Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00422529/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż lamp solarnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Lubowidz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielona 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubowidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-304
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 23 683 48 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugl@uglubowidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uglubowidz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73537ede-919f-44d5-9d16-99577389ca711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż lamp solarnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73537ede-919f-44d5-9d16-99577389ca71
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00481075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018750/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i montaż lamp solarnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00422529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem lamp solarnych na ternie Miasta i Gminy Lubowidz, woj. Mazowieckie o następujących parametrach technicznych w ilości 80 szt.:
1. Parametry techniczne:
- Moc lampy led min. 30 W,
- Strumień światła [lm] min. 5550 lm (w przypadku gdy lampa Led o mocy 30 W nie zapewni strumienia światła min. 5550 lm, wykonawca zastosuje lampę led o większej mocy, tak aby spełnić wymagania odnośnie minimalnego strumienia światła.)
- lampa LED zamocowana na wysięgniku ( stal ocynkowana) o długości min. 1m,
- Akumulator min. 120 Ah zakopany przy lampie w szczelnej mrozoodpornej i wodoodpornej obudowie,
- Panel fotowoltaiczny min. 290 W
- Wysokość słupa min. 6 m (słup stalowy ocynkowany), czujnik zmierzchu
Słup powinien być dostosowany do montażu oferowanego zestawu oprawy i panelu słonecznego z osprzętem,
- lampa musi być wyposażona w osprzęt, który będzie zapewniał ładowanie akumulatora w ciągu dnia i automatyczne włączanie oświetlenia nocą wykorzystując energię zgromadzoną w akumulatorze.
- fundament prefabrykowany lub zalana stopa fundamentowa. Dobór rodzaju i wymiarów fundamentu jest uzależniony od warunków posadowienia, a obowiązek prawidłowego ich doboru spoczywa na wykonawcy,
- W cenę należy wliczyć koszty dostawy, montażu i uruchomienia lamp solarnych,
2. Oferowane produkty muszą spełniać wszelkie normy techniczne dopuszczające produkt do obrotu i użytkowania na terenie Polski.
3. Zamówienie polega na dostawie, montażu i uruchomieniu łącznie 80 latarni z fundamentem lub zalana stopą, słupem z wysięgnikiem, oprawą LED zasilaną energią słoneczną panelem słonecznym, akumulatorem i osprzętem do prawidłowego ich działania. Do realizacji zaplanowano oświetlenie punktowe przy drogach i terenach gminnych o małym znaczeniu komunikacyjnym. Lampy objęte zamówieniem pełnią jedynie funkcję doświetlającą.
4. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia miejsca montażu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia uzgodnień i opinii, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego jako przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania.
6. Wykonawca na koszt własny doprowadzi miejsce montażu lampy do stanu pierwotnego.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia i zagospodarowania nadmiaru ziemi własnym transportem a także na legalne wysypisko, składowisko lub złomowisko odpadów budowlanych i śmieci.
8. Wykonawca dostarczy, zamontuje i uruchomi lampy z panelami solarnymi na terenie Miasta i Gminy Lubowidz woj. Mazowieckie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, na etapie realizacji Zamawiający wskaże Wykonawcy dokładne miejsce montażu każdej lampy (Zamawiający nie posiada map z dokładnymi punktami, gdzie mają być zamontowane lampy. Zamawiający informuje, że zadanie nie obejmuje obsługi geodezyjnej):
1. W miejscowości Sztok, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie – ilość 1 szt.
2. W miejscowości Lubowidz, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 2 szt.
3. W miejscowości Dziwy, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 7 szt.
4. W miejscowości Rynowo, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 3 szt.
5. W miejscowości Zdrojki, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 4 szt.
6. W miejscowości Sinogóra, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 4 szt.
7. W miejscowości Cieszki, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 1 szt.
8. W miejscowości Pątki, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 3 szt.
9. W miejscowości Osówka, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 7 szt.
10. W miejscowości Straszewy, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 2 szt.
11. W miejscowości Wronka, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 3 szt.
12. W miejscowości Mleczówka, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 18 szt.
13. W miejscowości Płociczno, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 4 szt.
14. W miejscowości Kozilas, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 1 szt.
15. W miejscowości Zieluń, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 4 szt.
16. W miejscowości Ruda, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 5 szt.
17. W miejscowości Toruniak, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 3 szt.
18. W miejscowości Borczyny (Lubowidz), gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 1 szt.
19. W miejscowości Wylazłowo, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 4 szt.
20. W miejscowości Przerodki, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 1 szt.
21. W miejscowości Bądzyn, gmina Lubowidz, woj. Mazowieckie– ilość 2 szt.
Wszystkie 80 szt. lamp powinno być tego samego modelu, o tym samym wyglądzie i parametrach. Cena powinna zawierać ponadto obsługę serwisową na miejscu lokalizacji lampy przez cały okres gwarancji, w razie ich nieprawidłowego działania.
Zadanie współfinansowane z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Adaptacji do Zmian Klimatu – Mazowsze dla klimatu 2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
31712331-9 - Fotoogniwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1430736,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3D Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 008430036
7.3.3) Ulica: ul. Gruszowa 2
7.3.4) Miejscowość: Zielonka
7.3.5) Kod pocztowy: 86-005
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-05PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - Lokalizacja II (powtórzony II)
- Budowa drogi gminnej do osiedla domków jednorodzinnych w obrębie Kulice gm. Nowogard
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





