eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Dostawa wielofunkcyjnej, profesjonalnej sceny z możliwością użytkowania zewnętrznego i wewnętrznego na potrzeby Laboratorium Dialogu



Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wielofunkcyjnej, profesjonalnej sceny z możliwością użytkowania zewnętrznego i wewnętrznego na potrzeby Laboratorium Dialogu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNICA -ZDRÓJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893055

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 472 55 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkrynica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krynica-zdroj.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krynica_zdroj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wielofunkcyjnej, profesjonalnej sceny z możliwością użytkowania zewnętrznego i wewnętrznego na potrzeby Laboratorium Dialogu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac82fb6c-658e-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029490/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa wielofunkcyjnej, profesjonalnej sceny z możliwością użytkowania zewnętrznego i wewnętrznego na potrzeby Laboratorium Dialogu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „DIALOG Działanie Innowacje Aktywność Ludzie Otwartość Gotowość” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 w ramach konkursu „Human Smart Cities. Inteligentne Miasta współtworzone przez mieszkańców”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441117/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiOD.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234714,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia było wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy wielofunkcyjnej, profesjonalnej sceny z możliwością użytkowania zewnętrznego i wewnętrznego na potrzeby laboratorium Dialogu.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę:
1) podestów scenicznych wraz z wyposażeniem i infrastrukturą towarzyszącą (nogi teleskopowe, barierki, łączniki do barierek, schody modułowe wraz z poręczą, klamry wzmacniające nogi, szybkozłączki, klucz do szybkozłączek i nóg teleskopowych, lambrekin) – 1 pkl;
2) konsolety mikserskiej – 1 szt.;
3) rozdzielni prądu – 1 szt.;
4) systemu kratownic scenicznych Quadro o długości: 2 m – 15 szt. i długości 1 m – 3 szt.;
5) podstawy montażowej do systemu Quadro – 6 szt.;
6) wyciągnika łańcuchowego scenicznego – 6 szt.;
7) systemu nagłośnieniowego wyrównanego liniowo „LINE ARRAY” – 8 szt.;
8) subwoofera estradowego – 2 szt.;
9) wzmacniaczy mocy 2 kanałowych o mocy 2x2,5 kW – 2 szt. i mocy 2x3,5 kW – 1 szt.;
10) reflektorów automatycznych „ruchoma głowa” typu WASH z ledowymi źródłami światła o mocy 19x15W – 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212320-8 - Konstrukcje różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

34991000-0 - Reflektory iluminacyjne

32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie

31213100-3 - Rozdzielnie

44316300-1 - Kratownice

42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części

32343100-0 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280968,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289168,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280968,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DR!AUS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521191985

7.3.4) Miejscowość: Borki Prusinowskie 2

7.3.5) Kod pocztowy: 98-240

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280968,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.