Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00422033/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług indywidualnego transportu osób w formule door-to-door w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław – by żyło nam się piękniej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowrocław - Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093042606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Metalowców 3
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusgminainowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowroclaw.naszcus.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40945c89-11d5-415a-ae45-6e08a3942df41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług indywidualnego transportu osób w formule door-to-door w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław – by żyło nam się piękniej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40945c89-11d5-415a-ae45-6e08a3942df4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110975/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług indywidualnego transportu osób w formule door-to-door w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław – by żyło nam się piękniej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 Europejski Fundusz Społeczny Plus Priorytet 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działania 08.24 Usługi społeczne i zdrowotne Nr FEKP.08.24-IZ.00-0006/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00422033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.FK.27.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest indywidualny transport osoby w formule „door-to-door” na rzecz osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, w tym osób z niepełnosprawnościami, będących mieszkańcami gminy Inowrocław na terenie gminy Inowrocław i miasta Inowrocławia. Możliwa jest realizacja zamówienia poza granice gminy Inowrocław i miasta Inowrocław – w uzasadnionych przypadkach.
Pojęcie indywidualnego transportu obejmuje również sytuacje, w których z transportu korzysta w tym samym czasie kilka osób uprawnionych jadąc z jednej lokalizacji do wspólnego miejsca docelowego, albo jadąc z kilku miejscowości do wspólnego miejsca docelowego i z powrotem.
Świadczenie usług transportowych będzie realizowane w oparciu o Regulamin rekrutacji, odpłatności oraz zasad korzystania z usług społecznych oferowanych
w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej” na lata 2025 - 2027, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 6:00 do 21:00.
Szacowana liczba km w okresie obowiązywania umowy wynosi 22.000 km (4.000 km w 2025 r., 8.000 km w 2026 r., 10.000,00 km w 2027 r.), lecz może ulec zmianie z powodu faktycznego zapotrzebowania ze strony osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu lub zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie ma wpływu. W takiej sytuacji wykonawcy nie przysługuje wniesienie zastrzeżeń oraz roszczeń.
Zamawiający będzie zlecał wykonawcy przewóz danej osoby lub osób e-mailem, z wyprzedzeniem 5-dniowym, w którym zostaną określone imiona i nazwiska osób, daty, godziny, miejsca ich odebrania, miejsca docelowe, miejsca powrotu, wraz z ewentualnym wskazaniem osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku inwalidzkim oraz innymi informacjami na temat stanu zdrowia, ograniczeń w poruszaniu itp., które mogą mieć znaczenie dla efektywnego realizowania usługi transportowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiajacy unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ złożona jedna oferta przez: MAR-MED Marek Mirzejewski 88-100 Inowrocław ul. Ludwika Błażka 2/49 NIP: 8881421940, podlegała odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Naprawa nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej alejek na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu
- Doposażenie Gminy Inowrocław w wyposażenie niezbędne do realizacji zadań OL i OC
- Doposażenie Gminy Inowrocław w sprzęt niezbędny do realizacji zadań OL i OC
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki w ramach zadania: Zapewnienie ciągłości dostaw żywności, produktów leczniczych, wody pitnej w tym awaryjnych ujęć wody i budowa lokalnych studni.
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz ośrodków edukacyjnych, w okresie: 02.01-26.06.2026 oraz 01.09-31.12.2026 r.
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2026 roku
- Transport materiałów medycznych i worków do żywienia pozajelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





