eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Sprzedaż i dostawa sprzętu medycznego do wykonywania zabiegów leczniczych



Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa sprzętu medycznego do wykonywania zabiegów leczniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 20 WOJSKOWY SZPITAL UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRYNICY-ZDROJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490044147

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. prof. Henryka Świdzińskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48184146211

1.5.8.) Numer faksu: 4146240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krynica@20wszur.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.20wszur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.20wszur.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa sprzętu medycznego do wykonywania zabiegów leczniczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-787e1dfa-4b19-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017512/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 Sprzedaż i dostawa sprzętu medycznego do wykonywania zabiegów leczniczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392084/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20WSzU-R.ZP.2611.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 337353,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest dostawasaturatora CO 2 - 2 kpl., według opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do niniejszej SWZ. Zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia winien posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających zaoferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych t.j. Dz.U.2021 poz.1565 ze zm.) oraz, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopie tych dokumentów. Wraz z dostawą wymagane jest zamontowanie oraz uruchomienie urządzenia, przeprowadzenie niezbędnego szkolenia z (w tym wydanie imiennych certyfikatów), dostarczenie niezbędnej dokumentacji, miedzy innymi instrukcja obsługi w języku polskim, paszport techniczny, certyfikat CE wyrobu medycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 46296 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest dostawa łóżka do suchego masażu - 2 kpl., według opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do niniejszej SWZ. Zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia winien posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających zaoferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych t.j. Dz.U.2021 poz.1565 ze zm.) oraz, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopie tych dokumentów.
Wraz z dostawą wymagane jest zamontowanie oraz uruchomienie urządzenia, przeprowadzenie niezbędnego szkolenia z zakresu obsługi (w tym wydanie imiennych certyfikatów), dostarczenie niezbędnej dokumentacji, miedzy innymi instrukcja obsługi w języku polskim, paszport techniczny, certyfikat CE wyrobu medycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 201626 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest dostawa wioślarza - 2 kpl., według opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do niniejszej SWZ. Zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia winien posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających zaoferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych t.j. Dz.U.2021 poz.1565 ze zm.) oraz, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopie tych dokumentów. Wraz z dostawą wymagane jest zamontowanie oraz uruchomienie urządzenia, przeprowadzenie niezbędnego szkolenia z (w tym wydanie imiennych certyfikatów), dostarczenie niezbędnej dokumentacji, miedzy innymi instrukcja obsługi w języku polskim, paszport techniczny, certyfikat CE wyrobu medycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37441400-5 - Maszyny do wiosłowania

4.5.5.) Wartość części: 19512 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest dostawa rowerka rehabilitacyjnego stacjonarnego - 3 kpl., według opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do niniejszej SWZ. Zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia winien posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających zaoferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych t.j. Dz.U.2021 poz.1565 ze zm.) oraz, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopie tych dokumentów. Wraz z dostawą wymagane jest zamontowanie oraz uruchomienie urządzenia, przeprowadzenie niezbędnego szkolenia z (w tym wydanie imiennych certyfikatów), dostarczenie niezbędnej dokumentacji, miedzy innymi instrukcja obsługi w języku polskim, paszport techniczny, certyfikat CE wyrobu medycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37441300-4 - Rowery stacjonarne

4.5.5.) Wartość części: 26829 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest dostawa bieżni mechanicznej - 1 kpl., według opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do niniejszej SWZ. Zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia winien posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających zaoferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych t.j. Dz.U.2021 poz.1565 ze zm.) oraz, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopie tych dokumentów. Wraz z dostawą wymagane jest zamontowanie oraz uruchomienie urządzenia, przeprowadzenie niezbędnego szkolenia z (w tym wydanie imiennych certyfikatów), dostarczenie niezbędnej dokumentacji, miedzy innymi instrukcja obsługi w języku polskim, paszport techniczny, certyfikat CE wyrobu medycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37441100-2 - Bieżnie mechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 20325 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest dostawa katedry do biczy szkockich - 1 kpl., według opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do niniejszej SWZ. Zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia winien posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających zaoferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych t.j. Dz.U.2021 poz.1565 ze zm.) oraz, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopie tych dokumentów. Wraz z dostawą wymagane jest zamontowanie oraz uruchomienie urządzenia, przeprowadzenie niezbędnego szkolenia z (w tym wydanie imiennych certyfikatów), dostarczenie niezbędnej dokumentacji, miedzy innymi instrukcja obsługi w języku polskim, paszport techniczny, certyfikat CE wyrobu medycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 22764 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta złożona w postępowaniu na zadanie nr 1 - została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247968 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247968 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247968 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAS-MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470086556

7.3.3) Ulica: Młyńska

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247968 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-07

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452252874

7.3.3) Ulica: Władysława Łokietka

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-263

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-07

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452252874

7.3.3) Ulica: Władysława Łokietka

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-263

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-07

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 28.10.2022 r. Wykonawca poinformował zamawiającego, że rezygnuje z zawarcia umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta złożona w postępowaniu na zadanie nr 6 - została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.