Og³oszenie z dnia 2025-10-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup koparko – ³adowarki na podwoziu ko³owym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Osielsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350688
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szosa Gdañska 55A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osielsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.janicka@osielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.osielsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup koparko – ³adowarki na podwoziu ko³owym
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d30fb942-7f53-491a-9a1f-6b6dd667ed4e
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00481376
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00041326/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Zakup koparko – ³adowarki na podwoziu ko³owym
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d30fb942-7f53-491a-9a1f-6b6dd667ed4e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: justyna.janicka@osielsko.pl (w zakresie np. zadawania pytañ dot. wyja¶nienia tre¶ci SWZ, przekazywania wezwañ i zawiadomieñ). Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). „Formularz do komunikacji” umo¿liwia w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Osielsko ul. Szosa Gdañska 55A, 86-031 Osielsko tel. 52 324-18-00; adres mail: gmina@osielsko.pl
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@osielsko.pl lub pisemnie na adres Administratora;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup koparko – ³adowarki
na podwoziu ko³owym” , znak: IiZP.271.D.3.2025 prowadzonym w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo do ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IiZP.271.D.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa koparko – ³adowarki na podwoziu ko³owym w ramach realizacji zadañ wynikaj±cych z Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.
Przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeñ osób trzecich.
Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawê koparko-³adowarki na podwoziu ko³owym wyprodukowanej nie wcze¶niej ni¿ w 2025 roku. Przedmiot zamówienia musi byæ sprawny technicznie, posiadaæ wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa jako¶ci oraz spe³niaæ wszelkie wymogi, normy okre¶lone obowi±zuj±cym prawem.
Charakterystyka techniczna:
UK£AD NAPÊDOWY:
- silnik wysokoprê¿ny o pojemno¶ci 3.5-4.0 litra spe³niaj±cy normy EU Stage V,
- moc maksymalna minimum 80 kW,
- skrzynia biegów w pe³ni automatyczna,
- minimum 6 biegów do przodu i 3 do ty³u,
- pe³na blokada tylnego mostu (100%),
- napêd na 4 ko³a, obydwie osie skrêtne,
- zbiornik paliwa minimum 160 litrów,
- dostêp do akumulatorów elektrycznych bez konieczno¶ci siêgania przez ³y¿kê ³adowarkow±,
- felgi 28 cali,
- dodatkowa metalowa os³ona wa³u napêdowego,
HYDRAULIKA:
- pompa wielot³oczkowa o zmiennym wydatku,
- przep³yw maksymalny minimum 180 l/min,
- ci¶nienie maksymalne min. 250 bar,
- zamki hydrauliczne na ramieniu koparkowym,
- linia dwukierunkowa ¶redniego ci¶nienia (skarpówki),
- linia dwukierunkowa wysokiego ci¶nienia (m³ota i wiertnicy),
RAMIÊ KOPARKOWE:
- rozsuwane teleskopowo,
- blokada transportowa wysiêgnika i obrotu,
- sterowanie za pomoc± elektrycznych joysticków zamocowanych do fotela,
- mo¿liwo¶æ zmiany uk³adu sterowania ISO/SAE,
- zasiêg na poziomie gruntu minimum 7000 mm,
- maksymalna g³êboko¶æ kopania minimum 6000 mm,
- szybkoz³±cze mechaniczne,
- ³y¿ka kopi±ca o szeroko¶ci 300 mm (tolerancja 20 mm),
- ³y¿ka kopi±ca o szeroko¶ci 600 mm (tolerancja 20 mm),
- ³y¿ka skarpowa uchylna o szeroko¶ci 1500-1600 mm,
- wiertnica ( wiert³o od 200-250 mm, 300-350 mm, 400-500 mm,600-700 mm - przed³u¿ka do wiert³a),
- m³ot wyburzeniowy o wadze od 250-350 kg,
RAMIÊ £ADOWARKOWE:
- maksymalna wysoko¶æ sworznia przebiegu ³y¿ki minimum 3600 mm,
- uk³ad równoleg³ego podnoszenia,
- sterowanie za pomoc± elektrycznego joysticka zamocowanego do fotela,
- przycisk roz³±czania napêdu na joysticku,
- kierunek jazdy wybierany z joysticka bez odrywania d³oni,
- uk³ad amortyzacji ramienia w czasie jazdy,
- ³y¿ka wielofunkcyjna z otwart± szczêk± o pojemno¶ci minimum 1,3m3, z listw± i wid³ami do palet,
KABINA:
- certyfikowana ROPS/FOPS,
- ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja,
- kolorowy wy¶wietlacz pok³adowy,
- mata pod³ogowa,
- drzwi z obydwu stron,
- zamykany schowek,
- os³ona konsoli bocznej przed wandalami,
- odchylana kolumna kierownicy,
- fotel zawieszony pneumatycznie, podgrzewany,
- 2 lusterka zewnêtrzne,
- mo¿liwo¶æ jednoczesnego poruszania obydwoma ramionami maszyny,
- mo¿liwo¶æ kopania, gdy fotel operatora jest zwrócony w kierunku tylnej bocznej szyby,
POZOSTA£E:
- silnik wyprodukowany przez t± sam± markê co maszyna,
- 8 ¶wiate³ roboczych LED,
- o¶wietlenie drogowe LED (tylne lampy z metalowymi os³onami),
- lampa ostrzegawcza LED,
- gumowe podk³adki stabilizatorów,
- b³otniki przód i ty³,
- maszyna fabryczne nowa, rocznik 2025, z seryjnej produkcji (nie bêd±ca prototypem),
- dopuszczona do ruchu drogowego,
- dystrybutor jest autoryzowanym przedstawicielem marki i posiada serwis stacjonarny i mobilny na terenie Polski.
