Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i systemów w ramach "Zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Bledzew"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLEDZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Bledzew
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-350
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 743 66 10
1.5.8.) Numer faksu: 95 741 78 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@bledzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bledzew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bledzew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i systemów w ramach "Zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Bledzew"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33dd226e-24e6-4c9a-8258-55aac4931f8b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w gminie Bledzew" współfinansowany w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC, Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe, działania 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.GR.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 298309,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i systemów w ramach „Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Bledzew”
Zakres zadania obejmuje:
Poprawę cyberbezpieczeństwa w Gminie Bledzew, zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji i danych poprzez wzmocnienie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemach informacyjnych Gminy Bledzew. Zakres realizacji zadania jest zgodny z celami FERC 2021-2027 tj., zapewnienie cyberbezpieczeństwa danych Gminy Bledzew.
Poprawa cyberbezpieczeństwa obejmuje:
- zakup serwera z oprogramowaniem i konfiguracją,
- zakup macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem i konfiguracją,
- zakup serwera NAS wraz z instalacją i konfiguracją,
- zakup UPS do serwerowni oraz do komputerów wraz z instalacją,
- zakup zarządzalnego urządzenia sieciowego z obsługą VLAN.
Szczegółowy opis, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) - załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288500,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288500,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288500,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JADAFIX S.C. Jan Barański, Damian Horodecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993117200
7.3.3) Ulica: Kombatantów 34
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JADAFIX S.C. JAN BARAŃSKI, DAMIAN HORODECKI
jakie przetargi wygrała firma
JADAFIX S.C. JAN BARAŃSKI, DAMIAN HORODECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288500,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń RTG do prześwietlania bagażu oraz urządzenia UPS 10 KW (zasilacz awaryjny)
- Dostawa kontrolerów do dronów oraz wyposażenia pracowni projektowania sieci na potrzeby BCU w Miechowie
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- "Dostawa urządzeń sieciowych (UTM i access point) wraz z instalacją, konfiguracją i modernizacją zabezpieczeń brzegowych sieci LAN w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miejska Człuchów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





