Og³oszenie z dnia 2025-10-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup mulczera dla ZZ Jas³o
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Cha³ubiñskiego 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Pañstowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mulczera dla ZZ Jas³o
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e59009e9-387b-4fb4-aac7-2c82a219c3b9
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00481028
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://przetargi.wody.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platform±” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/
2.Korzystanie z Platformy jest nieodp³atne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje siê pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl w zak³adce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Wszelkie dokumenty zwi±zane z postêpowaniem, w tym zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ, Zamawiaj±cy zamieszcza na Platformie w zak³adce z przedmiotowym postêpowaniem.
5. Celem skomunikowania siê z Zamawiaj±cym (z wy³±czeniem z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych razem z ofert±, których sposób z³o¿enia zosta³ opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zak³adki „Zapytaj”. Zak³adka ta s³u¿y równie¿ Zamawiaj±cemu do komunikacji z Wykonawcami.
Na etapie analizy ofert komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym i Wykonawc± odbywa siê za pomoc± zak³adki „Wiadomo¶ci”.
6. Za datê wp³ywu wszelkiej korespondencji do Zamawiaj±cego, w tym z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych razem z ofert±, uwa¿a siê datê wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzenie korespondencji w nastêpuj±cych formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e adres e-mail: rzeszow@wody.gov.pl wskazany w og³oszeniu o zamówieniu, s³u¿y jedynie do przesy³ania og³oszeñ i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówieñ Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Wszystkie o¶wiadczenia, podmiotowe ¶rodki dowodowe, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w SWZ oraz cyfrowe odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów, o których mowa w SWZ wystawionych przez upowa¿nione podmioty jako dokumenty w postaci papierowej, sk³adane s± za po¶rednictwem Platformy, jako za³±czniki.
11. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami s± nastêpuj±ce osoby:
Sprawy formalnoprawne:
P. Barbara Kad³uczka-Puzio – tel.: 17 853 74 07, barbara.kadluczka-puzio@wody.gov.pl
P. £ukasz Gacek – tel.: 17 853 74 45, lukasz.gacek@wody.gov.pl
Sprawy merytoryczne:
P. Rafa³ Gomu³a – tel.: +48 13 446 33 11 w. 6,
e-mail: rafal.gomula@wody.gov.pl
12. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma tel. +48 22 498 87 00 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00), e-mail: pomoc@jskinternet.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzib± w Warszawie przy
ul. Cha³ubiñskiego 8, 00-613 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP mo¿liwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postêpowania R.ROZ.2710.107.2025 prowadzonym na podstawie
przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ
publicznych, przez okres 4 lat licz±c od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
Prawo zamówieñ publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz nie
mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO
i) nie przys³uguje Pañstwu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: R.ROZ.2710.110.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup mulczera dla ZZ Jas³o.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 16820000-9 - Czê¶ci maszyn u¿ywanych w le¶nictwie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 10.2.4, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, zgodnego z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do Formularza oferty,
2. O¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wsparciu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U z 2025 r. poz. 514), zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do Formularza oferty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz oferty zgodny w tre¶ci z Za³±cznikiem Nr 2 do SWZ,2) Formularz asortmentowo-cenowy, zgodny w tre¶ci z Za³±cznikiem Nr 1 do Formularza oferty.
3) Dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em sk³adanych o¶wiadczeñ lub dokumentów. Je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem w³a¶ciwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru lub dokumenty, na podstawie których dokonuje siê wpisu do w³a¶ciwego rejestru lub ewidencji, np. uchwa³a w³a¶ciwego organu Wykonawcy;
4) pe³nomocnictwo, w przypadku, gdy ofertê lub za³±czone do niej o¶wiadczenia lub dokumenty podpisuje pe³nomocnik;
5) Dokument zawieraj±cy wyja¶nienie wraz z uzasadnieniem, dlaczego zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê
przedsiêbiorstwa – o ile dotyczy;
6) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodne w tre¶ci z Za³±cznikiem nr 2 do Formularza oferty.
7)O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodne w tre¶ci z Za³±cznikiem nr 3 do Formularza oferty, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, celem potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514).
8) 10.2.8. Dokument Self – cleaning – w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp wykonawca nie polega wykluczeniu, je¿eli udowodni zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie nastêpuj±ce przes³anki okre¶lone w art. 110 ust. 2 Pzp:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, ¿e taka oferta spe³niaæ bêdzie nastêpuj±ce wymagania:1. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ w Formularzu oferty.
3.Pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spó³ki cywilnej), z którego wynika takie pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ razem z ofert±.
4. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie zgodne z tre¶ci± Za³±cznika Nr 2 do Formularza oferty, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, celem potwierdzenia, ¿e ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SWZ w zakresie, w którym ka¿dy z nich wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie zgodne w tre¶ci z Za³±cznikiem nr 3 do Formularza oferty, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, celem potwierdzenia, ¿e ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 514).
6. Ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie obowi±zany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku o¶wiadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
7.Postanowienia specyfikacji dotycz±ce wykonawców wystêpuj±cych wspólnie stosuje siê odpowiednio do wspólników spó³ki cywilnej.
8.Dokumenty, o¶wiadczenia, za³±czniki do oferty sk³adane ³±cznie przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powinny byæ podpisane przez ustanowionego pe³nomocnika. Dokumenty, o¶wiadczenia, za³±czniki do oferty sk³adane oddzielnie przez ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, powinny byæ podpisane przez osobê (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodz±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartejumowy w przypadkach okre¶lonych we wzorach umów.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-27 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê oraz dokumenty lub o¶wiadczenia sk³adane razem z ofert± nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy - www.przetargi.wody.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-27 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Stosownie do art. 310 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do uniewa¿nieniaprzedmiotowego postêpowania, je¿eli ¶rodki publiczne, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie
przedmiotowego zamówienia, nie zostan± mu przyznane. W przypadku uniewa¿nienia przedmiotowego postêpowania na podstawie ww. przes³anki, Wykonawcom nie przys³uguje zwrot kosztów uczestnictwa w postêpowaniu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wdro¿enie Robota Nienadzorowanego oraz zautomatyz. z jego wykorzystaniem procesu zwi±zanego z rozpatrywaniem wniosków o interwencjê, w tym ich przekazywaniem do organów w³a¶ciwych miejscowo i rzeczowo
- Zakup us³ugi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrz±dowania prowadzenia nowych zajêæ dydaktycznych."
- Zapewnienie i ¶wiadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modu³u miêkkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i pó³ki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
- Zakup i dostawa odzie¿y ochronnej RTG
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.