Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00459708/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
- 2024/BZP 00216509/01 - Wynik z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu przeciwpożarowego w postaci zbiorników na wodę i plecaków z wyposażeniem dla Babiogórskiego Parku Narodowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BABIOGÓRSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W ZAWOI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122462192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1403
1.5.2.) Miejscowość: Zawoja
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-222
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bgpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgpn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f8f756d-72b9-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sprzętu przeciwpożarowego w postaci zbiorników na wodę i plecaków z wyposażeniem dla Babiogórskiego Parku Narodowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f8f756d-72b9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003384/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wraz z dostawą sprzętu przeciwpożarowego w postaci zbiorników na wodę i plecaków z wyposażeniem dla Babiogórskiego Parku Narodowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459708
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-20/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134634,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu przeciwpożarowego w postaci zbiorników na wodę, dodatkowego wyposażenia oraz plecaków z wyposażeniem. Celem zakupu jest doposażenie Parku w niezbędny sprzęt gaśniczy konieczny do lepszego zabezpieczenia terenu przed pożarami.4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) części:
1) Część nr 1: Zakup wraz z dostawą zbiornika na wodę z pompą tłoczącą montowanym na samochodzie typu pick-up w ilości 2 szt.
2) Część nr 2: Zakup wraz z dostawą składanego zbiornika na wodę o pojemności min. 35 000 litrów w ilości 2 szt.
3) Część nr 3: Zakup wraz z dostawą plecaków do pożarów lasów i traw z wyposażeniem w ilości 8 sztuk.
4.3.1. Część nr 1: Zakup wraz z dostawą zbiornika na wodę z pompą tłoczącą, montowanym na samochodzie typu pick-up w ilości 2 szt.:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą zamkniętego zbiornika na wodę o pojemności min. 400 l, max. 700 l wraz z pompą tłoczącą o wydajności min. 120 l/min oraz dodatkowym wyposażeniem:
kompletem węży gaśniczych o długości 30 m w postaci zwijadła szybkiego natarcia;
dodatkowym wężem płasko składanym o długości 30 m;
zestawem lanc, w których skład musi wchodzić lanca mgłowa.
Zbiornik wraz z pompą musi posiadać możliwość podawania wody ze zbiornika zewnętrznego oraz samotankowania z rzeki, naturalnego zbiornika wodnego itp.
Całość musi być przystosowana do szybkiego montażu i demontażu na pace samochodu typu pick-up ISUZU D-MAX, który jest w posiadaniu Zamawiającego. Połączenie z podstawą pick-upa za pomocą kilku punktów kotwiczenia.
Wykonawca w trakcie odbioru sprzętu dokona próbnego montażu i demontażu na samochodzie typu pick-up.
Wykonawca przeprowadzi szkolenie z obsługi dostarczonego sprzętu.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Babiogórskiego Parku Narodowego pod adresem 34-222 Zawoja 1403 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00
Ilość: 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
35111500-0 - System tłumienia ognia
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu przeciwpożarowego w postaci zbiorników na wodę, dodatkowego wyposażenia oraz plecaków z wyposażeniem. Celem zakupu jest doposażenie Parku w niezbędny sprzęt gaśniczy konieczny do lepszego zabezpieczenia terenu przed pożarami.4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) części:
1) Część nr 1: Zakup wraz z dostawą zbiornika na wodę z pompą tłoczącą montowanym na samochodzie typu pick-up w ilości 2 szt.
2) Część nr 2: Zakup wraz z dostawą składanego zbiornika na wodę o pojemności min. 35 000 litrów w ilości 2 szt.
3) Część nr 3: Zakup wraz z dostawą plecaków do pożarów lasów i traw z wyposażeniem w ilości 8 sztuk.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
4.3.2. Część nr 2: Zakup wraz z dostawą składanego zbiornika na wodę o pojemności min. 35 000 litrów w ilości 2 szt.:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kompaktowego, otwartego zbiornika o dużej pojemności min. 35 000 litrów, o konstrukcji składanej wykonanej z materiałów lekkich i stali nierdzewnej, co pozwala na szybkie rozstawienie. Konstrukcja wyposażona w uchwyty mocujące, służące do napinania i rozkładania dolnej części zbiornika, co pozwala na jej zakotwiczenie w podłożu.
