Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00467512/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Hajnówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina 1
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@hajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11902961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2916e722-98c4-44f4-b9c5-fa3198b29fca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028961/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467512
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 4 agregatów prądotwórczych.
Szczegółowy zakres przedmiotu umowy został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1226310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1226310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie baz magazynowych" z podziałem na 7 części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa systemów zasilania oraz sprzętu do dystrybucji energii elektrycznej
- Dostawa agregatów dużej mocy
- Zakup, dostawa i przyłączenie sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





