Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00429197/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00437842/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacji strzelnicy wirtualnej w ZSP nr 2 w Nisku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacji strzelnicy wirtualnej w ZSP nr 2 w Nisku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-159d3adf-5f63-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429197/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.72.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacji strzelnicy wirtualnej w ZSP nr 2 w Nisku jest dofinansowana ze środków państwowego funduszu celowego: „dotacja celowa finansowana ze środków Ministerstwa Obrony Narodowej”.
Środki o których mowa powyżej zostały przyznane Zamawiającemu.
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.310 ustawy Pzp jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Realizacja strzelnicy wirtualnej wraz z dostosowaniem pomieszczenia do zainstalowania strzelnicy. Dostosowanie pomieszczenia wymaga wykonania następujących robót remontowych robót remontowych w zakresie:
- wykonania dwóch ścianek działowych z płyt G-K na stelażu metalowym,
- zamurowania części otworu drzwiowego,
- montażu dwóch szt. drzwi antywłamaniowych,
- szpachlowania i malowania ścian,
- wymiany wykładziny PCV na posadzce,
- wymiany grzejnika,
- wymiany opraw oświetleniowych wraz z osprzętem elektrycznym,
- wykonania gniazd elektrycznych,
- montaż rolet zacieniających,
- zakupu wyposażenia stoliki, krzesła, regały, szafa na broń, maty do strzelania leżąc,
- zakupu i montażu urządzeń wirtualnej strzelnicy.
Wymagany:
Certyfikat Zgodności wydany przez Ośrodek Certyfikacji Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia.
Deklaracja zgodności CE.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Załącznik nr 9 do SWZ tj. przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa.
Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków państwowego funduszu celowego: „dotacja celowa finansowana ze środków Ministerstwa Obrony Narodowej”.
3. Środki o których mowa powyżej zostały przyznane Zamawiającemu. W związku z zapisami umowy o dofinansowanie, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a instytucją dofinansowującą i nałożonymi tą umową na Zamawiającego obowiązkami, w szczególności co do terminowego rozliczenia przedmiotu umowy objętego dofinansowaniem, niezwykle istotne jest dotrzymanie przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240204,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278248,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240204,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREAT HOUSE Marcin Kobylarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020120118
7.3.4) Miejscowość: Rudnik nad Sanem
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240204,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z NISKA
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Remont tarasów zewnętrznych w Teatrze Nowym im. K. Dejmka w Łodzi
- Przebudowa dachu budynku ośrodka sportowo-rekreacyjnego przy ul. Ratowników 2
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH (WYMIANA WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE OGÓLNOBUDOWLANE) W BUDYNKACH ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
- malowanie ścian i sufitów w Teatrze Muzycznym w Łodzi.
- Rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Wiosny Ludów 30a w Katowicach
więcej: Cele strzelnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.