eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilamowiceWykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi na terenie Gminy Wilamowice.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi na terenie Gminy Wilamowice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wilamowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182321

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Wilamowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-330

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: (033) 8129430

1.5.8.) Numer faksu: (033) 8129431

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.wilamowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wilamowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8216599-4f36-4bbf-b212-3bd6295bda3a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi na terenie Gminy Wilamowice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8216599-4f36-4bbf-b212-3bd6295bda3a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002355/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi na terenie Gminy Wilamowice.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00402212

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IS.271.3.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4153552,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Remont dróg gminnych ul. Wodnej w km 0+000 do 0+203 i ul. Myśliwskiej w km 0+010 do 0+270 w Hecznarowicach.

Remontowana droga ul. Wodna w Hecznarowicach jest drogą gminną publiczną nr 593077S, obejmującą odcinek długości około 211,60 mb. (w tym 8,6mb jako koszt niekwalifikowany zadania) Przewidziany do wykonania zakres robót mieści się w pasie drogowym drogi gminnej nr 593077S.
Remontowana droga ul. Myśliwska w Hecznarowicach jest drogą gminną publiczną nr 593078S, obejmującą odcinek długości około 260 mb. Przewidziany do wykonania zakres robót mieści się w pasie drogowym drogi gminnej nr 593078S oraz nie ingeruje w pas drogi powiatowej nr 4488S ul. Krakowskiej.

Inwestycja swym zakresem przewiduje remont istniejącej zdegradowanej nawierzchni bitumicznej z poboczami, polegający na wykonaniu:
- frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej na długości drogi objętej opracowaniem,
- odtworzenia nawierzchni asfaltowej składającej się z warstwy wiążącej/wyrównawczej z betonu asfaltowego oraz z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- odtworzenia poboczy o szerokości 50 cm gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, utrwalonych,
- odtworzenia rowów odwodnieniowych umocnionych korytkami ściekowymi betonowymi o wym.50x30x50cm,
- odtworzenia przepustu pod drogą Φ600mm

Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlany, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 723046,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej ul. Olszyna w Pisarzowicach w km 0+620 do 0+937.

W ramach zadania planuje się wykonanie prac polegających na przebudowie odcinka drogi wewnętrznej ul. Olszyna, poprzez zabudowę nawierzchni z betonu asfaltowego oraz ujednolicenie szerokości jezdni do 3,00 m z poboczami o szerokości do 0,50m. W zakresie robót wyrównana i uzupełniona zostanie istniejąca podbudowa.
Zakres robót obejmuje odcinek ul. Olszyna o całkowitej długości 317 m.
Wzdłuż krawędzi jezdni projektuje się pobocza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie. Odwodnienie ul. Olszyna realizowane będzie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych jak w stanie istniejącym. Sposób odwodnienia pozostaje bez zmian i nie naruszy istniejących stosunków wodnych.

Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlany, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 537866,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Remont drogi gminnej ul. Nadbrzeżnej w Pisarzowicach w km 0+005- 0+490 i 0+625 – 0+884, wraz z chodnikiem w km 0+490 – 0+625.

Remontowana droga jest drogą gminną publiczną nr 593047S, obejmującą dwa odcinki o łącznej długości około 746mb (w tym 2mb jako koszt niekwalifikowany zadania). Przewidziany do wykonania zakres robót mieści się w pasie drogowym drogi gminnej nr 593047S.
Inwestycja swym zakresem przewiduje remont istniejącej zdegradowanej nawierzchni drogi z poboczami oraz istniejącego chodnika, polegający na wykonaniu:
- frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej na długości drogi objętej opracowaniem,
- odtworzenia nawierzchni asfaltowej składającej się z warstwy wiążącej z betonu asfaltowego oraz z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego wraz z remontem podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie i stabilizacją gruntu cementem,
- remontu poboczy o szerokości od 30 do 50 cm gr. 20 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, utrwalonych powierzchniowo poprzez dwukrotne skropienie emulsją asfaltową z rozsypaniem grysów,
- odtworzenie chodnika z kostki betonowej z obrzeżami betonowymi wraz z remontem podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie i stabilizacją gruntu cementem

Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlany, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 898843,46 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4: Remont drogi gminnej ul. Miłej w Pisarzowicach w km 0+009 do 0+612.

