Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00413178/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utwardzenie dróg gminnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 12
1.5.2.) Miejscowość: Bobowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-212
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.8.) Numer faksu: 585309100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bobowo@bobowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bobowo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11723651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utwardzenie dróg gminnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-342289b0-8a58-4222-9a43-e5b333e16220
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026997/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Utwardzenie dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413178
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OB.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Wysokiej dz. nr 224”Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych, wielootworowych typu YOMB na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr. 5 cm na długości 349mb i szerokości 3,5m oraz wykonanie jednej ,,mijanki” o długości 25m i szerokości 1,5m (łączna szerokość nawierzchni w miejscu ,,mijanki” wynosić będzie 5,0m). Zaprojektowano skosy zjazdowy i najazdowy ,,mijanki” 1:2. Wzdłuż modernizowanej drogi zaprojektowano pobocza o szerokości 0,5m umocnione kruszywem z korytowania
5.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ:
Informacje dotyczące każdej z części:
Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy wyznaczyć geodezyjnie przebieg granic przedmiotowych działek ewidencyjnych celem prowadzenia ich wyłącznie w obrębie przedmiotowych działek stanowiących pas drogowy w/w dróg gminnych.
Po wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową przedmiotowej drogi należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą ze stwierdzeniem zgodności lub niezgodności przebiegu posadowienia drogi w pasie drogowym przez geodetę. Prace związane z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą należy zaplanować w taki sposób, aby ich wykonanie nie opóźniło odbioru przedmiotowych robót budowlanych. Mapę powykonawczą z potwierdzeniem złożenia w Starostwie Powiatowym należy dostarczyć Zamawiającemu.
Szczegółowy zakres prac dla każdej z części został opisany za pomocą:
Niniejszej SWZ,
Projektu wykonawczego
Planów sytuacyjnych i przekrojów poprzecznych.
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
Przedmiarów robót.
UWAGA:
Po stronie Wykonawcy leżą wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z niniejszym SWZ i jego załącznikami, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać prawidłowo zamówienia.
Rozwiązania równoważne.
Zamawiający informuje, że we wszystkich postanowieniach SWZ i jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wszelkie wskazane w dokumentacji zamówienia, specyfikacjach technicznych i przedmiarze znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe (jeśli występują w danym postępowaniu) należy rozumieć jako przykładowe i służą one jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem producenta – rozpatrywać je należy łącznie ze słowem ,,równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w ww. dokumentacji. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane) usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnodostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszy. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 262912,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Przebudowa drogi gminnej w Bobowie dz. nr 523Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych, wielootworowych typu YOMB na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr. 5 cm na długości 65mb i szerokości 3,5m. Wzdłuż modernizowanej drogi zaprojektowano pobocza o szerokości 0,5m umocnione kruszywem z korytowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ:
Informacje dotyczące każdej z części:
Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy wyznaczyć geodezyjnie przebieg granic przedmiotowych działek ewidencyjnych celem prowadzenia ich wyłącznie w obrębie przedmiotowych działek stanowiących pas drogowy w/w dróg gminnych.
Po wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową przedmiotowej drogi należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą ze stwierdzeniem zgodności lub niezgodności przebiegu posadowienia drogi w pasie drogowym przez geodetę. Prace związane z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą należy zaplanować w taki sposób, aby ich wykonanie nie opóźniło odbioru przedmiotowych robót budowlanych. Mapę powykonawczą z potwierdzeniem złożenia w Starostwie Powiatowym należy dostarczyć Zamawiającemu.
Szczegółowy zakres prac dla każdej z części został opisany za pomocą:
Niniejszej SWZ,
Projektu wykonawczego
Planów sytuacyjnych i przekrojów poprzecznych.
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
Przedmiarów robót.
UWAGA:
Po stronie Wykonawcy leżą wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z niniejszym SWZ i jego załącznikami, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać prawidłowo zamówienia.
Rozwiązania równoważne.
Zamawiający informuje, że we wszystkich postanowieniach SWZ i jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wszelkie wskazane w dokumentacji zamówienia, specyfikacjach technicznych i przedmiarze znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe (jeśli występują w danym postępowaniu) należy rozumieć jako przykładowe i służą one jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem producenta – rozpatrywać je należy łącznie ze słowem ,,równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w ww. dokumentacji. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane) usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnodostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszy. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 47318,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183384,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241998,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183928,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMAR Reszczyńscy spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5922051474
7.3.3) Ulica: Rokocin 2a
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMAR - RESZCZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ROMAR - RESZCZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183928,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33460,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60287,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33460,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMAR Reszczyńscy spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5922051474
7.3.3) Ulica: Rokocin 2a
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMAR - RESZCZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ROMAR - RESZCZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33460,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości w miejscowości Lubięcin i odprowadzenia ścieków do oczyszczalni ścieków.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- Modernizacja mostu (kładki) zlokalizowanego w ciągu ul. Parkowej
- Budowa drogi gminnej wraz z drogą dla pieszych i rowerów od skrzyżowania drogi wojewódzkiej DW 372 z ul. Długą w m. Mirków do skrzyżowania z ul. Leśną w m. Domaszczyn w formule zaprojektuj - wybuduj
- Zmiana sposobu użytkowania budynku w części pomieszczeń szkoły przy ul. Zamkowej 4 na przedszkole. Utworzenie żłobka gminnego w Kamieńcu Ząbkowickim.
- Odbudowa Alejki Księdza Ludwika Skowronka w Głuchołazach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





