eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuszczykowoKonsultacje specjalistyczne dla mieszkańców miasta Puszczykowa



Ogłoszenie z dnia 2025-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców miasta Puszczykowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630504891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wysoka 1

1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 6181 94 648

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@puszczykowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mops.puszczykowo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców miasta Puszczykowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f2e4992-4c0a-4b16-8f44-7155f45a3892

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00481003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00280773/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców miasta Puszczykowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodziny i rodzinną pieczę zastępczą na terenie MOF Poznania – EDYCJA III” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021- 2027 (FEW) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437565

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.ZP.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 188280 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuje realizację usług w zakresie konsultacji, porad psychoterapeuty indywidulanych, w
rodzinie, w małżeństwie polegających na wsparciu w kryzysach z diagnozą, ewentualnie tworzeniu grup wsparcia. W
zakresie współpracy również psychoedukacja i profilaktyka w zakresie funkcjonowania psychofizycznego.
Szacowana całkowita liczba godzin (zegarowych) zajęć specjalisty wynosi:
1) w roku 2025 – 174 godziny
2) w roku 2026 – 174 godziny
3) w roku 2027 – 174 godziny
Miejsce wykonywania usługi: siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczykowie, ul. Wysoka 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 zawiera załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia –Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej jako OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 110520 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 przedmiotu zamówienia obejmuje realizację usług w zakresie konsultacji, porad psychologa/psychoterapeuty dziecięcego polegających na wsparciu w kryzysach z diagnozą, ewentualnie tworzeniu grup wsparcia. W zakresie współpracy również psychoedukacja i profilaktyka w zakresie funkcjonowania psychofizycznego dzieci.
Szacowana całkowita liczba godzin (zegarowych) zajęć specjalisty wynosi:
1) w roku 2025 – 144 godziny
2) w roku 2026 – 144 godziny
3) w roku 2027 – 144 godziny
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 zawiera załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej jako OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 77760 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu (w części 1) została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu (w części 2) nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.