Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie badań weryfikacyjnych u osób z reaktywnymi wynikami badań przeglądowych w kierunku zakażeń HIV, HCV, HBV, Treponema pallidum, HAV, HEV oraz parwowirusem B19V w okresie 24 miesięcy dla ..
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 5/9
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-345
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.rckik.wroclaw.pl / https://rckikwroclaw.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie badań weryfikacyjnych u osób z reaktywnymi wynikami badań przeglądowych w kierunku zakażeń HIV, HCV, HBV, Treponema pallidum, HAV, HEV oraz parwowirusem B19V w okresie 24 miesięcy dla ..2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c2cf88a-57a6-4b9e-b9fa-e870e5b90c95
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020619/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonywanie badań weryfikacyjnych u osób z reaktywnymi wynikami testów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
przesłanka prawna:
art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 11 września 2019 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)
uzasadnienie faktyczne:
W/w przesłanka , tj. zastosowanie w/w artykułu z ustawy P. z. p. jest spełniona, ponieważ usługa będąca przedmiotem tegoż postępowania może być spełniona tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Badania weryfikacyjne będące przedmiotem zamówienia mogą być tylko wykonywane przez Instytut Hematologii i Transfuzjologii z siedzibą w Warszawie na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r., o publicznej służbie krwi (Dz.U.2024.1782 t.j. ) oraz Obwieszczenia Ministra Zdrowia z dnia 30 marca 2021 r., w sprawie wymagań dobrej praktyki pobierania krwi i jej składników, badania, preparatyki, przechowywania, wydawania i transportu dla jednostek organizacyjnych publicznej służby krwi( Dz. Urz. MZ, z 2021r.,poz.28).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10.P.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 544047,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonywanie badań weryfikacyjnych u osób z reaktywnymi wynikami badań przeglądowych w kierunku zakażeń HIV, HCV, HBV, Treponema pallidum, HAV, HEV oraz parwowirusem B19 V w okresie 24 miesięcy dla RCKiK we Wrocławiu
4.5.3.) Główny kod CPV: 85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 591141,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591141,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 591141,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Hematologii i Transfuzjologii
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250009424
7.3.3) Ulica: Indiry Gandhi 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-776
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 591141,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dost. sprzętu medycz. dla proj Modernizacja pomieszczeń, rozwój infrastruktury oraz zakup wyposaż. w/z opieki psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży w ramach II poziomu ref. w WSS im. J. Gromkowskiego
- Usługa sterylizacji/kastracji kotów wolno żyjących
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Prace projektowe dla zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 w miejscowości Droszów"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





