eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi U¶cie Gorlickie › Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy Zespole Szkó³ w U¶ciu Gorlickim na 2023 rok

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-12-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy Zespole Szkó³ w U¶ciu Gorlickim na 2023 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA U¦CIE GORLICKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892759

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 80

1.5.2.) Miejscowo¶æ: U¶cie Gorlickie

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-315

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.7.) Numer telefonu: 183516041

1.5.8.) Numer faksu: 48184781379@fax.orange.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usciegorlickie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.usciegorlickie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy Zespole Szkó³ w U¶ciu Gorlickim na 2023 rok

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-32f227ec-7608-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00481121

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00039415/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy Zespole Szkó³ w U¶ciu Gorlickim na 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej przetargi@usciegorlickie.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres poczty elektronicznej (e-mail), na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpny jest na li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu.
Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert):
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ i oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie:
a) za po¶rednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zmawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania);
b) za pomoc± poczty elektronicznej – przetargi@usciegorlickie.pl; maksymalny rozmiar za³±czników przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 20 MB.
2) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: przetargi@usciegorlickie.pl. Sposób sporz±dzenia dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymogami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
Szczegó³owe informacje o sposobie pozyskania us³ugi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej u¿ycia mo¿na znale¼æ na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców us³ug zaufania, których lista znajduje siê pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm.
Szczegó³owe informacje o sposobie pozyskania us³ugi profilu zaufanego mo¿na znale¼æ pod adresem internetowym: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
Szczegó³owe informacje o sposobie pozyskania podpisu osobistego mo¿na znale¼æ pod adresem internetowym: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina U¶cie Gorlickie;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie U¶cie Gorlickie jest Pan Kamil Kêdzierski, e-mail: iod@usciegorlickie.pl, telefon: (+48) 733 040 110;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BP¦.271.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego spe³niaj±cego wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011 w ilo¶ci 52 000 litrów w roku 2023.
2. Olej opa³owy musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania jako¶ciowe:
1) olej opa³owy lekki musi byæ zgodny z norm±: PN-C-96024:2011;
2) olej musi posiadaæ nastêpuj±ce w³a¶ciwo¶ci:
a) warto¶æ opa³owa min. 42,6 MJ/kg;
b) gêsto¶æ w temp. 15˚C max. 860 kg/m3;
c) temperatura zap³onu min. 56˚C ;
d) lepko¶æ kinematyczna w temp. 20˚C max. 6,00mm2/s;
e) temperatura p³yniêcia max. -20˚C ;
f) pozosta³o¶æ po koksowaniu (z 10 % pozosta³o¶ci destylacyjnej) max. 0,3 % (m/m);
g) pozosta³o¶æ po spopieleniu max. 0,01%(m/m);
h) zawarto¶æ siarki max. 0,1% (m/m);
i) zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg;
j) zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg;
k) barwa czerwona.
3. Dostawa bêdzie realizowana partiami na zasadzie dora¼nych tankowañ na zasadzie telefonicznego lub pisemnego zg³oszenia ilo¶ciowego (w ilo¶ci od 5 000 do 10 000 litrów jednorazowo) zapotrzebowania oleju opa³owego (do zbiorników 4 x 4 000 l).
4. Do ka¿dej dostawy Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu aktualne, potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em, ¶wiadectwo jako¶ci wydane przez producenta dla danej partii oleju opa³owego i aktualn± legalizacjê przep³ywomierza potwierdzon± przez G³ówny Urz±d Miar.
5. Wykonawca realizowaæ bêdzie dostawy na w³asny koszt i ryzyko (w cenê oleju opa³owego wchodz± wszystkie koszty – olej opa³owy, transport, podatki, op³aty, ubezpieczenia, nape³nienie zbiornika Zamawiaj±cego oraz wszelkie inne koszty zwi±zane z dostaw±), do momentu odebrania partii przez Zamawiaj±cego.
6. Olej opa³owy lekki nale¿y dostarczyæ w terminie do 3 dni roboczych od dnia z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego w ilo¶ci okre¶lonej przez Zamawiaj±cego.
7. Wykonawca zrealizuje dostawy w godzinach pracy Zamawiaj±cego, tj. w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 7.00 –15.00.
8. Dostawy bêd± dokonywane specjalistycznym pojazdem transportowym wyposa¿onym
w legalizowany uk³ad do pomiaru ilo¶ciowego oleju opa³owego lekkiego oraz inne urz±dzenia niezbêdne do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników.
9. Olej bêdzie dostarczany z zachowaniem wszystkich obowi±zuj±cych przepisów reguluj±cych przewóz materia³ów niebezpiecznych przez osoby posiadaj±ce wymagane przepisami uprawnienia.
10. Odbiór oleju odbywa³ siê bêdzie przez osobê reprezentuj±c± Zamawiaj±cego, zgodnie
z odczytem urz±dzeñ pomiarowych posiadaj±cych aktualn± legalizacjê, zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy.
11. Dostawy oleju dokonywane do kot³owni przy Zespole Szkó³ w U¶ciu Gorlickim.
12. Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ i utrzymaæ na swój w³asny koszt umowê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej Wykonawcy jako przedsiêbiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrz±dzone osobom trzecim oraz nastêpstwa tych szkód bêd±ce skutkiem zdarzeñ, które mia³y miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytu³u szkód bêd±cych nastêpstwem tych wypadków bêd± mog³y byæ zg³oszone przed up³ywem terminu przedawnienia, z sum± gwarancyjn± nie ni¿sza ni¿ warto¶æ umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.
13. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone we wzorze umowy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09135000-4 - Oleje opa³owe

