eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu technicznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu technicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Toszek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Toszek

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umtoszek@toszek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.toszek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/toszek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu technicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc1a2e47-6c5b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446363

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZRP.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie (na podstawie przedłożonego programu funcjonalno - użytkowego w postępowaniu o zamówienie publiczne) przebudowy oraz budowy dróg oraz innych robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego o nazwie „Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza
w Pniowie - poprawa stanu technicznego”:
1) W ramach etapu A wykonanie dokumentacji projektowej,
2) W ramach etapu B wykonanie obiektów i robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie następujących charakterystycznych obiektów i robót budowlanych:
1) Przebudowa drogi gminnej nr 620285 S -ul. Srocza Góra,
2) Przebudowa drogi gminnej nr 620281 S – ul. Jaskółcza,
3) Przebudowa drogi wewnętrznej - ul. Słowików,
4) Roboty pomiarowe związane z wytyczeniem sytuacyjno- wysokościowym obiektu,
5) Wycinka istniejącego drzewostanu kolidującego z przewidzianym zakresem robót,
6) Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej na poszerzeniach korpusu drogowego,
7) Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni,
8) Rozbiórka istniejących zjazdów do posesji,
9) Rozbiórka lub przebudowa kolidującego uzbrojenia: sieć gazowa, sieć teletechniczna, sieć elektroenergetyczna,
10) Zabezpieczenie istniejących sieci poprzez założenie rur ochronnych,
11) Wykopy pod wykonanie pełnej konstrukcji nawierzchni – korytowanie,
12) Wykonanie nasypów dla poszerzenia korpusu drogi,
13) Odwodnienie drogi,
14) Wykonanie odwodnienia powierzchniowego w postaci czyszczenia i regulacji istniejących rowów przydrożnych wraz z wyposażeniem (uzupełnienie rur przepustowych pod zjazdami),
15) Budowa nowej konstrukcji nawierzchni jezdni,
16) Budowa nowych zjazdów do posesji oraz odtworzenie zjazdów już istniejących,
17) Roboty wykończeniowe,
18) Wykonanie oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu wraz z elementami zabezpieczenia ruchu BRD,
19) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu,
20) Wykonanie projektów architektoniczno- budowlanych dla każdej z branż,
21) Wykonanie projektów technicznych dla każdej z branż,
22) Wystąpienie o niezbędne uzgodnienia i decyzje do projektu budowlanego,
23) Przygotowanie wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach oraz uzyskanie decyzji w imieniu Zamawiającego,
24) Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i jej wprowadzenie,
25) Przygotowanie dokumentów do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego
o zakończeniu budowy, zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu
budowy wraz z uzyskaniem potwierdzenia uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia użytkowania obiektów (o ile będzie wymagane),
26) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Oferta z najniższą ceną, jak również pozostałe oferty, przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 2 040 000,00 zł. brutto, Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2498726,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3936000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.