materiały i wyroby budowlane,
c) podpisaną kartą gwarancyjną według wzoru określonego w załączniku nr 3;
d) Instrukcją obsługi i eksploatacji budynku;
e) Instrukcją bezpieczeństwa pożarowego,
f) Dokumentami i oświadczeniami kierownika budowy zgodnie z art. 57 ust. 1 i 2 Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.)

3.5) Wykonanie wszystkich prac nakazanych przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Komendanta Miejskiej Straży Pożarnej i Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego podczas inspekcji odbiorowej.

4) Informacja o obiekcie.
a) Charakterystyczne parametry:
- powierzchnia terenu objęta zakresem zamówienia 11299 m2, powierzchnia całkowita rozbudowywanego
budynku 362 m2,
- ilość kondygnacji – 1 kondygnacja nadziemna,
b) zamierzenie budowlane zgodne z Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego,
c) inwestor dysponuje nieruchomością na cele budowlane,
d) zamierzenie przewidziane do wykonania w 2023 i 2024 roku,
e) Lokalizacja (adres inwestycji): 01-236 Warszawa, ul. Grabowska 1, działka nr ew. 37 w obrębie 6-07-13.

5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają:

5.1) dokumentacja projektowa (załącznik nr 10 do SWZ), w skład której wchodzą n/w dokumenty:
a) Projekt Budowlany,
b) Projekt Techniczny,
c) Projekt Wykonawczy,
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
e) Przedmiary robót: budowlanych, sanitarnych i elektrycznych z wyposażeniem (są dokumentami pomocniczymi przy wycenie oferty, służą do celów informacyjnych),
f) Scenariusz rozwoju zdarzeń w czasie pożaru,
g) Decyzja o Pozwoleniu na Budowę,

5.2) projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy - stanowiące załącznik nr 6 do SWZ

6) Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową wymienioną w ppkt 5.1).

7) Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, ponieważ przedmiot zamówienia jest jednorodny i brak jest możliwości wydzielenia jego części. Dodatkowo wartość zamówienia wskazuje, że o jego udzielenie mogą ubiegać się Wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

8) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.

9) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 3.798.737,39 zł.

10) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - Rozdział XIV SWZ.
Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust. 3 wzoru umowy.

11) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.

12) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3489018,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5088402,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3489018,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXX-BUD Sebastian Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241787678

7.3.4) Miejscowość: Łochów

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3489018,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.