eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa polegająca na uzupełnianiu szyb w wiatach przystankowych i obiektach należących do ZDiTM w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na uzupełnianiu szyb w wiatach przystankowych i obiektach należących do ZDiTM w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321165698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klonowica 5

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-241

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zditm@zditm.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zditm.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zditm.szczecin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na uzupełnianiu szyb w wiatach przystankowych i obiektach należących do ZDiTM w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e98de8a-6be2-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457677/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/64/TP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie uzupełniania szyb w wiatach przystankowych i obiektach należących do ZDiTM w Szczecinie.
2. Zakres usługi obejmuje:
1) Demontaż i utylizacja pozostałych resztek z porozbijanych szyb w wiatach przystankowych.
2) Dostawę i montaż nowych bezbarwnych szyb bezpiecznych tj., bezpieczna szyba to taka, które ogranicza do minimum zagrożenie dla zdrowia osób przebywających w pobliżu rozbicia szkła. Zagrożenie w trakcie wypadku mogą stanowić odłamki z rozbitego szkła. Będą to szyby laminowane VSG. To typ szkła, którego proces tworzenia polega na połączeniu ze sobą dwóch szyb, które zalaminowane są specjalną, wytrzymałą folią. Mogą być to także szyby hartowane ESG, które odpowiadają parametrom szyb laminowanych.
3) Obsadzenie szyb w wiatach, z tym, że wykonawca każdorazowo sprawdzi wymiary poszczególnych szyb koniecznych do uzupełnia w wiatach,
4) uzupełnianie brakujących i naprawa zniszczonych listew mocujących szyby w wiatach;
5) sprzątanie i oczyszczanie miejsc po wykonaniu zleconej usługi;
4. Zgłoszenie uzupełniania szyb będzie następować na zlecenie upoważnionych pracowników ZDiTM i będzie przesyłane faxem bądź mailem.
5. Zamawiający zastrzega sobie, iż w czasie trwania umowy może ulec zmianie planowana ilość m2 szyb do wstawienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy PZP – przed otwarciem ofert udostępnił na Platformie Zamawiającego Portal Smart PZP pod adresem https://portal.smartpzp.pl/zditm.szczecin.pl informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 198 453,99 zł brutto.
W niniejszym postępowaniu wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy:
Krystyna Bańkowska - Jaz prowadząca działalność gospodarczą pn. Krystyna Bańkowska - Jaz z siedzibą w Szczecinie przy ul. Fryderyka Chopina 35, kod pocztowy 71 – 450 oraz
Marek Czesław Jaz prowadzący działalność gospodarczą pn. Marek Jaz z siedzibą w Szczecinie przy ul. Fryderyka Chopina 35, kod pocztowy 71 – 450
prowadzący wspólnie działalność gospodarczą pod nazwą:
„SZKŁO” Zakład Szklarski S.C. Krystyna Bańkowska-Jaz i Marek Jaz
ul. Fryderyka Chopina 35
71-450 Szczecin
Cena: 307 684,50 zł brutto.
Weryfikacja możliwości finansowych Gminy Miasto Szczecin - Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie wykazała, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty złożonej oferty. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307684,50 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Złożona oferta nie podlega ocenie kryteriów, ze względu na brak środków na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.