eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cielądz › Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Cielądz w 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Cielądz w 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIELĄDZ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148199

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 59

1.4.2.) Miejscowość: Cielądz

1.4.3.) Kod pocztowy: 96-214

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.4.7.) Numer telefonu: 46 815 24 29

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@cieladz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieladz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481425

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00471265/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwie-nie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Cielądz, na których zamieszkują mieszkańcy, znajdują się domki letnisko-we i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku, oraz z wszystkich miejsc wskazanych przez Zamawiającego przeznaczo-nych do użytku publicznego, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograni-czenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składo-wania, zgodnie z zapisami:
a) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297, 1549 z późn. zm.)
b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699, 1250, 1726 z późn zm.)
c) Plan gospodarki odpadami dla województwa łódzkiego na lata 2019-2025 z uwzględ-nieniem lat 2026-2031 został przyjęty uchwałą nr XXXVI/466/21 Sejmiku Wojewódz-twa Łódzkiego z dnia 28 września 2021 r.
d) Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Cielądz, przyjętego Uchwałą nr XXVII/192/21 Rady Gminy Cielądz z dnia 29 listopada 2021 r. wraz z uchwałą zmieniającą nr XXXVI/249/22 Rady Gminy Cielądz z dn. 28 listopada 2022r.
e) Uchwały nr XXVII/193/21 z dnia 29 listopada 2021 r., w sprawie określenia szczegó-łowego sposobu i zakresu świadczenia usług na terenie Gminy Cielądz w zakresie odbie-rania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych od-padów, w zamian za uiszczaną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowa-nie odpadami komunalnymi
2. Odpady będą odbierana ze wszystkich miejscowości Gminy Cielądz zgodnie z zapisami Re-gulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Cielądz stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ, tj.: Brzozówka, Cielądz, Gortatowice, Grabice, Gułki, Kuczyzna, Komorów, Łaszczyn, Mała Wieś, Mroczkowice, Niemgłowy, Nowa Mała Wieś, Nowy Komorów, Ossowi-ce, Parolice, Sanogoszcz, Sierzchowy, Stolniki, Wisówka, Wylezinek, Zuski.

W Gminie Cielądz w 2021r. zebrano następujące ilości odpadów komunalnych:
Kody odpadów 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 20 02 01,15 01 04, 20 02 01 (selektywne)– 266,760 Mg
Kod odpadu 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 385,300 Mg
Odpady dostarczone przez mieszkańców na PSZOK oraz zebrane podczas zbiórki – wielkogabarytowe 98,640 Mg

Szacunkowa liczba pojemników wynosi: 1600

3. Promocja selektywnej zbiórki odpadów w placówkach oświatowych – akcja powinna pole-gać na przeprowadzeniu w dowolnej formie, przy użyciu projektora, co najmniej 30 minutowe-go spotkania z dziećmi i młodzieżą w każdej z dwóch placówek oświatowych na terenie gminy Cielądz. Na spotkaniu należy poruszyć następujące zagadnienia: promocja wtórnego wykorzy-stywania surowców wtórnych, uświadamianie dzieciom i młodzieży problemu nadmiernego wytwarzania odpadów oraz promowanie selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w gospodarstwach domowych. Ze spotkań należy sporządzić notatkę zawierającą co najmniej konspekt wystąpienia oraz zdjęcia i udostępnić je Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia potkania. Spotkanie/a należy przeprowadzić w terminie do 31.12.2023r. po uzgodnieniu zakre-sie spotkania z Zamawiającym oraz terminu z Dyrektorem każdej placówki.

4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV:
Główny przedmiot zamówienia:
90500000-2 – Usługi związane z odpadami.
Dodatkowe przedmioty zamówienia:
90511000-2 Usługi wywozu odpadów
90512000-9Usługi transportu odpadów
90513100-7Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 Usługi gospodarki odpadami

5. Wykonawca na czas realizacji zadania będzie dysponował bazą magazynowo transpor-tową:
a) usytuowana na terenie, do którego posiada tytuł prawny,
b) wyposażoną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń z gruntu,
c) wyposażaną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz za-bezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych,
d) wyposażoną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na te-renie bazy następuje magazynowanie odpadów,
e) wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opado-wych i ścieków przemysłowych,
f) wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrud-nionych osób,
g) na terenie której znajduje się punkt konserwacji i naprawy pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie będą wykonywane przez upraw-nione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy.

