eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup i montaż klimatyzacji do pomieszczeń biurowych i Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Międzychodzie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż klimatyzacji do pomieszczeń biurowych i Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Międzychodzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-908

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 841 60 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan1@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż klimatyzacji do pomieszczeń biurowych i Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Międzychodzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d8bd95a-29e8-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00245208/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i montaż klimatyzacji do pomieszczeń biurowych i Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Międzychodzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337603/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 290000/271/6/2022-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż klimatyzacji do pomieszczeń biurowych i Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Międzychodzie w tym w szczególności:
dostawa i montaż urządzeń - 20 jednostek wewnętrznych w tym 17 sztuk ściennych podsufitowych i 3 sztuk sufitowych w suficie podwieszanym (2 sztuki w Sali Obsługi Klientów i 1 sztuka w holu) oraz oraz jednostki zewnętrznej (maksymalnie 2 szt.),
demontaż istniejącej instalacji klimatyzacji na Sali Obsługi Klienta i holu (w tym 3 jednostek wewnętrznych sufitowych i 3 jednostek zewnętrznych znajdujących się na dachu budynku) wraz z utylizacją i odtworzeniem powierzchni po demontażu,
wykonanie instalacji automatycznego wyłączania klimatyzatorów w przypadku otwarcia okna opartej na kontraktonach zamontowanych na skrzydłach okiennych (71 sztuk kontraktonów na 25 sztukach okien wraz z odpowiednimi modułami i okablowaniem),
wykonanie odrębnego obwodu elektrycznego zasilającego zalicznikowego od skrzynki na elewacji zewnętrznej, (w korytach z przejściami przez przegrody) z rozdzielnią umożliwiającą wyłączanie poszczególnych jednostek,
wykonanie instalacji czynnika chłodniczego,
wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin,
wykonanie i montaż obudowy dla jednostki zewnętrznej,
uruchomienie systemu klimatyzacji wraz z próbą szczelności instalacji czynnika chłodniczego,
przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu prawidłowej obsługi urządzeń,
wykonywanie w okresie gwarancji przeglądów i konserwacji instalacji i urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta jednak nie rzadziej niż dwa razy w roku (przez 5 lat – gwarancja na cały zakres przedmiotu zamówienia),
nadzór w okresie gwarancji nad prawidłowym i bezpiecznym działaniem urządzeń i instalacji oraz usuwanie usterek i awarii,
wywóz śmieci i gruzu na koszt własny.
Wymagane cechy dostawy i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330378 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Jańska prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „PPHU GRAF-TECH Agnieszka Jańska”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301091225

7.3.3) Ulica: Bułankowa 8

7.3.4) Miejscowość: Kamionki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-023

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.