eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BliżynRemont konserwatorski elewacji zewnętrznych Neogotyckiego Zameczku w zespole Pałacyku Platerów



Ogłoszenie z dnia 2024-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych Neogotyckiego Zameczku w zespole Pałacyku Platerów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLIŻYN

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Bliżyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 79A

1.5.2.) Miejscowość: Bliżyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-120

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (410 25-41-172 wew. 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@blizyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugblizyn.bip.doc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02464702-e4c9-4d19-95eb-82f4aee442ad

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych Neogotyckiego Zameczku w zespole Pałacyku Platerów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02464702-e4c9-4d19-95eb-82f4aee442ad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026753/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych Neogotyckiego Zameczku w zespole Pałacyku Platerów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427595

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PNO.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych remontowo-konserwatorskich elewacji zewnętrznych Neogotyckiego Zameczku w zespole Pałacyku Platerów, w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Remont powierzchni tynkowanych i wystroju sztukatorskiego będzie polegać na: usunięciu odspojonych warstw tynkarskich i malarskich, impregnacji biobójczej i wzmacniającej w miejscach o osłabionej strukturze, przeprowadzeniu zabiegów odsalających strefę cokołową oraz wprowadzeniu w miejscu obecnych zapraw cementowych solochłonnych tynków renowacyjnych, wzmocnieniu systemowymi prętami ze stali kwasoodpornej miejscowo występujących pęknięć murów, uzupełnieniu warstw tynkarskich i sztukatorskich zaprawami wapienno-trasowymi wraz z wykonaniem cienkowarstwowej wapienno-trasowej warstwy scalającej, prace malarskie elewacji wysokojakościowymi farbami krzemianowymi.

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac projektowych, budowlanych, odbiorowych.
Budynek Zameczku został wpisany do rejestru zabytków pod pozycją A-792/2 decyzją z dnia 07.03.2013 roku.

Uwarunkowania formalne wykonania przedmiotu zamówienia wynikają z:
- ogólnych wytycznych Zamawiającego,
- warunków i wytycznych konserwatorskich – uzyskanych przez Wykonawcę na etapie prac projektowych,
- warunków dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład
- wymogów prawnych.

Teren inwestycji jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego – Zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego „Bliżyn 1” zatwierdzona Uchwałą Nr XXXV/230/2010 Rady Gminy Bliżyn z dnia 28 maja 2010 r. opublikowaną w Dz. Urz. Woj. Świę-tokrzyskiego Nr 204, poz. 2006 z dnia 8 lipca 2010 r. i stanowi teren koncentracji usług z zakresu kul-tury, handlu, gastronomii, obsługi ruchu turystycznego, opieki społecznej i innych, wskazany do wykreowania jako centrum usługowe miejscowości, zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie teren przestrzeni publicznej może stanowić alternatywną obsługę komunikacyjną dla obiektów usługowych zlokalizowanych w obrębie terenu; część obiektów znajduje się w ewidencji i rejestrze zabytków jako Zespół Pała-cyku Platerów (U.8).

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1. SWZ,
2. Wzorze umowy – stanowiący załącznik do SWZ,
3. PFU – stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie przewidzianym na składanie ofert złożono jedną ofertę na kwotę brutto 750 000,00 zł. Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na realizację zamówienie to 410 000,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.