Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00459650/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego autobusu, liczba miejsc 22 + 1 , przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 na wózkach inwalidzkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Kulturalno-Oświatowe "PIAST" im. W. Witosa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851764980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wola Rzędzińska
1.5.2.) Miejscowość: Wola Rzędzińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-150
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zazwola@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zaz.piast.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a100fd8-716b-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Produkcja i usługi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego autobusu, liczba miejsc 22 + 1 , przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 na wózkach inwalidzkich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a100fd8-716b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459650
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PNO-2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu: liczba miejsc 22 + 1, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 na wózkach inwalidzkich. Pojazd bazowy i zabudowa z roku 2023 fabrycznie nowy.
Szczegółowy wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ oraz zał. nr 3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Zamówienia musi zostać wykonane w terminie od daty zawarcia umowy nie później niż do 31.01.2024 r.
Termin oznaczony datą dzienną jest uzasadniony koniecznością rozliczenia otrzymanego dofinansowania.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych zwaną dalej „ustawą pzp”, informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia z uwagi na fakt, że cena złożonej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Łąck
- Zakup autobusów szkolnych na potrzeby dowozu uczniów do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego prowadzonego przez Gminę Rzewnie z podziałem na dwie części
- "Zakup pojazdu na potrzeby gminnego taboru transportu drogowego"
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Płońsk
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Pionki.
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół podstawowych przez Gminę Gostynin
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.