eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewPrzebudowa drogi powiatowej Nr 2762W ul. Kraszewskiego w Otwocku



Ogłoszenie z dnia 2025-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2762W ul. Kraszewskiego w Otwocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/446150

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 2762W ul. Kraszewskiego w Otwocku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0240ef9-4e02-456b-8b18-691a2d9131f5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463727

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-17/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4713991,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 2762W ul. Kraszewskiego w Otwocku na odcinku od km 0+657 do km 1+612 tj. od ronda na skrzyżowaniu ul. Kraszewskiego z ul. Mieszka I (z rondem oraz dojazdami do ronda) do skrzyżowania ul. Kraszewskiego z
ul. Batorego (bez ronda)
2. Zadanie obejmuje w szczególności:
-wykonanie korekcyjnego frezowania istniejącej nawierzchni jezdni,
- wykonanie warstwy wyrównawczej średnio 50 kg/m2 z AC8W,
- wzmocnienie konstrukcji poprzez ułożenie siatki zbrojonej wykonanej z kordu stalowego o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż pasma min. 40 kN/m, wszerz pasma min. 50 kN/m,
- wykonanie warstwy ścieralnej SMA JENA dla KR3- KR4 o grubości 8 cm,
- wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
- wykonanie odwodnienia,
- wykonanie regulacji krawężników celem dostosowania zjazdów do wysokości nowej nawierzchni wraz z regulacją wysokościową nawierzchni zjazdów,
- regulacja wysokościowa studni/ zaworów
3. UWAGA ZAMAWIAJĄCY DYSPONUJE DWIEMA DOKUMENTACJI PRZEBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 2762W UL. KRASZEWSKIEGO W OTWOCKU W ZWIĄZKU Z CZYM WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO PRZEDŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ W ODNIESIENIU DO KAŻDEJ Z DOKUMENTACJI ODDZIELNIE.
4. INWESTYCJA BĘDZIE REALIZOWANA NA PODSTAWIE JEDNEJ DOKUMENTACJI, DECYZJA O WARIANCIE REALIZACJI INWESTYCJI TJ. DOKUMENTACJI NA PODSTAWIE, KTÓREJ REALIZOWANA BĘDZIE PRZEBUDOWA DROGI ZOSTANIE PODJĘTA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRZED PODPISANIEM UMOWY O CZYM ZOSTANIE WYKONAWCA POWIADOMIONY.
5. DLA OBU WARIANTÓW REALIZACJI INWESTYCJI ZOSTAŁ USTALONY JEDEN TERMIN REALIZACJI ZADANIA TJ. 75 DNI OD DATY PODPISANIA UMOWY.
6. W PRZYPADKU ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ W ODNIESIENIU TYLKO DO JEDNEJ DOKUMENTACJI (WARIANTU REALIZACJI ZAMÓWIENIA) OFERTA WYKONAWCY ZOSTANIE ODRZUCONA I NIE BĘDZIE PODLEGAĆ OCENIE.
7. ZMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE W ODNIESIENIU DO DWÓCH WARIANTÓW REALIZACJI INWESTYCJI WARSTWĘ ŚCIERALNĄ NALEŻY UKŁADAĆ CAŁĄ SZEROKOŚCIĄ JEZDNI. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO ZAPLANOWANIA TAK ROBÓT BUDOWLANYCH, ABY CZAS CAŁKOWITEGO ZAMKNIĘCIA ODCINKA DROGI NIE BYŁ DŁUŻSZY NIŻ 1 DZIEŃ ROBOCZY, DOPUSZCZA SIĘ ZAMKNIĘCIE ODCINKA NA DŁUŻSZY OKRES TJ. DWA DNI POD WARUNKIEM, ŻE ZAMKNIĘCIE ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE W WEEKEND TJ. OD GODZI 18.00 W PIĄTEK DO GODZINY 6.00 W PONIEDZIAŁEK. WYKONAWCA POWINIEN ZAPLANOWAĆ PRACE W GODZINNYCH NOCNYCH ORAZ ETAPOWANIE PRAC.
8. UWAGA Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, zatwierdzenia oraz wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu umożliwiającej sprawne i bezpieczne funkcjonowanie wykonanej inwestycji oraz jej powiązanie z nierozbudowanym fragmentem drogi powiatowej
9. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład, której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdanie z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna itp.
10. W razie konieczności Wykonawca zobowiązany jest do przycięcia zieleni kolidującej z realizowaną inwestycją w celu zapewnienia skrajni drogi, drogi dla rowerów, drogi dla rowerów i pieszych, drogi dla pieszych,


