Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423721/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Wielgomłyny do placówek szkolno - wychowawczych w Radomsku i Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielgomłyny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wielgomłyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-525
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 7871087
1.5.8.) Numer faksu: 44 7871082
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wielgomlyny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgomlyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wielgomlyny.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Wielgomłyny do placówek szkolno - wychowawczych w Radomsku i Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eca2b6c-6dc4-4ddb-8e8b-67e065f71e4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054888/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Wielgomłyny do placówek szkolno - wychowawczych w Radomsku i Częstochowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DzNie-01/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 209040,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia obejmuje dowóz z przywozem (dom - placówka szkolno-wychowawcza – dom) piątki dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do placówek w Radomsku tj.:1) czworo dzieci z miejscowości Niedośpielin, Kolonia Myśliwczów, Goszczowa i Odrowąż w tym dwoje na wózku dla niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ulicy Piastowskiej 12 w Radomsku.
Dowóz dzieci do placówki odbywał będzie się zgodnie z planem rozpoczęcia zajęć, natomiast odwóz do domu, zgodnie z ustalonym harmonogramem odjazdów ustalonym z Kierownikiem Referatu Oświaty w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach codziennie od poniedziałku do piątku w terminie od 01.09.2024 roku do 27.06.2025 roku.
2) jedno dziecko z miejscowości Niedośpielin do Przedszkola Specjalnego przy ulicy Piastowskiej 10A w Radomsku.
Dowóz dziecka do placówki odbywał będzie się zgodnie z planem rozpoczęcia zajęć, natomiast odwóz do domu, zgodnie z ustalonym harmonogramem odjazdów ustalonym z Kierownikiem Referatu Oświaty w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach codziennie od poniedziałku do piątku w terminie od 01.09.2024 roku do 27.06.2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 84420,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia obejmuje dowóz z przywozem (dom - szkoła – dom). jednego dziecka z miejscowości Karczów do Specjalnego Niepublicznego Przedszkola fundacji Mozaika przy ulicy Sojczyńskiego-Warszyca 7 w Częstochowie.Dowóz dziecka do placówki odbywał będzie się zgodnie z planem rozpoczęcia zajęć, natomiast odwóz do domu, zgodnie z ustalonym harmonogramem odjazdów ustalonym z Kierownikiem Referatu Oświaty w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach codziennie od poniedziałku do piątku w terminie od 01.09.2024 roku do 27.06.2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 124620,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160599,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75023,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-TOM TRANS Tomasz Kosiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711403581
7.3.4) Miejscowość: Tomawa
7.3.5) Kod pocztowy: 97-352
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ KOSIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ KOSIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75023,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90249,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170649,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90249,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-TOM TRANS Tomasz Kosiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711403581
7.3.4) Miejscowość: Tomawa
7.3.5) Kod pocztowy: 97-352
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ KOSIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ KOSIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90249,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIELGOMŁYNY
więcej: przetargi WIELGOMŁYNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2025 i 2026
- ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSPORTU MEDYCZNEGO PACJENTÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Kęty do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 - III części
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dydnia oraz z Ulucza do Szkoły Podstawowej w Dobrej (Gmina Sanok) w roku szkolnym 2025/2026 - na podstawie zakupu biletów miesięcznych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.