Koparko-³adowarka musi byæ wyposa¿ona w:
- pakiet podstawowy sk³adaj±cy siê z ga¶nicy, trójk±ta ostrzegawczego, apteczki oraz instrukcji obs³ugi operatora w jêzyku polskim oraz certyfikat producenta,
- skrzynkê narzêdziow±,
- immobiliser,
- lampê migow±.
Wykonawca zapewni szkolenie dwóch operatorów Zamawiaj±cego w zakresie budowy i obs³ugi koparko-³adowarki.
Koparko-³adowarka musi spe³niaæ wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania siê po drogach publicznych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy.
Miejsce dostawy:
Gminny Zak³ad Komunalny w ¯o³êdowie ul. Jastrzêbia 62, 86-021 ¯o³êdowo
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ³adowarki, i maszyny górnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43300000-6 - Maszyny i sprzêt budowlany
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, , która uzyska najwiêksz± sumê punktów w kryterium „cena” i “okres gwarancji”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy informuje, ¿e odstêpuje od ¿±dania z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
Zamawiaj±cy oceni brak podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp.
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia ww. o¶wiadczenia w terminie nie krótszym ni¿ 2 dni - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ocena warunków okre¶lonych w pkt. 2.1. SWZ bêdzie dokonana ³±cznie w stosunku do Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Ka¿dy z warunków mo¿e byæ spe³niony wspólnie przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców ³±cznie.W stosunku do ¿adnego z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± nie mog± zaj¶æ przes³anki wykluczenia okre¶lone w art. 108 ust. 1 Pzp i art. 109 ust. 1 Pzp (w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego)
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – „o¶wiadczenie art. 117 ust. 4 Pzp – stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyj±tkiem ni¿ej okre¶lonych mo¿liwo¶ci i warunków dokonania takiej zmiany:a) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, je¿eli dochowanie terminu okre¶lonego w umowie jest niemo¿liwe z uwagi na:
1) si³ê wy¿sz± lub inne okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ, jak równie¿ inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie,
2) si³ê wy¿sz± lub inne okoliczno¶ci niezale¿ne od Zamawiaj±cego, w tym takie, których Zamawiaj±cy przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ;
3) wyst±pienia niemo¿liwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie prac, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonych umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ – fakt ten musi byæ potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiaj±cego,
4) jakiekolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiaj±cego lub daj±ce siê przypisaæ Zamawiaj±cemu, personelowi Zamawiaj±cego lub innemu Wykonawcy wprowadzonemu przez Zamawiaj±cego,
b) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowi±zuj±cych dotycz±cych podatku od towarów i us³ug,
c) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany osób reprezentuj±cych któr±kolwiek ze stron oraz personelu Zamawiaj±cego i Wykonawcy wymienionych w § 6,
d) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany dotycz±cej nr konta bankowego i danych adresowych którejkolwiek ze stron,
e) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania innych zmian, które nie s± istotne w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie wynikaj±cym z ust. 1 wymaga uprzedniego z³o¿enia na pi¶mie pro¶by Wykonawcy wskazuj±cej zasadno¶æ wprowadzenia zmian i zgody Zamawiaj±cego na jej dokonanie lub przed³o¿enia propozycji zmiany przez Zamawiaj±cego.
3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej Umowy nie powoduj± zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrze¿eniem pkt. 1 lit. b.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w formie aneksu, gdy wyst±pi± okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
5. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem niewa¿no¶ci zmiana postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowieñ do umowy niekorzystnych dla Zamawiaj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e konieczno¶æ wprowadzonych zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
6. W sytuacji, gdyby umowa zosta³a zmieniona na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 Pzp, czyli gdyby Zamawiaj±cy zleci³ Wykonawcy wykonanie „dodatkowych dostaw / us³ug” wykraczaj±cych poza przedmiot zamówienia niniejszej umowy, to ustala siê nastêpuj±ce zasady ich zlecania oraz rozliczania:
Rozpoczêcie wykonywania „dodatkowych dostaw / us³ug” wykraczaj±cych poza przedmiot niniejszej umowy mo¿e nast±piæ po podpisaniu przez Strony umowy aneksu zmieniaj±cego umowê w tym zakresie. Podstaw± do podpisania aneksu bêdzie protokó³ konieczno¶ci. Protokó³ ten musi zawieraæ uzasadnienie wskazuj±ce, ¿e spe³nione zosta³y przes³anki, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-27 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-25
INNE PRZETARGI OSIELSKO
- Zakup koparko - ³adowarki na podwoziu ko³owym
- REMONT BUDYNKU MIESZKALNEGO JEDNORODZINNEGO LE¦NICZÓWKI W LE¦NICTWIE JASTRZÊBIE.
wiêcej: przetargi OSIELSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markê EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertê parku wodnego w Szerzynach
- Zakup wraz z dostaw± koparko - ³adowarki na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej Czarna D±brówka
- Dostawa minikoparki g±sienicowej
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-³adowarki wraz z osprzêtem dla potrzeb ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej Gminy Dobre Miasto
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-³adowarki na realizacjê zadañ ochrony ludno¶ci o obrony cywilnej w 2025 r.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-³adowarki, wozu asenizacyjnego i pó³ciê¿arówki na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu
wiêcej: Koparki, czerparki i ³adowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.