eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryRewitalizacja elementów zewnętrznych budynku pałacowego DPS Miłowice.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja elementów zewnętrznych budynku pałacowego DPS Miłowice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żarski

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji, Rozwoju i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 5

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 479 06 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatzarski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzary/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45bcd737-307e-47b4-946c-a1e8a949a05c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja elementów zewnętrznych budynku pałacowego DPS Miłowice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45bcd737-307e-47b4-946c-a1e8a949a05c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00481681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036266/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rewitalizacja elementów zewnętrznych budynku pałacowego DPS Miłowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437522

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.272.35.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 obejmuje: „Rewitalizację elementów zewnętrznych budynku pałacowego DPS Miłowice w zakresie zadaszenia nad wejściem głównym”. Wiodącym celem działań jest zabezpieczenie wnętrz zabytku od góry i stworzenie odpowiednich warunków bezpiecznego użytkowania, technicznych, higienicznych oraz przywrócenie pierwotnych walorów zabytku. Zadaszenie nad wejściem głównym składa się z części górnej i dolnej wykonane z różnych materiałów. Prace będą polegać na wymianie pokrycia górnej części : blachy cynkowej wraz z wymianą elementów uszkodzonych, nie zdatnych do ponownego wykorzystania, oraz szkła zbrojonego w ramach z kształtowników stalowych. Elementy ze szkła w ramach stalowych znajdują się również w dolnej części zadaszenia. Elementy szklane i konstrukcja stalowa zostanie poddana ocenia dyplomowanego konserwatora zabytków celem określenia możliwości ponownego wykorzystania historycznych elementów i historycznej kolorystyki elementów metalowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 6-1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 178167,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 obejmuje: Rewitalizację elementów zewnętrznych budynku pałacowego DPS Miłowice w zakresie modernizacji tarasu nad parterem. Celem prac jest stworzenie szczelnego pokrycia tarasu z prawidłowym odprowadzeniem wód deszczowych, poprawa estetyki i stworzenie bezpiecznego użytkowania tarasu przez niepełnosprawne mieszkanki Domu. Zniszczona na skutek wieloletniego użytkowania i poddana wpływom atmosferycznym powierzchnia i izolacja powoduje powstawanie zacieków w pomieszczeniu usytuowanym pod tarasami. Wymiana płytek na całej powierzchni tarasów, poprzedzona wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, wraz z wymianą obróbek blacharskich, wymianą balustrady okalającej jeden z tarasów poprawi ich stan techniczny, estetykę i pozwoli na użytkowanie tych miejsc przez niepełnosprawne mieszkanki Domu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 6-2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

4.5.5.) Wartość części: 83623,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na wykonanie zadania,
w związku z zaistnieniem przesłanki opisanej w art. 255 pkt.1) Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty, co też uczynił.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postepowanie jeśli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W postepowaniu na realizację części 2 pn. „Modernizacja tarasu nad parterem” wpłynęła jedna oferta, na kwotę 144 525,00 PLN, Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania środki w wysokości 110 00,00 PLN. Obecnie Zamawiający ma możliwości zwiększenia tych środków do wysokości ceny oferty, w związku z tym na podstawie art. 255 pkt. 3) unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.