6. Wykonawca będzie dysponował niezbędnym sprzętem na czas realizacji zadania:
a) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów
komunalnych,
b) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych od-padów komunalnych,
c) co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez frakcji kompaktującej,
d) co najmniej 1 pojazd o masie całkowitej i gabarytach umożliwiających dojazd do posesji o utrudnionym dojeździe,
e) pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazwą firmy oraz da-nymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,
f) pojazdami wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów.

7. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy pzp.
Niemniej jednak zaleca się aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej, celem spraw-dzenia warunków terenowych związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem zamó-wienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny wykonania usług, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamó-wienia. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

Jako materiał pomocniczy usytuowania nieruchomości na terenie Gminy Cielądz może posłużyć system informacji przestrzennej zamieszczonym na stronie internetowej Urzędu Gminy Cielądz.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Cielądz, na których zamieszkują mieszkańcy, znajdują się domki letnisko-we i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku, oraz z wszystkich miejsc wskazanych przez Zamawiającego przeznaczonych do użytku publicznego, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami:
a) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297, 1549 z późn. zm.)
b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699, 1250, 1726 z późn zm.)
c) Plan gospodarki odpadami dla województwa łódzkiego na lata 2019-2025 z uwzględnieniem lat 2026-2031 został przyjęty uchwałą nr XXXVI/466/21 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 28 września 2021 r.
d) Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Cielądz, przyjętego Uchwałą nr XXVII/192/21 Rady Gminy Cielądz z dnia 29 listopada 2021 r. wraz z uchwałą zmieniającą nr XXXVI/249/22 Rady Gminy Cielądz z dn. 28 listopada 2022r.
e) Uchwały nr XXVII/193/21 z dnia 29 listopada 2021 r., w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług na terenie Gminy Cielądz w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych od-padów, w zamian za uiszczaną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi
2. Odpady będą odbierana ze wszystkich miejscowości Gminy Cielądz zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Cielądz stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ, tj.: Brzozówka, Cielądz, Gortatowice, Grabice, Gułki, Kuczyzna, Komorów, Łaszczyn, Mała Wieś, Mroczkowice, Niemgłowy, Nowa Mała Wieś, Nowy Komorów, Ossowi-ce, Parolice, Sanogoszcz, Sierzchowy, Stolniki, Wisówka, Wylezinek, Zuski.

W Gminie Cielądz w 2021r. zebrano następujące ilości odpadów komunalnych:
Kody odpadów 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 20 02 01,15 01 04, 20 02 01 (selektywne)– 266,760 Mg
Kod odpadu 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 385,300 Mg
Odpady dostarczone przez mieszkańców na PSZOK oraz zebrane podczas zbiórki – wielkogabarytowe 98,640 Mg

Szacunkowa liczba pojemników wynosi: 1600

3. Promocja selektywnej zbiórki odpadów w placówkach oświatowych – akcja powinna polegać na przeprowadzeniu w dowolnej formie, przy użyciu projektora, co najmniej 30 minutowe-go spotkania z dziećmi i młodzieżą w każdej z dwóch placówek oświatowych na terenie gminy Cielądz. Na spotkaniu należy poruszyć następujące zagadnienia: promocja wtórnego wykorzystywania surowców wtórnych, uświadamianie dzieciom i młodzieży problemu nadmiernego wytwarzania odpadów oraz promowanie selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w gospodarstwach domowych. Ze spotkań należy sporządzić notatkę zawierającą co najmniej konspekt wystąpienia oraz zdjęcia i udostępnić je Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia potkania. Spotkanie/a należy przeprowadzić w terminie do 31.12.2023r. po uzgodnieniu zakresie spotkania z Zamawiającym oraz terminu z Dyrektorem każdej placówki.

4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV:
Główny przedmiot zamówienia:
90500000-2 – Usługi związane z odpadami.
Dodatkowe przedmioty zamówienia:
90511000-2 Usługi wywozu odpadów
90512000-9Usługi transportu odpadów
90513100-7Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 Usługi gospodarki odpadami

5. Wykonawca na czas realizacji zadania będzie dysponował bazą magazynowo transportową:
a) usytuowana na terenie, do którego posiada tytuł prawny,
b) wyposażoną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń z gruntu,
c) wyposażaną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych,
d) wyposażoną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na te-renie bazy następuje magazynowanie odpadów,
e) wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych,
f) wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,
g) na terenie której znajduje się punkt konserwacji i naprawy pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy.

