Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00444585/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa biurowego sprzętu komputerowego dla pracowników ZDMK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 53
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 616 74 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdmk.krakow.pl/informacje/tryb-podstawowy-art-275-pkt-1-znak-sprawy-7-xi-2022/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa biurowego sprzętu komputerowego dla pracowników ZDMK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dbf22c4-6647-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018440/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa sprzętu komputerowego biurowego oraz drukarek dla ZDMK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444585/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/XI/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 223577,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa biurowego sprzętu komputerowego dla pracowników Zarządu Dróg Miasta Krakowa,
b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
1) Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) – załącznik nr 2 do SWZ,
2) Zakres rzeczowy (Opis przedmiotu zamówienia) – załącznik nr 7 do SWZ,
c) Wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt: 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
d) Wymagany okres świadczenia usług serwisowych polegających na usuwaniu awarii oraz dokonywaniu przeglądów, jeśli są wymagane przez producenta sprzętu: 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
e) Termin dostawy:
1) Najkrótszy termin dostawy wynosi 8 dni od dnia zawarcia umowy,
2) Najdłuższy termin dostawy wynosi 12 dni od dnia zawarcia umowy,
Oferty zawierające termin dostawy dłuższy niż 12 dni zostaną odrzucone.
f) Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone cztery oferty. Wszystkie oferty zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego oraz systemu bezprzewodowego dostępu do internetu w budynku domu studenckiego DS9 "Omega" - KC-DE-zp.272-758/25
- Kompleksowa organizacja wyjazdu szkoleniowego dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST) w ramach projektu "Małopolski System Wspierania transformacji cyfrowej szkół"
- (DFP.271.273.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
- Usługi fotokopiowania, usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze
- Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych na lata 2025 i 2026.
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie etapu I wymiany instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie ledowe w budynku Instytutu Psychologii UJ przy ul. Ingardena 6 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, obejmująca w szczególności dostawę 22 sztuk komputerów przenośnych oraz 22 tabletów
- Zakup komputerów w celu unowocześnienia bazy dydaktycznej na potrzeby edukacji w zakresie rolnictwa 4.0
- Dostawa komputerów dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa laptopów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Budowa hali warsztatowo- szkoleniowej"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