Zbiornik musi być wyposażony w kolanko pozwalającego na jego napełnienie oraz zawór spustowy wody w dnie lub w dolnej części.
Zbiornik będzie służył do gaszenia pożarów z pokładu śmigłowca lub jako bufor wodny do gaszenia pożarów z ziemi.
Wykonawca w trakcie odbioru sprzętu dokona jego próbnego złożenia i rozłożenia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Babiogórskiego Parku Narodowego pod adresem 34-222 Zawoja 1403 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00
Ilość: 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
35111500-0 - System tłumienia ognia
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu przeciwpożarowego w postaci zbiorników na wodę, dodatkowego wyposażenia oraz plecaków z wyposażeniem. Celem zakupu jest doposażenie Parku w niezbędny sprzęt gaśniczy konieczny do lepszego zabezpieczenia terenu przed pożarami.4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) części:
1) Część nr 1: Zakup wraz z dostawą zbiornika na wodę z pompą tłoczącą montowanym na samochodzie typu pick-up w ilości 2 szt.
2) Część nr 2: Zakup wraz z dostawą składanego zbiornika na wodę o pojemności min. 35 000 litrów w ilości 2 szt.
3) Część nr 3: Zakup wraz z dostawą plecaków do pożarów lasów i traw z wyposażeniem w ilości 8 sztuk.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
4.3.3. Część nr 3: Zakup wraz z dostawą plecaków do pożarów lasów i traw z wyposażeniem w ilości 8 szt.:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą plecaka do pożarów lasów i traw, składającego się z komory wewnętrznej podzielonej na części lub nie oraz pasków na zewnętrznej stronie plecaka służących do mocowania elementów wyposażenia.
Paski plecaka służące do zawieszenia na plecach z możliwością regulacji długości.
Obowiązkowymi elementami wyposażenia plecaka są:
wąż OSW 25/20ŁA seria 400 – 4 szt.;
prądownica prosta z regulacją strumienia 25 – 2 szt.;
zawór liniowy 25 – 2 szt.;
rozdzielacz C/DDD – 1 szt,;
przełącznik 52/25 – 1 szt.;
Wykonawca przeprowadzi szkolenie z obsługi dostarczonego sprzętu.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Babiogórskiego Parku Narodowego pod adresem 34-222 Zawoja 1403 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00
Ilość: 8 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
35111500-0 - System tłumienia ognia
4.5.5.) Wartość części: 20813,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części 1, ponieważ wszystkie złożone oferty w części 1 podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W postępowaniu w ramach części 2 zamówienia złożono trzy oferty. Dwie oferty zostały odrzucone zgodnie z zapisami tego zawiadomienia. Zamawiający zamierza przeznaczyć na wynagrodzenie za realizację zamówienia kwotę 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. Cena ważnej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części 2 o 44 354,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące trzysta pięćdziesiąt cztery złote) brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia finansowania o w/w kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94354 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94354 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wspólnie przeciw zagrożeniom klimatycznym - doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych w powiecie głubczyckim
- "Zakup samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją przewozu personelu i wyposażenia osobistego"
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego o napędzie terenowym 4x4 z hakiem holowniczym oraz sprzęt i środki ochrony strażaków dla OSP Srokowo
- Zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych, awarii chemiczno-ekologicznych oraz sanitarno epidemiologicznych w powiecie oleskim
- "Zakup dwóch pojazdów ATV uprzywilejowanych strażackich oraz wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Korczynie i Ochotniczej Straży Pożarnej w Błotnowoli"
- "Zakup lekkiego samochodu specjalnego oraz sprzętu i wyposażenia dla potrzeb OSP Wola Morawicka"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.