Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00334841/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
- 2025/BZP 00356133/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowych w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea8e6761-cd45-4657-b573-445f578de4a61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowych w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea8e6761-cd45-4657-b573-445f578de4a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070839/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowych w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podmiot dofinansowujący: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie Projekt/program (nazwa): Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych / Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 Numer identyfikacyjny projektu/programu: FEPK.07.12-IP.01-0007/23-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334841
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.59.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 607811,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowychw 6 szkołach podstawowych
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowych w 6 szkołach podstawowych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla części 1.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Jednostka centralna systemu 7 szt.
2) Komputer stacjonarny do obsługi pracowni językowej 7 szt.
3) Oprogramowanie sterujące PC 7 szt.
4) Monitor dotykowy 7 szt.
5) słuchawki z mikrofonem dla uczniów 168 szt.
6) słuchawki z mikrofonem dla nauczyciela 7 szt.
7) Podwójny pulpit uczniowski 84 szt.
8) Głośnik do biurka lektorskiego 14 szt.
9) Biurko nauczycielskie 7 szt.
10) Stolik uczniowski dwuosobowy 84 szt.
11) Krzesło nauczyciela 7 szt.
12) Krzesło uczniowskie 168 szt.
13) Szafa zamykana na zamek, drzwi pełne 7 szt.
14) Szafa zamykana na zamek, góra otwarta 7 szt.
15) Regał otwarty z półkami 7 szt.
16) Tablet 175 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1 zamówienia
2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 508154,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowychw Szkole Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowych w Szkole Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla części 2.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Jednostka centralna systemu 2 szt.
2) Komputer stacjonarny do obsługi pracowni językowej 2 szt.
3) Oprogramowanie sterujące PC 2 szt.
4) Monitor dotykowy 2 szt.
5) słuchawki z mikrofonem dla uczniów 30 szt.
6) słuchawki z mikrofonem dla nauczyciela 2 szt.
7) Podwójny pulpit uczniowski 16 szt.
8) Głośnik do biurka lektorskiego 4 szt.
9) Biurko nauczycielskie 2 szt.
10) Stolik uczniowski dwuosobowy 16 szt.
11) Krzesło nauczyciela 2 szt.
12) Krzesło uczniowskie 30 szt.
13) Szafa zamykana na zamek, drzwi pełne 2 szt.
14) Szafa zamykana na zamek, góra otwarta 2 szt.
15) Regał otwarty z półkami 2 szt.
16) Tablet 32 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 2 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 99657,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599998,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603505,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 603505,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6443406804
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 40
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 603505,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118264,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123944,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118264,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6443406804
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 40
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118264,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Badanie ewaluacyjne
- Usługa wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz jego delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
- Usunięcie awarii Regionalnej Sieci Szerokopasmowej w relacji WS Rzeszów - WS Strzyżów
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2026 roku znak postępowania WAT.272.2.2025
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem materiałów zużywalnych oraz pipet automatycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do Starostwa Powiatowego w Namysłowie w ramach projektu "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD".
- Dostarczenie urządzeń komputerowych w ramach projektu pn. "Ogólniak na warsztat - wsparcie kształcenia ogólnego w ZSB nr 1, ZSM oraz XX LO w Poznaniu".
- Dostawa sprzętu dla grupy dronowej w podziale na części
- Rozbudowa i integracja syst.inf.z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Radzyń Podlaski w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Wschowskiego
- Zakup sprzętu komputerowego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





