Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00477033/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
- 2023/BZP 00002154/01 - Wynik z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa nowego fortepianu koncertowego dla Teatru Muzycznego w Poznaniu - 2 szt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY W POZNANIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278860
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Niezłomnych 1E
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-894
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatr-muzyczny.poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatr-muzyczny.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480997
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00477033/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1, Część 2) Przed zmianą:
60,00
Po zmianie:
10,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1, Część 1) Przed zmianą:
60,00
Po zmianie:
10,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Jakość oferowanego instrumentu
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Jakość oferowanego instrumentu
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
50,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
50,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a) dokumentacja producenta zawierającej dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 2 do SWZ, tj. np. specyfikacje, ulotki, katalogi, prospekty, itp. W przypadku gdy dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym, nie zawierają informacji o parametrach wymaganych, Wykonawca składa oświadczenie (na swoją odpowiedzialność), że oferowany produkt w zakresie brakujących w dokumentach producenta danych, spełnia parametry określone w załączniku nr 2 do SWZ przez Zamawiającego.
Po zmianie:
a) dokumentacja producenta zawierające informację o producencie, modelu (wersji), numerze seryjnym/fabrycznym (jeżeli instrument jest oznaczony numerem seryjnym/fabrycznym) oraz roku produkcji instrumentu parametry (w języku polskim), dane techniczne które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 2 do SWZ, tj. np. specyfikacje, ulotki, katalogi, prospekty, itp. W przypadku gdy dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym, nie zawierają informacji o danych technicznych, Wykonawca składa oświadczenie (na swoją odpowiedzialność), że oferowany fortepian w zakresie brakujących w dokumentach producenta danych, spełnia parametry określone w załączniku nr 2 do SWZ przez Zamawiającego;
b) oferowany instrument (z uwagi na to, że przedmiot zamówienia stanowi instrument klasy mistrzowskiej, udostępniony instrument musi być tym samym instrumentem, który stanowi przedmiot oferty Wykonawcy; jeżeli instrument jest oznaczony numerem seryjnym/fabrycznym – do oceny należy przedstawić instrument z numerem seryjnym/fabrycznym wskazanym w ofercie. Jeżeli do oceny zostanie złożony instrument inny niż wskazany w ofercie, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) dokumentacja producenta zawierającej dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 2 do SWZ, tj. np. specyfikacje, ulotki, katalogi, prospekty, itp. W przypadku gdy dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym, nie zawierają informacji o parametrach wymaganych, Wykonawca składa oświadczenie (na swoją odpowiedzialność), że oferowany produkt w zakresie brakujących w dokumentach producenta danych, spełnia parametry określone w załączniku nr 2 do SWZ przez Zamawiającego.
Po zmianie:
a) dokumentacja producenta zawierające informację o producencie, modelu (wersji), numerze seryjnym/fabrycznym (jeżeli instrument jest oznaczony numerem seryjnym/fabrycznym) oraz roku produkcji instrumentu parametry (w języku polskim), dane techniczne które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 2 do SWZ, tj. np. specyfikacje, ulotki, katalogi, prospekty, itp. W przypadku gdy dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym, nie zawierają informacji o danych technicznych, Wykonawca składa oświadczenie (na swoją odpowiedzialność), że oferowany fortepian w zakresie brakujących w dokumentach producenta danych, spełnia parametry określone w załączniku nr 2 do SWZ przez Zamawiającego;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-13 09:00
Po zmianie:
2022-12-14 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-13 10:00
Po zmianie:
2022-12-14 10:00
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- usługa ochrony i monitorowania obiektów WSPL-u
- "Sukcesywna dostawa papierów kserograficznych oraz materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)."
- Świadczenie usług hotelarskich w ramach organizowanych szkoleń kondycyjno-wysokościowych
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i salami dydaktycznymi II LO w Swarzędzu.
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.