Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00425100/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Łaziskach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430670420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łaziska 76
1.5.2.) Miejscowość: Łaziska
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-335
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzos@gminalaziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzoslaziska.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminalaziska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bf25150-e826-4c6f-906e-8cd07ab48ed1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091067/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 dowozy uczniów do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425100
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZOS.251.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 330257,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - dowożenie uczniów do szkół podstawowych w Gminie Łaziska i ich odwożenie do domu po zakończeniu zajęć lekcyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu na podstawie zakupu biletów miesięcznych.1) Dowóz i odwóz będzie się odbywał do niżej wymienionych szkół:
a) Szkoły Podstawowej w Braciejowicach,
b) Szkoły Podstawowej w Kamieniu,
c) Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Łaziskach,
d) Szkoły Podstawowej w Zakrzowie.
2) Usługa obejmuje zakup biletów miesięcznych uprawniających uczniów do przejazdu na trasach wykazanych w załączniku nr 2 do SWZ (rozkład dowozu i odwozu uczniów w roku szkolnym 2024/2025).
3) Średnia długość trasy dowozu i odwozu w ciągu dnia wynosi około 297 km bez przejazdów z i do miejsc garażowania.
4) Liczba uczniów objętych dowożeniem – 180:
w tym:
a) 150 - uczniów,
b) 30 - uczniowie poniżej 6 roku życia.
Podana liczba uczniów jest aktualna na dzień ogłoszenia zamówienia.
5) W trakcie roku szkolnego liczba uczniów może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do liczby przedstawionej w ofercie. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów do szkół Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat, a Wykonawca nie będzie żądał rekompensaty finansowej, jeżeli wartość zamówienia będzie mniejsza od przedstawionej oferty.
W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca zapewni ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie.
7. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety miesięczne dla uczniów uprawnionych do przejazdu zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego.
8. Zamawiający najpóźniej do 20 dnia każdego miesiąca, poprzedzającego miesiąc, na który bilety miesięczne zostaną zakupione przekazuje Wykonawcy wykaz uczniów uprawnionych do przejazdu na uzgodniony adres poczty elektronicznej Wykonawcy. Wykaz uczniów będzie szyfrowany. Hasło szyfrowania Zamawiający przekazuje Wykonawcy w drodze rozmowy telefonicznej.
9. Wykonawca przekazuje bilety Zamawiającemu najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem następnego miesiąca dowożenia.
10. Ceny biletów miesięcznych uczniów będą uwzględniać zniżki i ulgi przysługujące uczniom, wynikające ze stosownych przepisów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 187653,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia - dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Karczmiskach i ich odwożenie do domu po zakończeniu zajęć lekcyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.1) Dowóz i odwóz 7 uczniów będzie dobywał się z niżej wymienionych miejscowości:
a) Kopanina Kaliszańska 2 – 2 uczniów,
b) Wojciechów 1 – 2 uczniów,
c) Janiszów (przystanek PKS P. Sochaj) - 1 uczeń,
d) Braciejowice 130 – 1 uczeń,
e) Wrzelów 45 – 1 uczeń.
2) Dzienna trasa przejazdu wynosi średnio 81 km. Podane kilometry dotyczą trasy przewozu uczniów, bez przejazdów z i do miejsc garażowania.
3) Godziny dowozu i odwozu zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w chwili zawarcia umowy i mogą być korygowane w trakcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 82712,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia - dowożenie ucznia niepełnosprawnego do oddziału specjalnego szkoły Podstawowej im. Świętego Jana Pawła II w Kluczkowicach i odwożenie do domu po zakończeniu zajęć lekcyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.1) Dowóz i odwóz jednego ucznia będzie dobywał się z miejscowości Głodno 6.
2) Dzienna trasa przejazdu wynosi średnio 28 km. Podane kilometry dotyczą trasy przewozu uczniów, bez przejazdów z i do miejsc garażowania.
3) Godziny dowozu i odwozu zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w chwili zawarcia umowy i mogą być korygowane w trakcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 59892,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202665,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202665,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy Pasażerskie "OLMAS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631563751
7.3.3) Ulica: oś. Wzgórze 6/15
7.3.4) Miejscowość: Ożarów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-530
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGDALENA GOŁĄB-SUROWIEC PRZEWOZY PASAŻERSKIE "OLMAS"
jakie przetargi wygrała firma
MAGDALENA GOŁĄB-SUROWIEC PRZEWOZY PASAŻERSKIE "OLMAS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202665,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89329,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118292,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89329,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Paweł Kania
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171639801
7.3.4) Miejscowość: Łaziska 71 A
7.3.5) Kod pocztowy: 24-335
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89329,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64683,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74695,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64683,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ARTIS" Arkadiusz Lankamer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171766592
7.3.4) Miejscowość: Skoków 92
7.3.5) Kod pocztowy: 24-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64683,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego, sortowanego oraz pospółki na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wymiarki w 2025 r.
- Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Górnym z terenu Gminy Borzęcin w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kolbudy
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych od 1 września 2025 roku do 26 czerwca 2026 roku
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
- Usługi transportowo - przeprowadzkowe wyposażenia biurowego dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.