eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś Lęborska › ZAKUP PALIW CIEKŁYCH DO POJAZDÓW I MASZYN GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W NOWEJ WSI LĘBORSKIEJ



Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP PALIW CIEKŁYCH DO POJAZDÓW I MASZYN GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W NOWEJ WSI LĘBORSKIEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 77073127900000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młynarska 10

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-351

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598612264 598612295

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzuknwl@nwl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gzuknwl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP PALIW CIEKŁYCH DO POJAZDÓW I MASZYN GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W NOWEJ WSI LĘBORSKIEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b1c2773-76ca-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024558/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup paliw ciekłych do pojazdów i maszyn Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej: gzuknwl@nwl.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu miniPortalu i ePUAPu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej (ePUAP).
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu poczty elektronicznej (e mail): możliwy do przesłania za pomocą poczty elektronicznej maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami
wynosi 64MB.
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z
systemu miniPortal, elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) oraz poczty elektronicznej (e-mail).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (z wyłączeniem oferty wraz z załącznikami) pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami (w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie:
a. za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez
miniPortal;
b. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gzuknwl@nwl.pl.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia
(BZP, lub ID postępowania).
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.
U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.1. administratorem danych osobowych jest Gminny Zakład Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej, ul. Młynarska 10, 84 351 Nowa Wieś Lęborska, tel. (59) 861 22 64;
1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnym Zakładzie Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej jest p. Adriana Głuchowska, e-mail: auditor@auditorsecurity.pl, tel. 696 011 969;
1.3. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup paliw ciekłych do pojazdów i maszyn Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej” oznaczenie postępowania: GWŚiZP 341.8.2022, prowadzonym w trybie podstawowym (bez negocjacji);
1.4. odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 z późniejszymi zmianami), dalej Ustawa Pzp;
1.5. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
1.6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.7. w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
1.8. Wykonawca posiada:
1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;
1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Wykonawcy nie przysługuje:
1.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GWŚiZP 341.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 193908,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów i maszyn Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej, w tym:
1.1. oleju napędowego ON w ilości ok. 26 000 litrów,
1.2. benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości ok. 2 000 litrów.

2. Jeżeli stacja paliw sprzedaje kilka rodzajów danego paliwa (np. olej napędowy w dwóch rodzajach, po różnych cenach, które mogą wynikać z zastosowania dodatków do paliwa), to do kalkulacji należy przyjąć cenę niższego.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup paliwa w ilościach szacunkowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu paliwa w ilościach odbiegających od podanej szacunkowej ilości, tj. zmniejszenia lub zwiększenia jego ilości w okresie realizacji umowy w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego.

4. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015r., poz. 1680) oraz w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2020r., poz. 727).

5. Oferowane produkty paliwowe muszą spełniać normy PN-EN228: 2013-04 (Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań), PN-EN 590:2013-12 (Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań) lub równoważne.

6. Zamawiający wymaga, aby miejscem realizacji zamówienia była stacja położona w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej, zapewniająca możliwość tankowania paliwa (ON, Pb 95) z dystrybutora we wszystkie dni tygodnia w godzinach 7:00- 19:00.

7. Tankowania będą się odbywały bezpośrednio do pojazdów służbowych Zamawiającego lub do kanistrów.

8. Odbiór paliw będzie obywał się stosownie do potrzeb Zamawiającego a każdorazowy pobór paliwa będzie odnotowywany na dokumencie WZ, wystawianym bezpośrednio po zatankowaniu pojazdu zawierającym numer rejestracyjny pojazdu, nazwisko kierowcy, datę i godzinę tankowania, ilość, rodzaj i cenę paliwa, kwitowanym przez osobę uprawnioną do odbioru paliwa.

9. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego okaże certyfikat jakości paliwa oraz dokument określający źródło paliwa.

10. Zamawiający nie przewiduje użycia kart paliwowych.

11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu akcesoriów do pojazdów (żarówki, płyny itp.).

12. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT, w okresach: 1 raz w tygodniu, zawierającej w treści wykaz wystawionych dokumentów WZ oraz odpowiednio: datę i godzinę tankowania, nazwisko i imię kierowcy, numer rejestracyjny pojazdu, rodzaj i ilość pobranego paliw, cenę paliwa.

13. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz nazwisk i imion kierowców uprawnionych do tankowania paliwa, Zamawiający przekaże Wykonawcy na etapie podpisywania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132000-3 - Benzyna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:
a. Kryterium „Łączna cena oferty brutto” (C) - waga kryterium 40%


łączna najniższa cena spośród badanych ofert
C = ---------------------------------------------------- x 40 pkt
łączna cena badanej oferty
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena oferty brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto (suma cen brutto) wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego wg wzoru powyżej.

Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 40 pkt.

b. Kryterium „Stały rabat od ceny detalicznej 1 litra paliwa ” (R) – waga kryterium 60%

wysokość stałego rabatu, udzielonego
od ceny detalicznej 1 litra paliwa w badanej ofercie
R = ------------------------------------------------------------- x 60 pkt
najwyższy, udzielony stały rabat
od ceny detalicznej 1 litra paliwa spośród ofert badanych
Ocena punktowa w kryterium „Stały rabat od ceny detalicznej 1 litra paliwa ” dokonana zostanie na podstawie wysokości upustu na każdy litr paliwa (PB 95 i ON) udzielanego od ceny detalicznej 1 litra paliwa, wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego wg wzoru powyżej.

Przyjmuje się, że oferta z najwyższym stałym rabatem otrzyma 60 pkt.


Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + R)
gdzie:
C – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Cena”
R – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Stały rabat od ceny detalicznej 1 litra paliwa”
Maksymalna liczba punktów: 100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stały rabat od ceny detalicznej 1 litra paliwa

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz.U.2022.1385).

UWAGA: Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

2. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej jedną stacją paliw położoną w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Zakładu Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej, zapewniającą możliwość tankowania paliwa (ON, Pb 95) z dystrybutora we wszystkie dni tygodnia w godzinach 7:00- 19:00.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień składania podmiotowych środków dowodowych):

1. Zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

2. Wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Załącznik nr 6 do SWZ: Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności techniczne lub zawodowe podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
1.2. Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania (Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie / Podmiotu udostępniającego zasoby / Podwykonawcy (niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby): w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podmiotu udostępniającego zasoby, Podwykonawcy - jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podmiotu udostępniającego zasoby, Podwykonawcy - złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podmiotu udostępniającego zasoby, Podwykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z w/w dokumentów, wówczas Zamawiający żąda od Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podmiotu udostępniającego zasoby, Podwykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do jego reprezentowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Do oferty (stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają następujące oświadczenia:
1.1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SWZ : w przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie składa tylko ten wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku
udziału w postępowaniu.
1.2. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4 do SWZ: w przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z wykonawców.
1.3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które dostawy
wykonają poszczególni wykonawcy (składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).
2. Do oferty Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o zamówienie dołączają ponadto (jeżeli dotyczy):
2.1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Załącznik nr 6 do SWZ: Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2.2. Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w
imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie działa osoba, której umocowanie nie wynika z w/w dokumentów, wówczas Zamawiający żąda od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do jego reprezentowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-16 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.