Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa restauracyjna dla słuchaczy IV edycji studiów podyplomowych MBA Executive Offshore Wind (5 zjazdów 2 lub 3 dniowych)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa restauracyjna dla słuchaczy IV edycji studiów podyplomowych MBA Executive Offshore Wind (5 zjazdów 2 lub 3 dniowych)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c71dfe8-a0d4-4fdb-ba3f-cbbd10d4629b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005630/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 usługi restauracyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art 305 ust 2
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia
uzasadnienie faktyczne znajduje się w dodatkowych informacjach na końcu ogłoszenia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/196/2025/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16367,4 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest realizacja usługi cateringowej dla 14 uczestników studiów MBA oraz prowadzącego. Usługa łącznie świadczona będzie dla 15 osób.
Usługa świadczona będzie zgodnie z harmonogramem będącym załącznikiem do zaproszenia do negocjacji, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, w Restauracji Studenckiej w budynku głównym Uniwersytetu Morskiego w Gdyni przy ulicy Morskiej 81-87 w Gdyni
Usługa obejmuje:
1)Przerwę kawową z wypożyczeniem ekspresu na cały weekend tj. piątek - niedziela - do pierwszej przerwy powinny być podane owoce/ kanapki/ ciasta/herbata- po obiedzie powinny być one uzupełnione do końca dnia.
2). Obiad w formie bufetu ( zupa, 2 rodzaje mięsa, 1 rodzaj ryby, surówki lub jarzynka, ziemniaki, ryż, napoje) włącznie z wliczeniem zastawy stołowej.
Obsługa
Do osbługi uczestników skierowane powinny być osoby biegle posługujące się językiem angielskim.
Zamawiający wymaga:
1) świadczenia usługi cateringowej z wykorzystaniem świeżych produktów żywnościowych;
2) przyrządzania posiłków w dniu świadczenia usług;
3) dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej 30 min. przed planowanym rozpoczęciem spotkania;
4) przygotowywania potraw z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych. W przypadku produktów przetworzonych, takich jak kawa, herbata, woda, cukier, mleko, itp. zobowiązuje się Oferenta, że będą one posiadać datę przydatności do spożycia wygasającą nie wcześniej niż na 1 miesiąc przed dniem wykonania usług;
5) zapewnienia odpowiednich urządzeń grzewczych w tym przedłużaczy, kabli niezbędnych do ich podłączenia i do wykonania usługi;
6) ekspresy ciśnieniowe;
7) zapewnienia pełnej zastawy szklanej i porcelanowej oraz sztućców.
8) napoje gorące powinny posiadać odpowiednią temperaturę w momencie podania. Kawa i herbata musi być przygotowywana na miejscu;
9) uprzątnięcia naczyń i sprzętu oraz wywiezienia śmieci pozostałych po posiłkach;
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18207,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18207,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18207 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PIEKARNIA - CUKIERNIA" PELLOWSKI JAKUB PELLOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832669779
7.3.3) Ulica: ul. Podwale Staromiejskie
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-844
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PIEKARNIA - CUKIERNIA" PELLOWSKI JAKUB PELLOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"PIEKARNIA - CUKIERNIA" PELLOWSKI JAKUB PELLOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18207 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wybór oferenta jest możliwy tylko z firmą Piekarnia - Cukiernia "PELLOWSKI" Jakub Pellowski, NIP: 5832669779, który w następstwie przeprowadzonego postępowania przetargowego na wynajem pomieszczeń zawarł umowę najmu, na podstawie której Uniwersytet oddaje Najemcy na czas trwania umowy do korzystania w celu prowadzenia działalności gospodarczej pomieszczenia oraz sprzęt i meble znajdujące się w tych pomieszczeniach.
Zgodnie z zapisami w umowie wyłączność na prowadzenie stołówki studenckiej położonej w budynku Uniwersytetu Morskiego w Gdyni przy ul. Morskiej 81-87 przejmuje Najemca pomieszczeń.
W trakcie obowiązywania umowy żadna ze stron nie może udostępniać ich osobom trzecim. Zamawiający nie dysponuje innym pomieszczeniem w tym terminie z uwagi na trwający rok akademicki i odbywające się zajęcia dydaktyczne.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Obsługa cateringowa Gali Sylwestrowej 2025 organizowanej w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
- Świadczenie usługi zakwaterowania wraz z wyżywieniem kadry i studentów kierunków Turystyka i Rekreacja oraz Wychowanie Fizyczne podczas programowych obozów zimowych
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie "Zielona Dolina" w 2026 r.
- PRZYGOTOWYWANIA I WYDAWANIA DWUDANIOWYCH GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA PODOPIECZNYCH OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY PRAGA -POŁUDNIE M.ST. WARSZAWY W LOKALU WYKONAWCY
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