09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty

09100000-0 - Paliwa

09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne ¼ród³a energii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-06 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone.
2. Zamawiaj±cy bêdzie oceniaæ oferty wed³ug nastêpuj±cych kryteriów i ich wag: cena – 100 pkt.
3. Punkty w kryterium „cena” przyznawane bêd± za zaoferowan± przez wykonawcê cenê brutto za wykonanie zamówienia.
4. Punkty przyznane w kryterium „cena” zostan± obliczone wed³ug nastêpuj±cego wzoru: C = (Cn/Cb) * 100 pkt, gdzie: C - ilo¶æ punktów przyznanym w kryterium „cena”, Cn - najni¿sza cena brutto spo¶ród ofert Cb - cena brutto oferty badanej.
5. Punkty przyznane w kryterium „cena” zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
6. Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 punktów.
7. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert, poniewa¿, zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y okre¶lone wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do w³a¶ciwo¶ci oleju opa³owego, bêd±cego przedmiotem dostawy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca musi posiadaæ koncesjê na:
1) prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu lekkimi olejami opa³owymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne w zw. z § 1 pkt 8 rozporz±dzenia Ministra Aktywów Pañstwowych z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie szczegó³owego wykazu paliw ciek³ych, których wytwarzanie, magazynowanie lub prze³adunek, przesy³anie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót z zagranic±, wymaga koncesji oraz których przywóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywo¿±cych;
2) prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dystrybucji lekkich olejów opa³owych, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne w zw. z § 1 pkt 8 rozporz±dzenia Ministra Aktywów Pañstwowych z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie szczegó³owego wykazu paliw ciek³ych, których wytwarzanie, magazynowanie lub prze³adunek, przesy³anie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót z zagranic±, wymaga koncesji oraz których przywóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywo¿±cych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da za³±czenia przez Wykonawcê do oferty przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru (je¶li dotyczy);
O¶wiadczenie wykonawcy i podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (je¿eli dotyczy) o braku postaw wykluczenia z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp ; c) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (je¶li dotyczy); d) O¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum); w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez
Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców; O¶wiadczenie dotycz±ce podzia³u obowi±zków pomiêdzy Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia
sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie
pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci. Szczegó³owe warunki dokonania zmian w umowach z
uwagi na ich obszerno¶æ zawarte s± we wzorach umów.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-15 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-13

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.