Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00416214/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
- 2025/BZP 00420962/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-12
- 2025/BZP 00427419/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa opracowania dla 18 powiatów woj. kuj.-pom. ekspertyz „Wyznaczania
priorytetowych inwestycji z zakresu retencji wodnej na terenie działania
poszczególnych Lokalnych Partnerstw Wodnych (LPW)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracyjno-Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093222745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1
1.5.2.) Miejscowość: Minikowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-122
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kpodr.logintrade.net/zapytania_email,208895,b859f082abcb36d7172ee75198a7153d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo Rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opracowania dla 18 powiatów woj. kuj.-pom. ekspertyz „Wyznaczaniapriorytetowych inwestycji z zakresu retencji wodnej na terenie działania
poszczególnych Lokalnych Partnerstw Wodnych (LPW)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69dba862-bbe9-4af9-9eda-de95e9205a88
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011547/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa opracowania dla 18 powiatów woj.kuj.-pom. ekspertyz „Wyznaczania priorytetowych inwestycji z zakresu retencji wodnej na terenie działania poszczególnych Lokalnych Partnerstw Wodnych (LPW)”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach obszaru A inwestycji planu rozwojowego B3.3.1 „Inwestycje w zwiększenie potencjału zrównoważonej gospodarki wodnej na obszarach wiejskich”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416214
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.26.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego opracowania dla 18 powiatów województwa kujawsko-pomorskiego ekspertyz dotyczących „Wyznaczania priorytetowych inwestycji z zakresu retencji wodnej na terenie działania poszczególnych Lokalnych Partnerstw Wodnych (LPW)“.
2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zadań określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Opracowanie powinno zawierać:
„Wyznaczanie priorytetowych inwestycji z zakresu retencji wodnej na terenie działania [Lokalnego Partnerstwa Wodnego Powiatu….]”
„Koncepcja systemu małej retencji – rozwiązania dla powiatu [nazwa powiatu]”
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy dostarczenia Zamawiającemu zgodnie z harmonogramem ustalonym po podpisaniu umowy przedmiotowego opracowania 18 ekspertyz w wersji papierowej (oprawionej) w ilości 5 egz. dla każdego z powiatów województwa kujawsko-pomorskiego (oprócz powiatu żnińskiego). Wykonawca przedłoży ponadto Zamawiającemu wersję elektroniczną kompletnych ekspertyz, w formie plików edytowalnych (Word) i nieedytowalnych (*.pdf), które przesłane zostaną pocztą elektroniczną za potwierdzeniem przeczytania na adres mailowy sekretariat@kpodr.pl.
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy przedstawienia oraz analizy danych zawartych
w ekspertyzach dotyczących możliwości i wykonalności priorytetowych inwestycji
na warsztatach podsumowujących w poszczególnych LPW oraz na Warsztatach szkoleniowych zamykających dla członków LPW, mieszkańców obszarów wiejskich i koordynatorów LPW z województwa kujawsko-pomorskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71351900-2 - Usługi geologiczne, oceanograficzne i hydrologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71351920-2 - Usługi oceanograficzne i hydrologiczne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737262 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 769980 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737262 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Instytut Technologiczno - Przyrodniczy Państwowy Instytut Badawczy w Falentach
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342437004
7.3.4) Miejscowość: Falenty
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT TECHNOLOGICZNO - PRZYRODNICZY - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737262 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-18INNE PRZETARGI MINIKOWO
więcej: przetargi MINIKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej budynku magazynowego na potrzeby OLiOC w dawnej Pralni przy ul. dr. J. Babińskiego 29/18 - etap I
- Opracowanie dokumentacji projektowej budynku magazynowego OLiOC w dawnej Kotłowni przy ul. dr. J. Babińskiego 29/17 - etap I
- Wykonanie pakietu ekspertyz technicznych i inwentaryzacji pomiarowych dla 7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Gdańska
- Roboty remontowo-zabezpieczające drogowe obiekty inżynierskie zlokalizowane w ciągu drogi krajowej nr 16, z podziałem na 2 części: 1) Remont mostu w m. Giby 2) Przebudowa przepustu w m. Sejny
- Ekspertyza budowli ochronnych
- Opracowanie projektu wykonawczego i technicznego dla Budowy Centrum Edukacji Ekologicznej - Stara Palmiarnia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