11. OPCAJ NR 1- WARIANT I OBEJMUJE WYKONANIE PRAC ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ OPRACOWANĄ PRZEZ FIRMĘ ARS PROJEKT ROMAN SANOJCA W ZAKRESIE:
- wykonania robót rozbiórkowych,
- frezowania istniejącej nawierzchni jezdni
- rozbiórka i ponowne ułożenie nawierzchni zjazdów na odcinku umożliwiającym prawidłowe ich wyprofilowanie oraz dostosowanie wysokościowe do nowej nawierzchni jezdni. Należy założyć konieczność użycia nowego materiału na poziomie ok. 20% lub większej. Nawierzchnie z kostki przełożyć na podsypce cementowo-piaskowej 1:4.
- wykonanie ławy z betonu pod obrzeża chodnikowe i ich ustawienie (zgodnie z projektem)
- przed przejściami dla pieszych – w miejscach wskazanych w dokumentacji wykonać dwa rzędy z płytek betonowych z wypustkami o wymiarach 40x40 koloru żółtego na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 oraz podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 cm
o gr. 15 cm
- w miejscach wskazanych w dokumentacji wykonać drogę dla pieszych z kostki betonowej
o gr. 8 cm
- wykonanie warstwy ścieralnej SMA 16 JENA o grubości 8 cm na szerokości ok 7,00 m, warstwę ścieralną należy ułożyć całą szerokością jezdni
- wykonać połączenia między warstwowe z emulsji asfaltowej na całej długości i szerokości jezdni
- ułożenie siatki zbrojeniowej z kordu stalowego, na nośniku z włókniny polietylenowej o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż pasma min. 40 kN/m, wszerz pasma min. 50 kN/m,
- wykonanie warstwy wyrównawczej masą średnio 50 kg/m2 z AC 8W na istniejącej podbudowie
- Wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Niedopuszczalnej jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni
- wykonanie pobocza chłonnego z geokraty z siatką gr. 4 cm wypełniona kruszywem kamiennym, naturalnym o frakcji 8/16 mm minimalne obciążenie kraty bez wypełnienia – 2500 kN/m2 pod geokratą wykonać powierzchnię chłonną z kruszywa o frakcji 31,5-63 mm owiniętą geotkaniną separacyjno-wzmacniającą
- wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
- wykonanie oznakowania pionowego z wykorzystaniem nowych znaków i słupków,
- Zdemontowane znaki jeśli występują - D-6, T-27, A-16, A-7, D-1, D-2,C-12 przekazać do Zamawiającego (po weryfikacji przez Zamawiającego)
- na rondzie oraz dojazdach do ronda odtworzyć istniejący ściek przy krawężnikowy z nowych materiałów – ściek należy dostosować wysokością do nowej nawierzchni, należy zapewnić odpowiedzenie spadki wód opadowych
- w ramach zamówienia należy założyć wymianę wpustów na wpusty krawężnikowe,
- dokonać regulacji wysokościowej elementów infrastruktury technicznej tj. włazów i zawory, urządzenń obcych, kratek ściekowych itp.
- w razie potrzeby dokonać wymiany pokryw nastudziennych oraz dokonać montażu pierścieni odciążających dostarczonych przez gestorów sieci wodociągowej/ sanitarnej/ innych
- połączenia działek roboczych i połączeń nowej nawierzchni z istniejącą nawierzchnią należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
- Wykonawca zobowiązany jest do dowiązania się do istniejącego ciągu komunikacyjnego pod względem wysokościowym oraz umiejscowienia w planie,
- na długości zatoki autobusowej zlokalizowanej przy ul. Batorego wykonać ściek z kostki betonowej prostokątnej gr. 8 cm układany na betonie.