Remontowana droga jest drogą gminną publiczną nr 593036S, obejmującą odcinek o długości około 623 mb (w tym 1mb jako koszt niekwalifikowany zadania). Przewidziany do wykonania zakres robót mieści się w pasie drogowym drogi gminnej nr 593036S.
Inwestycja swym zakresem przewiduje remont istniejącej zdegradowanej nawierzchni drogi z poboczami, polegający na wykonaniu:
- frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej na długości drogi objętej opracowaniem,
- odtworzenia nawierzchni asfaltowej składającej się z warstwy wiążącej z betonu asfaltowego oraz z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego wraz z remontem podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie i stabilizacją gruntu cementem,
- odtworzenia poboczy o szerokości 50 cm gr. 20 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, utrwalonych powierzchniowo poprzez dwukrotne skropienie emulsją asfaltową z rozsypaniem grysów.

Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlany, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 675599,89 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5: Przebudowa drogi gminnej ul. Działkowej w Hecznarowicach w km 0+000 do 0+325.

W ramach zadania planuje się wykonanie prac polegających na przebudowie drogi wewnętrznej ul. Działkowej, poprzez zabudowę nawierzchni z betonu asfaltowego szerokości 3,00-4,00 m z poboczami z kruszywa stabilizowanego mechanicznie o szerokości do 0,5m. W zakresie robót wyrównana i uzupełniona zostanie istniejąca podbudowa.
Zakres robót obejmuje odcinek ul. Działkowej o całkowitej długości 325 m.
Odwodnienie ul. Działkowej realizowane będzie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącego odwodnienia liniowego i remontowanych korytek betonowych. Sposób odwodnienia pozostaje bez zmian i nie naruszy istniejących stosunków wodnych.

Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlany, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 408105,34 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6: Remont drogi gminnej ul. Leśnej w Hecznarowicach w km 0+000 do 0+592.

Remontowana droga jest drogą gminną nr 593080S publiczną, obejmującą odcinek długości około 592mb - od ul. Szkolnej do km 0+592,00. Przewidziany do wykonania zakres robót mieści się w pasie drogowym drogi gminnej nr 593080S.
W ramach zadania przewiduje się wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej na całej długości drogi objętej niniejszym opracowaniem.
Na całym odcinku remontowanej drogi od km od 0+000 do km 0+592,00 przewiduje wykonanie nowej podbudowy z kruszywa układanego w dwóch warstwach oraz nowej nawierzchni asfaltowej składającej się z warstwy wiążącej z betonu asfaltowego oraz z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego.
Roboty należy wykonać po śladzie istniejącej jezdni z dowiązaniem istniejących skrzyżowań z drogami publicznymi i wewnętrznymi oraz istniejących zjazdów.
Na całym odcinku remontowanej drogi należy odtworzyć pobocza o gr. 20cm. Pobocza należy wykonać
o szerokości 50cm.
W ramach inwestycji wykonany zostanie remont odwodnienia w postaci korytek betonowych trapezowych o wym. 40x54x50 oraz korytek typu mulda o wym. 30x10x50 i 50x15x50. Dodatkowo wymienione zostaną istniejące przepusty o średnicy 400 mm.
Na wysokości zjazdów do posesji oraz dojść pieszych w lokalizacji wskazanej w planie sytuacyjnym należy zabudować odwodnienie liniowe z rusztem żeliwnym w klasie obciążeń D400.
Ponadto na odcinku ok. 57 mb należy zabezpieczyć skarpę płytami betonowymi ażurowymi o wym. 40x60x10 cm.

Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlany, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 910089,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 703179,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 997064,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 703179,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berger Bau Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981011638

7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zadeklarowanie w ofercie - całość prac z wyjątkiem prac bitumicznych - podwykonawcy jeszcze nie znani.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 703179,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469404,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776668,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469404,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane i Transportowe Jerzy Żukowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470125500

7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 1

7.3.4) Miejscowość: Pisarzowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-332

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469404,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 821353,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1298795,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 821353,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127

7.3.3) Ulica: ul. Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie - Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zadeklarowanie w ofercie - prace odwodnieniowe, wykończeniowe, zabezpieczenia - podwykonawcy jeszcze nie znani.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 821353,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 645130,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 945401,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 645130,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127

7.3.3) Ulica: ul. Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie - Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zadeklarowanie w ofercie - prace odwodnieniowe, wykończeniowe, zabezpieczenia - podwykonawcy jeszcze nie znani.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 645130,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451538,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 628046,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 451538,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berger Bau Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981011638

7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zadeklarowanie w ofercie - całość prac z wyjątkiem prac bitumicznych - podwykonawcy jeszcze nie znani.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451538,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 975053,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1480245,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 975053,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berger Bau Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981011638

7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zadeklarowanie w ofercie - całość prac z wyjątkiem prac bitumicznych - podwykonawcy jeszcze nie znani.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 975053,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.