Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00465021/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA UBRAŃ SPECJALNYCH 4 CZĘŚCIOWYCH DO KM PSP W OPOLU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531419570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 24
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmsekret@kmpsp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-opole
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
kmsekret@kmpsp.opole.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA UBRAŃ SPECJALNYCH 4 CZĘŚCIOWYCH DO KM PSP W OPOLU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c0d2d84-37d7-4386-b2b2-5f4da39e276e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023920/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa umundurowania specjalnego 4 cz. do KM PSP w Opolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.41.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 533400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawą umundurowania jest objęte 127 kpl ubrań specjalnych dla funkcjonariuszy KM PSP w Opolu na potrzeby odtworzenia strat powodziowych z 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 656082 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 656082 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 656082 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCANTEX STĘPIEŃ-KOĆMIEL S.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832928436
7.3.3) Ulica: gen. Stanisława Skalskiego 25
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SCANTEX STĘPIEŃ-KOĆMIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SCANTEX STĘPIEŃ-KOĆMIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 656082 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenów zewnętrznych w Jednostce Wojskowej Nr 2286
- Zakup, dostawa i uruchomienie systemu holterowskiego wraz z przeszkoleniem personelu z zakresu obsługi dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w zespole obiektów basenowych Kryta Pływalnia Akwarium oraz Kryta Pływalnia Wodna Nuta w Opolu
- DOSTAWĘ WARZYW I OWOCÓW DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 2286
- Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej w 2026 roku nad pracownikami Izby Administracji Skarbowej w Opolu
- Bieżące utrzymanie i rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) w obszarze bezpieczeństwa danych jak i nowych funkcjonalności wynikających ze zmian przepisów prawa.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu oraz umundurowania specjalistycznego dla służb ratowniczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "DOSTAWA UMUNDUROWANIA SŁUŻBOWEGO KM PSP W OPOLU"
- Zakup wyposażenia w ramach Programu obrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 - część 2
- "Zakup i dostawa umundurowania specjalnego strażackiego w ramach ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025- 2026"
- Zakup asortymentu niezbędnego do ochrony ludności i obrony cywilnej wraz ze szkoleniem pracowników Urzędu Gminy Limanowa oraz podmiotów ochrony ludności
- "DOSTAWA UBRAŃ SPECJALNYCH 4 CZĘŚCIOWYCH DLA FUNKCJONARIUSZY KP PSP W NYSIE
więcej: Odzież specjalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.