Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00402212/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
- 2025/BZP 00422590/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi na terenie Gminy Wilamowice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wilamowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Wilamowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-330
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: (033) 8129430
1.5.8.) Numer faksu: (033) 8129431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.wilamowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wilamowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8216599-4f36-4bbf-b212-3bd6295bda3a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi na terenie Gminy Wilamowice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8216599-4f36-4bbf-b212-3bd6295bda3a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002355/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi na terenie Gminy Wilamowice.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00402212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IS.271.3.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4153552,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Remont dróg gminnych ul. Wodnej w km 0+000 do 0+203 i ul. Myśliwskiej w km 0+010 do 0+270 w Hecznarowicach.Remontowana droga ul. Wodna w Hecznarowicach jest drogą gminną publiczną nr 593077S, obejmującą odcinek długości około 211,60 mb. (w tym 8,6mb jako koszt niekwalifikowany zadania) Przewidziany do wykonania zakres robót mieści się w pasie drogowym drogi gminnej nr 593077S.
Remontowana droga ul. Myśliwska w Hecznarowicach jest drogą gminną publiczną nr 593078S, obejmującą odcinek długości około 260 mb. Przewidziany do wykonania zakres robót mieści się w pasie drogowym drogi gminnej nr 593078S oraz nie ingeruje w pas drogi powiatowej nr 4488S ul. Krakowskiej.
Inwestycja swym zakresem przewiduje remont istniejącej zdegradowanej nawierzchni bitumicznej z poboczami, polegający na wykonaniu:
- frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej na długości drogi objętej opracowaniem,
- odtworzenia nawierzchni asfaltowej składającej się z warstwy wiążącej/wyrównawczej z betonu asfaltowego oraz z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- odtworzenia poboczy o szerokości 50 cm gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, utrwalonych,
- odtworzenia rowów odwodnieniowych umocnionych korytkami ściekowymi betonowymi o wym.50x30x50cm,
- odtworzenia przepustu pod drogą Φ600mm
Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlany, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 723046,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej ul. Olszyna w Pisarzowicach w km 0+620 do 0+937.W ramach zadania planuje się wykonanie prac polegających na przebudowie odcinka drogi wewnętrznej ul. Olszyna, poprzez zabudowę nawierzchni z betonu asfaltowego oraz ujednolicenie szerokości jezdni do 3,00 m z poboczami o szerokości do 0,50m. W zakresie robót wyrównana i uzupełniona zostanie istniejąca podbudowa.
Zakres robót obejmuje odcinek ul. Olszyna o całkowitej długości 317 m.
Wzdłuż krawędzi jezdni projektuje się pobocza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie. Odwodnienie ul. Olszyna realizowane będzie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych jak w stanie istniejącym. Sposób odwodnienia pozostaje bez zmian i nie naruszy istniejących stosunków wodnych.
Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlany, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 537866,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Remont drogi gminnej ul. Nadbrzeżnej w Pisarzowicach w km 0+005- 0+490 i 0+625 – 0+884, wraz z chodnikiem w km 0+490 – 0+625.Remontowana droga jest drogą gminną publiczną nr 593047S, obejmującą dwa odcinki o łącznej długości około 746mb (w tym 2mb jako koszt niekwalifikowany zadania). Przewidziany do wykonania zakres robót mieści się w pasie drogowym drogi gminnej nr 593047S.
Inwestycja swym zakresem przewiduje remont istniejącej zdegradowanej nawierzchni drogi z poboczami oraz istniejącego chodnika, polegający na wykonaniu:
- frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej na długości drogi objętej opracowaniem,
- odtworzenia nawierzchni asfaltowej składającej się z warstwy wiążącej z betonu asfaltowego oraz z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego wraz z remontem podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie i stabilizacją gruntu cementem,
- remontu poboczy o szerokości od 30 do 50 cm gr. 20 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, utrwalonych powierzchniowo poprzez dwukrotne skropienie emulsją asfaltową z rozsypaniem grysów,
- odtworzenie chodnika z kostki betonowej z obrzeżami betonowymi wraz z remontem podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie i stabilizacją gruntu cementem
Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlany, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 898843,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: Remont drogi gminnej ul. Miłej w Pisarzowicach w km 0+009 do 0+612.Remontowana droga jest drogą gminną publiczną nr 593036S, obejmującą odcinek o długości około 623 mb (w tym 1mb jako koszt niekwalifikowany zadania). Przewidziany do wykonania zakres robót mieści się w pasie drogowym drogi gminnej nr 593036S.
