Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00401122/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług poligraficznych dla potrzeb Filharmonii Poznańskiej – sukcesywnie, w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Poznańska im. Tadeusza Szeligowskiego
1.3.) Oddział zamawiającego: Filharmonia Poznańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7781210775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Marcin 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-809
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msmieszala@filharmoniapoznanska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmoniapoznanska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/filharmoniapoznanska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie usług poligraficznych dla potrzeb Filharmonii Poznańskiej – sukcesywnie, w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98eddf57-3a08-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049892/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 usługi poligraficzne polegające na przygotowaniu do druku, druku materiałów takich jak m.in. afisze, programy koncertów wraz z ich dostawą do siedziby Filharmonii Poznańskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401122
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FP/P1/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług poligraficznych dla potrzeb Filharmonii Poznańskiej – sukcesywnie, w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
W określonych przypadkach, nie więcej niż 12 razy w trakcie okresu wykonywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do otrzymania wydruku próbnego celem weryfikacji jakości przygotowanego materiału i określonych parametrów. Potrzeba taka zgłaszana będzie każdorazowo przy wysyłce zlecenia do druku;
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia poszczególnych materiałów zleconych przez Zamawiającego w sposób zapewniający ich zabezpieczenie przed wpływem czynników zewnętrznych i uszkodzeniami;
Koszty transportu muszą być uwzględnione w złożonej ofercie cenowej, koszty dostawy do Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Dostawa do siedziby zamawiającego lub innego miejsca przezeń wskazanego na terenie miasta Poznania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274547,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274547,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274547,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DNSERWIS DAMIAN NOWACKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792209497
7.3.3) Ulica: ul. Pobielska 7
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274547,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkcja i emisja w Internecie animowanej reklamy (double billboard) w ramach FEW 2021-2027
- Sukcesywna dostawa jajek, masła i serów do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Roboty związane z podłączeniem mediów do kontenerów przy ul. Dojazd w Poznaniu w systemie zaprojektuj i wykonaj"
- Remont podłóg w pomieszczeniach zlokalizowanych w oddziale CI w Areszcie Śledczym w Poznaniu
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia podczas szkoleń i seminarium w roku 2025
- "Remont budynku nr 5 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie sukcesywnej usługi druku wraz z dostawą publikacji na potrzeby Instytutu Europy Środkowej
- Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących wraz z dzierżawą urządzeń
- Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących oraz dzierżawa urządzeń drukujących
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych dla Ministerstwa Aktywów Państwowych
- Świadczenie dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki usługi centralnego systemu wydruku wraz z obsługą serwisową
- Usługa druku dyplomów w ramach projektu "Małopolski Program Wspierania Uczniów".
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.