eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówSprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowych w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowych w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea8e6761-cd45-4657-b573-445f578de4a6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowych w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea8e6761-cd45-4657-b573-445f578de4a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070839/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowych w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Podmiot dofinansowujący: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie Projekt/program (nazwa): Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych / Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 Numer identyfikacyjny projektu/programu: FEPK.07.12-IP.01-0007/23-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334841

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.59.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 607811,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowych
w 6 szkołach podstawowych
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowych w 6 szkołach podstawowych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla części 1.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Jednostka centralna systemu 7 szt.
2) Komputer stacjonarny do obsługi pracowni językowej 7 szt.
3) Oprogramowanie sterujące PC 7 szt.
4) Monitor dotykowy 7 szt.
5) słuchawki z mikrofonem dla uczniów 168 szt.
6) słuchawki z mikrofonem dla nauczyciela 7 szt.
7) Podwójny pulpit uczniowski 84 szt.
8) Głośnik do biurka lektorskiego 14 szt.
9) Biurko nauczycielskie 7 szt.
10) Stolik uczniowski dwuosobowy 84 szt.
11) Krzesło nauczyciela 7 szt.
12) Krzesło uczniowskie 168 szt.
13) Szafa zamykana na zamek, drzwi pełne 7 szt.
14) Szafa zamykana na zamek, góra otwarta 7 szt.
15) Regał otwarty z półkami 7 szt.
16) Tablet 175 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1 zamówienia
2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 508154,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowych
w Szkole Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie wyposażenia pracowni językowych w Szkole Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla części 2.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Jednostka centralna systemu 2 szt.
2) Komputer stacjonarny do obsługi pracowni językowej 2 szt.
3) Oprogramowanie sterujące PC 2 szt.
4) Monitor dotykowy 2 szt.
5) słuchawki z mikrofonem dla uczniów 30 szt.
6) słuchawki z mikrofonem dla nauczyciela 2 szt.
7) Podwójny pulpit uczniowski 16 szt.
8) Głośnik do biurka lektorskiego 4 szt.
9) Biurko nauczycielskie 2 szt.
10) Stolik uczniowski dwuosobowy 16 szt.
11) Krzesło nauczyciela 2 szt.
12) Krzesło uczniowskie 30 szt.
13) Szafa zamykana na zamek, drzwi pełne 2 szt.
14) Szafa zamykana na zamek, góra otwarta 2 szt.
15) Regał otwarty z półkami 2 szt.
16) Tablet 32 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 2 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 99657,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599998,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603505,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 603505,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6443406804

7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 40

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 603505,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118264,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123944,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118264,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6443406804

7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 40

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118264,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.