Inwestycja swym zakresem przewiduje remont istniejącej zdegradowanej nawierzchni drogi z poboczami, polegający na wykonaniu:
- frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej na długości drogi objętej opracowaniem,
- odtworzenia nawierzchni asfaltowej składającej się z warstwy wiążącej z betonu asfaltowego oraz z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego wraz z remontem podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie i stabilizacją gruntu cementem,
- odtworzenia poboczy o szerokości 50 cm gr. 20 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, utrwalonych powierzchniowo poprzez dwukrotne skropienie emulsją asfaltową z rozsypaniem grysów.
Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlany, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 675599,89 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5: Przebudowa drogi gminnej ul. Działkowej w Hecznarowicach w km 0+000 do 0+325.W ramach zadania planuje się wykonanie prac polegających na przebudowie drogi wewnętrznej ul. Działkowej, poprzez zabudowę nawierzchni z betonu asfaltowego szerokości 3,00-4,00 m z poboczami z kruszywa stabilizowanego mechanicznie o szerokości do 0,5m. W zakresie robót wyrównana i uzupełniona zostanie istniejąca podbudowa.
Zakres robót obejmuje odcinek ul. Działkowej o całkowitej długości 325 m.
Odwodnienie ul. Działkowej realizowane będzie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącego odwodnienia liniowego i remontowanych korytek betonowych. Sposób odwodnienia pozostaje bez zmian i nie naruszy istniejących stosunków wodnych.
Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlany, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 408105,34 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6: Remont drogi gminnej ul. Leśnej w Hecznarowicach w km 0+000 do 0+592.Remontowana droga jest drogą gminną nr 593080S publiczną, obejmującą odcinek długości około 592mb - od ul. Szkolnej do km 0+592,00. Przewidziany do wykonania zakres robót mieści się w pasie drogowym drogi gminnej nr 593080S.
W ramach zadania przewiduje się wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej na całej długości drogi objętej niniejszym opracowaniem.
Na całym odcinku remontowanej drogi od km od 0+000 do km 0+592,00 przewiduje wykonanie nowej podbudowy z kruszywa układanego w dwóch warstwach oraz nowej nawierzchni asfaltowej składającej się z warstwy wiążącej z betonu asfaltowego oraz z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego.
Roboty należy wykonać po śladzie istniejącej jezdni z dowiązaniem istniejących skrzyżowań z drogami publicznymi i wewnętrznymi oraz istniejących zjazdów.
Na całym odcinku remontowanej drogi należy odtworzyć pobocza o gr. 20cm. Pobocza należy wykonać
o szerokości 50cm.
W ramach inwestycji wykonany zostanie remont odwodnienia w postaci korytek betonowych trapezowych o wym. 40x54x50 oraz korytek typu mulda o wym. 30x10x50 i 50x15x50. Dodatkowo wymienione zostaną istniejące przepusty o średnicy 400 mm.
Na wysokości zjazdów do posesji oraz dojść pieszych w lokalizacji wskazanej w planie sytuacyjnym należy zabudować odwodnienie liniowe z rusztem żeliwnym w klasie obciążeń D400.
Ponadto na odcinku ok. 57 mb należy zabezpieczyć skarpę płytami betonowymi ażurowymi o wym. 40x60x10 cm.
Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlany, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 910089,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 703179,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 997064,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 703179,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berger Bau Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981011638
7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 11
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-517
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zadeklarowanie w ofercie - całość prac z wyjątkiem prac bitumicznych - podwykonawcy jeszcze nie znani.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 703179,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469404,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776668,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469404,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane i Transportowe Jerzy Żukowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470125500
7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 1
7.3.4) Miejscowość: Pisarzowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-332
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469404,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 821353,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1298795,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 821353,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127
7.3.3) Ulica: ul. Irysowa 1
7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie - Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zadeklarowanie w ofercie - prace odwodnieniowe, wykończeniowe, zabezpieczenia - podwykonawcy jeszcze nie znani.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 821353,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 645130,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 945401,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 645130,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127
7.3.3) Ulica: ul. Irysowa 1
7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie - Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zadeklarowanie w ofercie - prace odwodnieniowe, wykończeniowe, zabezpieczenia - podwykonawcy jeszcze nie znani.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 645130,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451538,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 628046,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 451538,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berger Bau Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981011638
7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 11
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-517
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zadeklarowanie w ofercie - całość prac z wyjątkiem prac bitumicznych - podwykonawcy jeszcze nie znani.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451538,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 975053,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1480245,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 975053,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berger Bau Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981011638
7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 11
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-517
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zadeklarowanie w ofercie - całość prac z wyjątkiem prac bitumicznych - podwykonawcy jeszcze nie znani.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 975053,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WILAMOWICE
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Wilamowicach
- Budowa wraz z przebudową sieci kanalizacji sanitarnej w Starej Wsi w rejonie ul. Okrężnej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej wraz z budową przepompowni ścieków w miejscowości: Hecznarowice, Wilamowice, Zasole Bielańskie
więcej: przetargi WILAMOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





