eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › Budowa boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawna 1

1.5.2.) Miejscowość: Komorniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751

1.5.8.) Numer faksu: +48618107985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/673937

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a516d8cc-495c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019141/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Budowa boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387401/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2000000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie inwestycyjne zostało podzielone na dwa etapy. Obecnie realizowany jest etap I, natomiast przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja etapu II. Schemat podziału przedstawia załącznik nr 13 do SWZ:
Etap II – przedmiot niniejszego zamówienia - Część rekreacyjno-sportowa obejmuje budowę boiska (oznaczone na rys. Apzt/1 - nr 5), terenu utwardzonego przeznaczonego na „zieloną szkołę” (oznaczony na rys. Apzt/1 - nr 4), stoły do ping-ponga (oznaczone na rys. Apzt/1 - nr 7), stoły do szachów (oznaczone na rys. Apzt/1 - nr 8), miasteczko ruchu drogowego (oznaczone na rys. Apzt/1 - nr 9), siłownię zewnętrzną (oznaczona na rys. Apzt/1 - nr 10), odwodnienie liniowe boiska, sieci kanalizacji deszczowej, oświetlenie zewnętrzne wraz z oświetleniem boiska LO1, oraz części oświetlenia LO2 w zakresie zaznaczonym na załączniku nr 13 do SWZ.
Etap I – obecnie realizowany – budowa budynku dydaktycznego wraz z łącznikiem, modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej w istniejącym obiekcie oraz zagospodarowanie terenu zgodnie z załącznikiem graficznym (wykonywane są wszystkie przyłącza i sieć kanalizacji sanitarnej; osłony śmietnikowe; teren zielony wokół szkoły będzie obsiany trawą, natomiast sieci kanalizacji deszczowej, oświetlenia zewnętrznego, drogi, parkingi i chodniki w zakresie zaznaczonym w załączniku nr 13 do SWZ.
Kanalizacja deszczowa zakończona będzie na linii studzienek D6, D5, D4, D3, D2 oraz wpustach deszczowych z osadnikiem wp1 i wp2 wraz z wykonaniem w/w studzienek i wpustów, a także z odcinkami kanalizacji deszczowej przebiegającej pod budowanymi chodnikami Etapu I.
Oświetlenie zewnętrzne wykonywane bez oświetlenia boiska LO1, oraz bez części oświetlenia LO2, którą rozgranicza umowna linia etapowania.
2. Postępowanie nie obejmuje również: nasadzeń drzew i krzewów (przedmiar pzt dział 1.4, poz. 26, 28÷31),
3. Przyłącza i sieci zewnętrzne do wykonania:
a) instalacja wodociągową do podlewania
b) przyłącze i sieć kanalizacji deszczowej
c) oświetlenie zewnętrzne boiska
4. Przedmiotem zamówienia jest również wywóz z terenu budowy do 10 km spryzmowanej ziemi w ilości ok. 4500 m3 – podana ilość jest orientacyjna. Ostateczne oszacowanie ilości leży w gestii każdego z Wykonawców na podstawie wizji lokalnej.
5. Miejsce wykonania zamówienia: ul. prof. Wacława Strażewicza 1 w Plewiskach.
6. Wykonawca nie może prowadzić głośnych robót podczas egzaminów 8 klas.
7. Rozwiązania równoważne
a) Wskazane w dokumentacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, charakteryzujący produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy traktować jako wzorzec jakościowy, jak również należy przyjąć, że w każdym przypadku towarzyszą im wyrazy „lub równoważne”.
Ilekroć SWZ opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (należy przyjąć, każdemu odniesieniu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność.
8. Uzupełnienia/zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej:
a) Zamawiający wprowadza zmianę technologii konstrukcji i nawierzchni boiska oraz bieżni. Należy wykonać nawierzchnię o następujących parametrach:
- natrysk poliuretanowy w kolorze ceglastym gr. 2 mm – 3 mm
- warstwa elastyczna SBR z lepiszczem poliuretanowym 10 mm - 11 mm
- warstwa poliuretanowa ET gr. 4 cm
- warstwa kruszywa 0-4 mm o gr. 5 cm
- warstwa kruszywa 4-63 mm gr. 15 cm
- geowłóknina
- żwir, pospółka Is=0,98 gr. min. 30 cm
- grunt rodzimy powierzchniowo zagęszczony.
b) Zamawiający wprowadza zmianę wymiarów piłkochwytu. Należy wykonać piłkochwyt o wysokości 6 m ze słupkami wykonanymi z profilu stalowego o przekroju zamkniętym o wymiarach 80x80 mm i grubości ścianki min. 4 mm.