6. Wykonawca będzie dysponował niezbędnym sprzętem na czas realizacji zadania:
a) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów
komunalnych,
b) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych od-padów komunalnych,
c) co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez frakcji kompaktującej,
d) co najmniej 1 pojazd o masie całkowitej i gabarytach umożliwiających dojazd do posesji o utrudnionym dojeździe,
e) pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazwą firmy oraz da-nymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,
f) pojazdami wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów.

7. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy pzp.
Niemniej jednak zaleca się aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej, celem spraw-dzenia warunków terenowych związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem zamó-wienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny wykonania usług, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamó-wienia. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

Jako materiał pomocniczy usytuowania nieruchomości na terenie Gminy Cielądz może posłużyć system informacji przestrzennej zamieszczonym na stronie internetowej Urzędu Gminy Cielądz.

Pozostałe zapisy określone w SWZ Rozdział III oraz Zmiana treści SWZ z 07.12.2022r.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia (załącznik 2, 2a) a Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:
1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu
2) niepodleganiu wykluczenia

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełni warunek, jeżeli wykaże, ze posiada:
• aktualny wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297, 1549 z późn. zm),
• aktualny wpis do rejestru podmiotów wyprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (rejestr BDO) zgodnie z wymogami ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. a odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699, 1250, 1726 z późn zm.);
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca na wezwanie złoży kopie w/w dokumentów.
3) Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- wykonał bądź wykonuje usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych – z co najmniej dwóch Gmin, których wartość przekracza 400.000,00 zł brutto każda, w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy, z podaniem ich ilości, wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. – załącznik nr 3 do SWZ
Warunek zostanie spełniony na podstawie załączenia na wezwanie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały lub są wykonywanie należycie.
b) Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że zgodnie z załącznikiem nr 4:
- będzie dysponował niezbędnym sprzętem na czas realizacji zadania, na zasadach określo-nych w Rozdziale III, ust. 6 SWZ :
- będzie dysponował bazą magazynowo transportową na czas realizacji zadania, na zasadach określonych w Rozdziale III, ust. 5 SWZ:
Warunek zostanie spełniony na podstawie wypełnionego załącznika nr 4 do SWZ.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu a informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach (wymaganych przed zamawiającego i podanych w SWZ) dołączonych do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.

4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia (załącznik 2, 2a) a Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:
1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu
2) niepodleganiu wykluczenia

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełni warunek, jeżeli wykaże, ze posiada:
• aktualny wpis do Rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dn. 19.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Cielądz, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Cielądz.
• aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699, 1250, 1726 z późn zm.), w zakresie transportu odpadów.
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca na wezwanie złoży kopie w/w dokumentów.
3) Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- wykonał bądź wykonuje usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych – z co najmniej dwóch Gmin, których wartość przekracza 400.000,00 zł brutto każda, w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy, z podaniem ich ilości, wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. – załącznik nr 3 do SWZ
Warunek zostanie spełniony na podstawie załączenia na wezwanie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały lub są wykonywanie należycie.
b) Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że zgodnie z załącznikiem nr 4:
- będzie dysponował niezbędnym sprzętem na czas realizacji zadania, na zasadach określonych w Rozdziale III, ust. 6 SWZ :
- będzie dysponował bazą magazynowo transportową na czas realizacji zadania, na zasadach określonych w Rozdziale III, ust. 5 SWZ:
Warunek zostanie spełniony na podstawie wypełnionego załącznika nr 4 do SWZ.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu a informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach (wymaganych przed zamawiającego i podanych w SWZ) dołączonych do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.

4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający przenosi na Wykonawcę obowiązek wynikający z art. 3 ust. 2 pkt. 6 i art. 3 ust. 2b dot. utworzenia i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnej w rozumieniu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.

Rozdział III. Pkt. 11 lit. l SWZ otrzymuje brzmienie:
Wykonawca zobowiązuje się utrzymać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności (w tym odpowiedzialności za wykonywane usługi) na sumę gwarancyjną ubezpieczenia w kwocie stanowiącej co najmniej 1.000.000,00 zł przez cały okres obowiązywania umowy.

Zamawiający informuje, iż wpis do rejestru działalności regulowanej ma obejmować kody odpadów zawarte w SWZ.

Zamawiający, informuję, iż miejsca przeznaczone do użytku publicznego to teren Klubu Sportowego w Cielądzu i Klubu Sportowego w Grabicach, z których odbiór będzie odbywał się zgodnie z Harmonogramem odbioru odpadów dostarczonego przez Wykonawcę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.