Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00414131/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00512772/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do systemów techniki ochronnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Służba Ochrony Państwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369383133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podchorążych 38
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-463
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sop.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sop.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń do systemów techniki ochronnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2150fb00-55da-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079857/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa urządzeń do systemów techniki ochronnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 56/2022/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300711,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń sieciowych zgodnie z warunkami określonymi w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31214100-0 - Przełączniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31731100-0 - Moduły
31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 26683,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nośników pamięci do urządzeń techniki ochronnej zgodnie z warunkami określonymi SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 36010,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń kontroli dostępu zgodnie z warunkami określonymi w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30216200-8 - Czytniki kart magnetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31351000-1 - Elektryczne przewodniki do systemów kontroli dostępu
31681400-7 - Elektryczne elementy składowe
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 199496,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kart zbliżeniowych zgodnie z warunkami określonymi w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30237131-6 - Karty elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 67642,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32250,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32250,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32250,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkus Marta Węgiel - Mandrak, Artur Mandrak S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312406985
7.3.3) Ulica: Żelazna 32
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARKUS" MARTA WĘGIEL-MANDRAK, ARTUR MANDRAK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"ARKUS" MARTA WĘGIEL-MANDRAK, ARTUR MANDRAK S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32250,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38904,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38904,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38904,9 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arcus Marta Węgiel - Mandra, Artur Mandrak S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312406985
7.3.3) Ulica: Żelazna 32
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARKUS" MARTA WĘGIEL-MANDRAK, ARTUR MANDRAK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"ARKUS" MARTA WĘGIEL-MANDRAK, ARTUR MANDRAK S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38904,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 1. Dostawa Serwerów i Urządzeń KVM wraz z Oprogramowaniem, niezbędnymi licencjami i gwarancją producenta w ilości: a) Serwer (wariant A) - 6 szt. b) Serwer (wariant B) - 1 szt. c) Serwer (wariant C) - 1 szt. d) Serwer (wariant D) - 2 szt. e) KVM (wariant A) - 1 szt. f) KVM (wariant B) - 2 szt. 2. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie wskazanym w pkt. 4 Złącznika nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, 3. Wsparcie inżynierskie w zakresie konfiguracji i utrzymania Urządzeń KVM oraz Serwerów zgodnie z wymaganiami określonymi w Złączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
- Kontrola zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Obsługa statku
- Rozbiórka dwóch budynków zlokalizowanych przy ulicy Wojska Polskiego w Mrzeżynie
- Dostawa sprzętu medycznego do operacji endoskopowych zatok wraz z akcesoriami na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup fabrycznie nowych urządzeń peryferyjnych i wyposażenia dodatkowego do komputerów
- Dostawa serwera sieciowego, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych.
- "Zakup i dostawa blankietów elektronicznych legitymacji studenckich oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek FARGO HDP z podziałem na części (pakiety)".
- Dostawa komputerów jednopłytkowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa oprogramowania antywirusowego oraz tokenów 2FA na potrzeby SPS ZOZ "Zdroje" w pakietach
więcej: Czytniki kart magnetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.