Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00430320/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
- 2025/BZP 00442634/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Powiatu Tomaszowskiego - agregaty.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tomaszowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 68
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@etomaszow.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sptomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Powiatu Tomaszowskiego - agregaty.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53b4b4d4-59c8-49d0-aa1d-41ec1a420aac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00481083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075142/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Powiatu Tomaszowskiego - agregaty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 ze środków budżetu Państwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430320
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PR.272.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Zakup agregatów prądotwórczychZakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę 4 sztuk agregatów prądotwórczych (prądnica – sinik) – fabrycznie nowego, rok produkcji nie wcześniej niż 2024 r., przewoźny na przyczepie spełniającej wymagania zapisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.).
b) Parametry nominalne agregatu na przyczepie:
- moc znamionowa zespołu moc minimalna min. 12 kVa moc maksymalna 16 kVa,
- częstotliwość pracy: 50 Hz
- napięcie znamionowe 230/400 V.
- poziom głośności nie większy niż 75 dB (A) w odległości 7 m,
- pojemność zbiornika paliwa min. 20 l,
- czas pracy przy 100 % obciążenia – min. 6 godz.,
- dopuszczalny zakres temperatury pracy -25/+40 0C,
- masa całkowita agregatu wraz z przyczepą max. 500 kg.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223330-8 - Jednostki ruchome na przyczepach
34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zakup agregatu przewoźnego na przyczepieZakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę agregatu prądotwórczego (prądnica – silnik) – fabrycznie nowego, rok produkcji nie wcześniej niż 2024 r., przewoźny na przyczepie spełniającej wymagania zapisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.).
b) Parametry nominalne agregatu na przyczepie:
- moc znamionowa zespołu od 30 kW do 50 kW,
- częstotliwość pracy: 50 Hz
- napięcie znamionowe 230/400 V.
- poziom głośności nie większy niż 70 dB (A) w odległości 7 m,
- pojemność zbiornika paliwa min.100 l,
- czas pracy przy 100 % obciążenia – min. 6 godz.,
- dopuszczalny zakres temperatury pracy -25/+40 0C,
- masa całkowita agregatu wraz z przyczepą max. 2000 kg.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223330-8 - Jednostki ruchome na przyczepach
34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Zakup mobilnego sprzętu oświetleniowego z agregatem prądotwórczymZakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę całości zestawu oświetleniowego wraz z agregatem wykonanego z zachowaniem standardów ergonomii oraz rozłożenia mas,
b) oś i koła przystosowane do poruszania się po drogach w zakresie standardowych prędkości pojazdów osobowych,
c) minimalna powierzchnia oświetlana 5000m²,
d) wielokierunkowo regulowane i odchylane lampy LED.
e) minimalna ilość paneli świetlnych LED – 6 szt.
f) minimalna moc panela LED – 150 W
g) wieża wysuwana hydraulicznie, stalowa, ocynkowana (dopuszcza się wykonanie dodatkowego zabezpieczenia przez malowanie proszkowe), o wysokości minimalnej 8,5 m, obracana w zakresie do 350 stopni.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
34223330-8 - Jednostki ruchome na przyczepach
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 30 września 2025 r. godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty w zakresie części 1 zamówienia.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 1) w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przed otwarciem ofert działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj.: 80 000,00 złotych brutto.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 2 zamówienia w terminie składania ofert ustalonym na dzień 30 września 2025 r. godz. 10:00, wpłynęły następujące oferty:
Część 2 – Zakup agregatu przewoźnego na przyczepie
Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Nazwa kryterium
Cena (PLN) Okres gwarancji
1. PRAMAC Sp. z o.o.
ul. Krakowska 141-155 budynek F
50-428 Wrocław
NIP 8992544887 133 336,00 zł 48 mies.
2. FAST GROUP Sp. z o.o.
Al. 3 Maja 12
00-391 Warszawa
NIP 1180001905 112 998,87 zł 48 mies.
Cena najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112998,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133336 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przed otwarciem ofert działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj.: 80 000,00 złotych brutto.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 3 zamówienia w terminie składania ofert ustalonym na dzień 30 września 2025 r. godz. 10:00, wpłynęły następujące oferty:
Część 3 – Zakup mobilnego sprzętu oświetleniowego z agregatem prądotwórczym
Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Nazwa kryterium
Cena (PLN) Okres gwarancji
1. Arpapol 2 Sp. z o.o.
Ul. Borowa 8B
22-300 Krasnystaw
NIP 5641796277 86 100,00 zł 24 mies.
2. WODZIŃSKI LESZEK Przedsiębiorstwo Handlowe ELEM
ul. Światowida 6
45-325 Opole
NIP 754 0013961 94 710,00 zł 24 mies.
Cena najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Powiatu Tomaszowskiego
- Podniesienie jakości edukacji ogólnej i przedszkolnej oraz rozszerzenie oferty edukacyjnej poprzez wprowadzenie nowych metod kształcenia dzieci i młodzieży.
- Kursy kwalifikacyjne i szkolenia zawodowe dla Uczestników projektu "Najlepsi na rynku pracy" - kursy dla uczniów Zespołu Szkół Techniczno - Zawodowych w Tomaszowie Lubelskim
- "Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część miejscowości Pasieki - Gmina Tomaszów Lubelski"
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z przyczepą "
- ROZBUDOWA ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 3517 L RZEPLIN - WASYLÓW WIELKI
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy w ramach Programu OL i OC na lata 2025-2026 w Gminie Rybczewice
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Dostawa sprzętu i wyposażenia służące zabezpieczeniu potrzeb ludności cywilnej Powiatu Biłgorajskiego
- Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych
- Zakupy bieżące w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