12. OPCAJ NR 2- OBEJMUJE WYKONANIE PRAC ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ DO ZGŁOSZENIA Z DNIA 22 LIPCA 2024 R. W ZAKRESIE odcinka ul. Kraszewskiego od skrzyżowania o ruchu okrężnym z ul. Mieszka I do skrzyżowania o ruchu okrężnym z ul. Batorego oraz w zakresie skrzyżowania o ruchu okrężnym z ul. Mieszka I wraz z dojazdami ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ OPRACOWAMĄ PRZEZ ARS PROJEKT:
- wykonania robót rozbiórkowych
- frezowania istniejącej nawierzchni jezdni
- rozbiórka i ułożenie nawierzchni zjazdów na podsypce cementowo-piaskowej 1:4
z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji
0-31,5 mm gr. 20 cm. Nawierzchnię zjazdów na jego wydłużeniu do krawędzi jezdni wykonać z nowej kostki gr. 8 cm.
- wykonanie ławy z betonu pod obrzeża chodnikowe i ich ustawienie (zgodnie z projektem)
- ustawienie opornika na podsypce cementowo -piaskowej i ławie betonowej C12/15 z oporem (zgodnie z projektem)
- przed przejściami dla pieszych – w miejscach wskazanych w dokumentacji wykonać dwa rzędy z płytek betonowych z wypustkami o wymiarach 40x40 koloru żółtego na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 oraz podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm
o gr. 15 cm
- w miejscach wskazanych w dokumentacji wykonać drogę dla pieszych z kostki betonowej
o gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm o gr. min. 15 cm
- wykonanie warstwy ścieralnej SMA 16 JENA o grubości 8 cm na szerokości 6,00 m, warstwę ścieralną należy ułożyć całą szerokością jezdni
- wykonać połączenia między warstwowe z emulsji asfaltowej na całej długości
- ułożenie siatki zbrojeniowej z kordu stalowego, na nośniku z włókniny polietylenowej,
- wykonanie warstwy wyrównawczej masą średnio 50 kg/m2 z AC 8W na istniejącej podbudowie
- wykonanie zieleni w zakresie wykonania muldy i zasiania trawy po uprzednim uzupełnieniu ziemi urodzajniej o gr. min. 20 cm (wykonawca musi utrzymać zieleń przez min. rok, zasiana trawa musi być gęsta)
- wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
- wykonanie oznakowania pionowego z wykorzystaniem nowych znaków i słupków,
- Zdemontowane znaki jeśli występują - D-6, T-27, A-16, A-7, D-1, D-2,C-12 przekazać do Zamawiającego (po weryfikacji przez Zamawiającego)
- UWAGA!!! Nawierzchnie na rondzie z ul. Mieszka I oraz na dojazdach wykonać w zakresie i konstrukcji przewidzianej w projekcie firmy ARS PROJEKT.
- na rondzie oraz dojazdach do ronda odtworzyć istniejący ściek przy krawężnikowy z nowych materiałów – ściek należy dostosować wysokością do nowej nawierzchni, należy zapewnić odpowiedzenie spadki wód opadowych
- w ramach zamówienia należy założyć wymianę wpustów na wpusty krawężnikowe,
- dokonać regulacji wysokościowej elementów infrastruktury technicznej tj. włazów i zawory, urządzenia obcych, kratek ściekowych itp.
- w razie potrzeby dokonać wymiany pokryw nastudziennych oraz dokonać montażu pierścieni odciążających dostarczonych przez gestorów sieci wodociągowej/ sanitarnej/ innych
- połączenia działek roboczych i połączeń nowej nawierzchni z istniejącą nawierzchnią należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
- Wykonawca zobowiązany jest do dowiązania się do istniejącego ciągu komunikacyjnego pod względem wysokościowym oraz umiejscowienia w planie,
- na długości zatoki autobusowej zlokalizowanej przy ul. Batorego wykonać ściek z kostki betonowej prostokątnej gr. 8 cm układany na betonie C12/15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2829334,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2829334,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2829334,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU TOWEMO Monika Szczygieł

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TOWEMO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441538035

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 73K

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2829334,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.