c) Nawierzchnię miasteczka ruchu drogowego należy wykonać jako asfaltową zgodnie opisem do projektu.
9. Wizja lokalna
a) Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Z uwagi na zakres robót ziemnych oraz zazębiających się z zakresem robót obecnie realizowanego etapu I przez innego Wykonawcę, a także na wspólne drogi komunikacyjne i teren budowy, każdy z Wykonawców ma obowiązek uczestnictwa w wyznaczonym terminie w wizji lokalnej. Celem ww. wizji jest sprawdzenie warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac dla potrzeb uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. Koszty oględzin miejsca budowy ponosi Wykonawca.
b) Termin i zasady udziału w wizji lokalnej: wizja lokalna odbędzie się 20 października 2022 roku. Zbiórka Wykonawców o godzinie 8.00 przy ul. prof. Wacława Strażewicza 1 w Plewiskach. Osoba do kontaktu: Joanna Kołodziejewska.
Przedstawiciele Wykonawcy zobowiązani będą do podpisania listy uczestnictwa w wizji lokalnej ze wskazaniem nazwy Wykonawcy.
c) Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp odrzuceniu będzie podlegać oferta, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
10. Ponadto Wykonawca ma obowiązek zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami, a także z wykorzystaniem materiałów własnych, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązaniach konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych.
11. Szczegółowy zakres robót, zgodnie z którymi należy wykonać prace, zawiera dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
12. Zakres prac obejmuje również złożenie do Nadzoru Budowlanego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, jak również uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla powiatu poznańskiego decyzji pozwolenia na użytkowanie.
13. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej
w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na nośniku pendrive i przekazania jej Zamawiającemu.
14. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.
15. Zadanie dofinansowane będzie z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego wstępnej promesy nr Edycja2/2021/4863/PolskiLad.
16. Gwarancja i rękojmia
- Wymagany okres gwarancji - zgodnie z ofertą, minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy.
- Zakres uprawnień z tytułu rękojmi regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
17. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500 000,00 złotych (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), ważne nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Zamawiający zaakceptuje posiadany przez Wykonawcę dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wymaganą przez Zamawiającego, która będzie zawarta na okres roczny i będzie odnawialny z zachowaniem ciągłości ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru końcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ważny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia najpóźniej w ciągu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.
18. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: prace ziemne, związane z budową nawierzchni, montażu obiektów małej architektury, odwodnienia i oświetlenia, a także operatorzy sprzętu.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 6 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 9 do SWZ ).
19. Na boisku wielofunkcyjnym zakłada się wykonanie dwóch boisk do siatkówki oraz dwóch boisk do koszykówki. Należy uwzględnić dodatkowe słupki z tulejami oraz maskownicami, a także dodatkowe tablice do koszykówki na słupkach stalowych wraz z fundamentami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3069277,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3230000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3069277,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlano – Remontowych „REMBUD” Dariusz Szewczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300490897

7.3.3) Ulica: Zadworna 116A

7.3.4) Miejscowość: Tuliszków

7.3.5) Kod pocztowy: 62-740

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

SODEX Sp. z o.o., ul. Dworcowa 22, 62-002 Złotniki (roboty nawierzchniowe, wyposażenie w sprzęt sportowy - 1 204 356,09 zł)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3069277,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.