Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00412906/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych na potrzeby Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 2258922180
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=a496af22-9bdf-4229-84f4-fc894130d9ee1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych na potrzeby Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63bf7e54-0650-4509-b818-3b5a9e71def2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00682103/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Obsługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych na potrzeby Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
-ERC Starting Grant 101077099-OGRE, Horizon MSCA 10107334 - Chrome_rare, Horizon RIA 101080329-PAS GRAS, Horizon RIA 101136835-HIT GLIO ; -First Team FENG.02.02-IP.05-0106/23; -First Team FENG.02.02-IP.05-0075/24; -MAB FENG.02.01-IP.05-0010/24 BRAINCITY; -KPO Inwestycja D3.1.1, 2024/ABM/03/KPO/KPOD.07.07-IW.07-0103/24-00; -KPO Inwestycja A2.4.1, KPOD.01.18-IW.03-0017/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00412906
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-44/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 645000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych na przewozy pasażerskie w klasie ekonomicznej na potrzeby Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN na trasach międzynarodowych i krajowych. Bilety lotnicze będą dostarczane sukcesywnie, w formie elektronicznej, z zastrzeżeniem możliwości dostarczenia ich w formie papierowej do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce na terenie Warszawy wskazane przez Zamawiającego. Każdorazowa dostawa biletów odbywać się będzie na podstawie częściowych zamówień składanych przez Zamawiającego w ramach bieżących potrzeb. Przedmiot zamówienia obejmuje wyszukanie najkorzystniejszych połączeń (pod m.in. względem ceny, promocji, czasu trwania i terminu podróży, trasy i długości połączenia, liczby przesiadek, lotnisk) oraz rezerwację i sprzedaż biletów lotniczych w ruchu międzynarodowym i krajowym wraz z przypisanymi ubezpieczeniami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4874,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5084,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4876,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskie Linie Lotnicze LOT SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010058960
7.3.3) Ulica: ul. Komitetu Obrony Robotników nr 43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-146
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
-Część zamówienia: uzależniona jest od ilości i rodzaju zamawianych usług.
-Zakres prac powierzonych: rezerwacja, sprzedaż biletów lotniczych wystawianych na dokumentach obcych przewoźników.
-Podwykonawca: LOT Travel Sp. z o.o. REGON 011566799
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKIE LINIE LOTNICZE "LOT" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POLSKIE LINIE LOTNICZE "LOT" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 645000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa jest realizowana sukcesywnie; przez dwanaście miesięcy lub do kwoty wartości umowy -zależy co nastąpi wcześniej.
Umowa dotyczy usługi finansowanej z różnych źródeł, z subwencji i innych środków np. z grantów NCN, NCBR, FNP, ABM, MNiSW, EMBO, Dioscuri, projektów UE (wskazanych w ogłoszeniu, oraz inne projekty finansowane lub współfinansowane ze środków Unii Europejskiej lub środków krajowych po podpisaniu stosownych umów lub otrzymaniu decyzji uprawniających do angażowania kosztów). Dodatkowo, Instytut pełni rolę Lidera i płatnika wszystkich zobowiązań w ramach Projektu EMERALD realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego nr MNiSW/2024/DWM/272.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup usługi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrządowania prowadzenia nowych zajęć dydaktycznych."
- Zapewnienie i świadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modułu miękkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i półki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej RTG
- Remont budynku administracyjnego oraz garażu na Obwodzie Drogowym w Pruszkowie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.