eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › "REMONT DROGI LEŚNEJ WEWNĘTRZNEJ O NR 13-28-10D06D W LEŚNICTWIE ŁOMNICA"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONT DROGI LEŚNEJ WEWNĘTRZNEJ O NR 13-28-10D06D W LEŚNICTWIE ŁOMNICA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH Z SIEDZIBĄ W BOGUSZOWIE-GORCACH

1.3.) Oddział zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890023517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MIŁA 2

1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-372

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walbrzych@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://walbrzych.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


GOSPODARKA LEŚNA

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REMONT DROGI LEŚNEJ WEWNĘTRZNEJ O NR 13-28-10D06D W LEŚNICTWIE ŁOMNICA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dc9ef0b-5c71-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00208896/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 REMONT DROGI LEŚNEJ WEWNĘTRZNEJ O NR 13-28-10D06D W LEŚNICTWIE ŁOMNICA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425284/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 359531,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych obejmuje następujące czynności:
1) Prace przygotowawcze,
2) Organizację terenu realizacji robót,
3) Wykonanie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową i techniczną, tj. projektem budowlanym uproszczonym, przedmiarem robót i STWiORB, w tym:
a. prace pomiarowe i oznakowanie robót,
b. usunięcie z osi drogi oraz pobocza zawyżeń; przygotowanie podłoża,
c. mechaniczne wyplantowanie istniejącego podłoża,
d. odtworzenie na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu nawierzchni (podbudowa z mieszanki kamiennej o uziarnieniu 0/63 mm z zagęszczeniem - grubość warstwy po zagęszczeniu min. 18 cm, wykonanie warstwy górnej nawierzchni z mieszanki kamiennej o uziarnieniu 0/31,5 mm - grubość warstwy po zagęszczeniu min. 9 cm, z zamiałowaniem kruszywem 0/2 mm (miałowanie kruszywem gabro) – gr. min. 0,5 cm),
e. wykonanie, dostawa i montaż wodospustów z drewna modrzewiowego (Zamawiający dopuszcza również drewno dębowe),
f. przekopy przez pobocza gruntowe w celu wykonania zrzutów odprowadzających wodę z nawierzchni,
g. odtworzenie fragmentu rowu przydrożnego,
h. rozplantowanie materiału ziemnego z wykopów/ przekopów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
i. odtworzenie przepustu drogowego,
j. inne wyżej nie wymienione, a wynikające z dokumentacji projektowej i technicznej),
a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa, normami, z należytą starannością,
4) Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do wbudowania,
5) Organizację i koordynację robót,
6) Wykonanie wszystkich pomiarów, prób, badań,
7) Usuwanie wad i usterek, w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady,
8) Ochronę i utrzymanie terenu realizacji robót,
9) Usuwanie zanieczyszczeń (w tym odpadów powstałych w procesie budowlanym),
10) Prace porządkowe i uprzątnięcie terenu realizacji robót,
11) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, tj. kompletu dokumentacji powykonawczej, zgodnie z warunkami projektu mowy,
12) Inne wyżej nie wymienione, a wynikające z projektu mowy i jego załączników.

Remont drogi dotyczy czterech odcinków o łącznej dł. 1000,00 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359531,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465038,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359531,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe - Usługowe „STA-POL” Stanisław Skrzyniarz z siedzibą w Mieroszowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8860017228

7.3.3) Ulica: ul. Tkacka 2

7.3.4) Miejscowość: Mieroszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-350

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359531,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu pn.: „REMONT DROGI LEŚNEJ WEWNĘTRZNEJ O NR 13-28-10D06D W LEŚNICTWIE ŁOMNICA”, nr postępowania: SA.270.29.2022, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę, złożoną przez firmę:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe - Usługowe
„STA-POL” Stanisław Skrzyniarz
ul. Tkacka 2,
58-350 Mieroszów

Uzasadnienie wyboru oferty:
Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu i wszystkie wymogi postawione w SWZ. W swojej ofercie podał cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, w wysokości 359 531,53 zł brutto, którą Zamawiający przyjął i zaakceptował. Dodatkowo Wykonawca, w ramach kryterium oceny ofert, zaoferował udzielenie gwarancji na okres 36 miesięcy, od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Oferta otrzymała w ramach:
kryterium – CENA – 60,00 punktów
kryterium – PRZEDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI – 40,00 punktów
ŁĄCZNIE – 100,00 PUNKTÓW
W związku z powyższym, oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny oferty przeprowadzonej przez Zamawiającego tj. 100 punktów.

Jednocześnie informujemy, że w w/w postępowaniu ofertę złożyło:
1) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Corso” Marek Zimmer ul. Klonowa 5, Łomnica, 58-508 Jelenia Góra. Oferta, otrzymała w ramach:
kryterium – CENA – 46,38 punktów
kryterium – PRZEDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI – 40,00 punktów
ŁĄCZNIE – 86,38 PUNKTÓW.
2. W niniejszym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.