Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00447038/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 1 sztuki/układu skanującego fotometru słonecznego i lunarnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT GEOFIZYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Janusza 64
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-452
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@igf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igf.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.igf.edu.pl/zp-22-22.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność naukowo-badawcza w zakresie nauk geofizycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 1 sztuki/układu skanującego fotometru słonecznego i lunarnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6745f1c8-6738-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091059/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa fotometru słonecznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447038/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/22/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 267400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki/układu skanującego fotometru słonecznego i lunarnego, zwanego dalej „urządzeniem” lub „zestawem pomiarowym”. Na przedmiot zamówienia składają się:
1) dostawa 1 sztuki głowicy pomiarowej
2) dostawa 1 sztuki dwuosiowego robota, układu śledzenia pozycji Słońca
3) dostawa 1 kompletu elektroniki sterującej głowicą pomiarową, robotem oraz zapewniającej transfer danych do komputera PC lub przez sieć GSM
4) dostawa 1 sztuki skrzyni wielokrotnego użytku umożliwiającej bezpieczny transport lotniczy głowicy pomiarowej, dwuosiowego robota (układu śledzenia pozycji Słońca) i elektroniki sterującej
Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu NCN, OPUS-21, „Reprezentatywność przestrzenna profili aerozolowych, holistyczne podejście wieloprzyrządowe”, nr 2021/41/B/ST10/03660
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Urządzenia wchodzące w zakres dostawy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
Wykonawca dostarczy 1 sztukę/układ fotometru słonecznego - lunarnego wraz z oprogramowaniem do obsługi urządzenia wskazanego w pkt 1 do siedziby Zamawiającego pod adres ul. Księcia Janusza 64, 01-452 Warszawa.
Oprogramowanie musi być dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nieograniczoną terytorialnie i bezterminową licencję na zainstalowane oprogramowanie (zapewniające okres użytkowania oprogramowania nie krótszy niż 20 lat), w polskiej i/lub angielskiej wersji językowej oraz przekaże dokumenty potwierdzające jej udzielenie.
Koszty transportu urządzenia do miejsca dostawy wskazanego powyżej pozostaną po stronie Wykonawcy.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38200000-7 - Przyrządy geologiczne i geofizyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38291000-1 - Aparatura telemetryczna
38341500-2 - Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczneNie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa płyt meblowych i akcesoriów meblowych
- Dostawa pasz treściwych na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji projektowej przekładki sieci ciepłowniczej w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy al. ,,Solidarności" 90 - numer postępowania: 68/ZP/25
- Modernizacja 2 węzłów sanitarnych w budynku Urzędu Dzielnicy Targówek przy ul. L. Kondratowicza 20 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych i kwater przed ponownym zasiedleniem w miejscowościach Kraków, Lubliniec, Oświęcim, Sandomierz, Nowy Glinnik, Tarnowskie Góry, Miasteczko Śląskie - 6 części
- usługi z zakresu BHP i P.POŻ.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego do zajęć dydaktycznych na potrzeby jednostek Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wag laboratoryjnych i suszarki laboratoryjnej
- 134.2025 Dostawa dwóch polimeryzatorów na potrzeby Katedry i Zakładu Protetyki Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa systemów do badania behawioru gryzoni w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-215/2025
- Zakup komory laminarnej w ramach projektu pt. "Poprawa jakości i dostępności do diagnostyki i leczenia schorzeń nowotworowych w Szpitalu Wojewódzkim im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach" z KPO
- Dostawa reaktora wielofunkcyjnego do realizacji projektu "Zintegrowane leki złożone w terapii depresji: Nowa jakość leczenia i badanie mechanizmów działania"
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





